Leonessa Skrevet 10. april 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 10. april 2007 epica, Pi@ og Cr@sh: koselig at dere titter innom Påsken er over, og hverdagen er her igjen! Litt godt egentlig.... Har blitt mange sene kvelder den siste uka Kjenner jeg er litt trøtt i dag.... Søndag var jeg hos ei venninne og drakk litt vin. Det var koselig Vi gikk en liten tur ut på en pub, men satt der ikke så lenge. Men det var uansett godt å komme seg ut litt! Men jeg sov utrolig dårlig da... Jeg sover så dårlig da jeg er borte fra sambo og lilleI... Nå vil lilleI har litt oppmerksomhet hører jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. april 2007 #22 Del Skrevet 10. april 2007 Har du laget bryllupsdagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. april 2007 #23 Del Skrevet 10. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2007 #24 Del Skrevet 12. april 2007 Heia du!! Kom akkurat på at hmm...der var det et kjent navn...! Bare innom kg på en liten runde for å si hellu til alle sammen sånn at dere vet jeg ikke har glemt dere! Stooor kos til deg og snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. april 2007 #25 Del Skrevet 21. april 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. april 2007 #26 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg blir hver gang jeg titter innom og ser at du ikke har vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2007 #27 Del Skrevet 24. april 2007 Kom plutselig på at det er leeeeeenge siden jeg har fått oppdatert meg her! Men så var det ikke så mye som hadde skjedd siden sist heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 25. april 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 25. april 2007 Det er eeeevigheter siden jeg har vært inne her..... Tusen takk til de som har vært innom her.... trodde jeg var glemt jeg.... Dagene flyr! Våren er her, og vi er stadig på farten Har dårlig samvittighet for at jeg er så dårlig til å følge med dere Men jeg skal nok få tatt en skikkelig oppdateringsrunde snart tenker jeg. Her er alt bare bra! LilleI har blitt så flink til å sitte selv. Det startet for et par uker siden.. hun begynte å stå på alle fire og vugge fram og tilbake. Plutselig en kveld havnet hun på rompa.. Hun ble så overrasket! "Hva gjør jeg opp her?" Og etter det, har hun satt seg opp mer og mer... Og nå sitter hun vel hele dagen lang.... eller... de gangene hun er på gulvet! Tida flyr så fort altså... Tenk at jenta mi har blitt så stor Nå skal jeg snart begynne å jobbe igjen Gruer meg litt... Jeg har fått ny stilling der jeg jobber. Så nå er nattevaktene borte for godt... Det er helt greit å ta en nattevakt i ny og ne, men ikke ren nattstilling. Jeg har dagstillingen fra og med mai... Begynner i starten av juni. Det kan jo bli spennende og litt skummelt.... Er så lenge siden jeg har jobba på dagen... eller jobba i det hele tatt. Var jo sykemeldt store deler av svangerskapet og Ellers ikke noe nytt med huset... Vi sitter på vent. Noe vi i grunnen har gjort hele tiden. Nå venter vi på en takstmann fra eierskifteforsikringa... men han dukker jo aldri opp :klø: Hadde vært greit om han kom snart, slik at vi får begynt å gjøre noe her.... Ellers har vi bestemt oss for at det blir bryllup allikvel Saken går så sakte framover, så vi er i alle fall ikke midt opp i en rettsak på de tider Så på fredag skal jeg på prøvetime i en brudesalong i området her Bare de har noe som passer meg da... Og jeg håper virkelig jeg finner drømmekjolen i den butikken, slik at jeg slipper å dra på let andre steder (Men jeg tviler...) Ellers er LilleI fortsatt flink til å sove om natta... Har vært litt ugreit i det siste, for hun 'æsjer så mye på natta nå... Men de to siste nettene har ikke vært noe... Merker det på hu på dagen at hun ikke har fått sammenhengende søvn. Hun har to dupper på dagen nå... Mens bestemødre rundt meg mener at det skal holde med en! Er litt irriterende med folk rundt meg som har sterke meninger. En dag sa sambo til sin mor: "Jeg tror vi kjenner LilleI bedre enn du gjør" Og da kom det til svar: "Ja, der gjør KANSKJE det" De vil vel bare sitt beste, men allikevel...... Har forresten oppretta profil på facebook nå da.... Enda noe avhengighetskapende?! Men det er litt artig da... har ikke satt meg ordentlig inn i det enda, men..... Det kommer nok! Ellers får jeg mase litt på Cr@sh om hjelp Kommer tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. april 2007 #29 Del Skrevet 25. april 2007 Koselig med en oppdatering. Gratulerer med jobb, så bra det gikk i orden før du begynte på igjen , og så moro at dere gjennomfører bryllupet som planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. april 2007 #30 Del Skrevet 25. april 2007 Der var du jo!!! Trodde nesten du hadde forlatt oss, jeg… Så morsomt at lilleI begynner å bli flink til å sitte selv! Kan tenke meg hun var overraska, ja, når hu plutselig havna på baken helt av seg selv Gratulerer med dagjobbings! Skjønner godt du gruer deg til å begynnne og jobbe igjen, siden det er så lenge siden du har jobba nå, men det går nok helt fint! :rosasmil: Skal samboeren være hjemme med lilleI? Hvor lenge? Trøttende at det skal ta så lang tid med huset… Dere får bare være tålmodige Ble kjempeglad av å lese at det blir bryllup som planlagt!! Blir nok kjempekjekt å titte på kjoler! Gleder meg til det blir min tur… Godt å høre at samboeren din satte mamman sin på plass ang. hvem som kjenner lilleI best. Irriterende med folk som tror de vet best til enhver tid… Jeg er også på facebook :rosasmil: Har heller ikke satt meg ordentlig inn i det, men man blir fort avhengig allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. april 2007 #31 Del Skrevet 25. april 2007 :hoppe: Hei vennen! :hoppe: Endelig en oppdatering - selvfølgelig er du ikke glemt. Jeg er ihf innom her ofte for å se etter deg. Skjønner godt at du gruer deg litt til å starte opp på jobb igjen, mye som er forandret der sikkert. Det ble ikke noe av jobbsøkingen? Gleder meg til å høre om brudekjole- prøvingen. Håper vi snart snakkes, det er en EVIGHET siden sist. Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. april 2007 #32 Del Skrevet 26. april 2007 Heia du!! Det var jammen meg bra du hadde vært innom meg for jeg hadde helt glemt hva det var du het nå Kjempekos med msn ja,selv om din var litt svensk Facebook ja!Har vel fått snart 20 mailer fra folk som er der men jeg har enda ikke kikka på hva det er fornoe...Jeg vet hvor fort jeg kan bli avhengig av noe for å si det sånn!Ser nå bare her inne...men så blir det så trist når man ikke rekker innom så ofte mer....Pluss at jeg helst vil unngå å bli funnet av et spøkelse eller to der...... Hehe huff! Men nok om det!Imorgen er det helg igjen og da skal jo du prøve kjoler!!! Må sende bilder,det er jo så mye fint*sukk* Kos til flinke snuppa di!Og til deg da selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 26. april 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 26. april 2007 Pi@: Skal bli deilig med en "normal" jobb Er gla vi skal gjennomføre bryllupet allikevel ja Koselig at du titter innom, selv om jeg ikke er her så ofte.... Burpen: Dere får nok beskjed hvis jeg forlater dere for godt Sambo skal være hjemme med lilleI ja, i 6 uker Hvis vi får en unge til, skal vi dele mer på permisjonen tror jeg! Har skjønt at det med huset tar tid, men vi får faktisk takstmann i morra! Fra motparten altså... Så de takserer vel et par hundre tusen under "vår" takstmann tenker jeg Forventer ikke noe annet heller jeg.... Håper vi får klarsignal av advokaten at vi kan begynne å fikse her selv.... Og jeg har skjønt at man blir fort avhengig av FB ja Mrs.Valentine: Så koselig at du er innom og ser etter meg Nei, ble ikke noe av jobbsøkingen, ettersom jeg fikk dagstilling... MEN! Nå har det dukket opp en stilling her jeg bor, som jeg skal søke på Får den nok ikke, men det skader ikke å søke! Skytte: Ja, Msn'en min er fortsatt svensk Men koselig var det uansett I morra er det kjoleprøving ja!! OG jeg må huske på å sette fotokamera til lading i natt. Må jo ha noen bilder! Skal sende over hvis jeg får tatt noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 26. april 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 26. april 2007 I morra får vi takstmann!! Det var jammen meg på tide! Blir spennende å se hva han setter kostnaden til... Forventer ikke akkurat så mye! Gruer meg litt til å prøve kjoler i morra.... Ettersom jeg har en del kilo for mye nå (som jeg ikke har fått av meg etter graviditeten)... er jeg litt redd for at de ikke skal ha min størrelse..... Jeg er ikke såååå stor altså, men jeg er ikke akkurat en str 36..... Jaja, vi får se hva de har! Etter jeg har prøvd kjoler, skal jeg spise lunsj sammen med venninne K og ungen hennes. Det blir koselig Facebook er jo genialt! Hvorfor har jeg ikke meldt meg inn der før? Men det er litt avhengighetskapende da....... Straks er det vannaerobic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. april 2007 #35 Del Skrevet 27. april 2007 *spent på takstmann og brudekjoleprøving* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 27. april 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 27. april 2007 Burpen! Jeg har funnet den perfekte kjole!! Det som er så artig, er at det var den først jeg prøvde Jeg merket det med en gang at dette var min kjole. Men prøvde jo så klart flere... Blant annet en som jeg hadde sett meg ut på forhånd. Men den var ikke meg i det hele tatt! Så det ble den første ja..... Den er så utrolig nydelig! *smelt* Jeg måtte jo ringe min far for å høre om han kunne låne meg 9000 kr Det kunne han, så jeg skal dit på mandag De har hengt den av til da! Forlovern min var med da, og hun syntes at kjolen var helt nydelig Men hun har tradisjoner da.... Så sambo får ikke lov til å se kjolen før den store dagen. Er jo litt spennende og, at han ikke får se den før dagen vår. Men jeg vil jo vise den fram og.... Men jeg får vel høre på forlovern min Takstmann har vært her ja! Det virker veldig positivt. Han brukte ikke så lang tid, men det virket som om han var her kun for å sjekke at taksten vår stemte. Nesten så det ble litt sånn: "er det virkelig så ille?" Men han var visst enig! Så da får vi vente og se da.... igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. april 2007 #37 Del Skrevet 27. april 2007 Den perfekte kjolen på første forsøk!! Erre mulig lissom! Så heldig du var! Er det mulig å få en titt på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. mai 2007 #38 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Håper alt står bra til med dere, og GOD helg! OMG: Overså innlegget om kjolen!! Funnet den perfekte kjolen?!!! Gøy, håper jeg kan smugtitte på et bilde en gang.... Så flott at du fant en du likte så godt! Endret 4. mai 2007 av ~Mrs.Valentine~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. mai 2007 #39 Del Skrevet 4. mai 2007 Så moro at du har funnet kjole og jeg synes det høres veldig positivt ut med takstmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mai 2007 #40 Del Skrevet 21. mai 2007 MY GOOOD!!!!!!!! Tenkat jeg glemte deg på runden min igår.........Shame on me.........sorry............. Men ble veldig veldig glad da du hadde værtinnom meg s¨ånn at jeg fikk stukket inom deg,hehe!! Klarer ikke venne meg til de nye navnet ditt.... Men gjett om jeg roper hurra for fremgangen i hussaken deres!!! Også er jeg veldig spent på en mail med bilde av kjolen.....*kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå