Gå til innhold

Leonessa's lille hule....


Leonessa

Anbefalte innlegg

Ny drakt og ny dagbok :)

Velkommen til alle kjente og ukjente :bukke:

Våren er enderlig her, og humøret stiger fra dag til dag :)

I kveld skal sambo og jeg ha litt kjærestetid. LilleI skal til sine besteforeldre og være der til i morgen. Sambo og jeg har vært forlovet 1 år på søndag, men vi tar feiringa i dag. Skal ut og spise :sikle: Det skal bli koselig. Det er lenge siden sist vi var ute alene :)

Har ingen spesielle planer i påsken heller, men jeg tar det på sparket ;) Vet i alle fall at vi skal til et vennepar og grille i solveggen (hvis været holder seg vel og merke) :briller:

Kommer sterkere tilbake senere!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe skatteoppgjør i posten i dag :( Sambo har fått, han fikk igjen 6000 :) Er så nysgjerrig på hva jeg får igjen. Burde i alle fall få igjen litt. Håper den dukker opp i posten i morra.. Jeg er jo utålmodigeten selv da :ler:

Håper jeg får tatt meg en skikkelig dagbokrunde her snart, for jeg henger veeeldig etter nå :sjenert:

Nå må jeg nesten pakke litt for lilleI, for hun skal jo snart til sine besteforeldre! Tenkte jeg skulle gå bort dit. Det er jo så fint vær :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA!!

Grattis med makeover :ler:

Håper dere får en knallkoselig kveld :sjarmor: og en super påske!

Var sååå koselig å skravle på msn og kjempeskøy å se dere live!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Takk :ler: Det var koselig å snakke litt på msn igjen ja... er så lenge siden sist! Men hvis jeg tar meg et vinglass en kveld, skal du ikke se bort i fra at jeg slår på tråden :ler::klem:

iss: Jepp :) Koselig at du fant veien inn hit! Velkommen skal du være :bukke:

------

Været er bare knall om dagen altså! På fredag var sambo og jeg ute og spiste. Ettersom lommeboka ikke har det så godt om dagen, så tok vi en pizza. Kunne godt tenkt meg noe helt annet, men koselig var det uansett. Det er evigheter siden vi var alene ute og spiste :hjerte: I går var vi hos svigers på middag. Svigermor hadde ordnet i stand koldtbort :sikle: Pluss at svogers var der og, så da var vi alle samla. I dag skal vi bare ta det med ro. Vi skal nok ut og trille en tur senere i dag tenker jeg. Man må jo bare bevege seg litt ute da sola skinner :) Det er så deilig at våren endelig er her!!

LilleI er i strålende humør om dagen. Det har hun forsåvidt vært hele tida da... :ler: Hun prøver så godt hun kan og komme seg opp på alle fire. Hun klarer det innimellom... er nok ikke lenge før hun krabber. Ellers har første tann dukket opp. Har ikke sett flere enn den :) Det er jo så søtt!! Men hun vil absolutt ikke gape for å vise den fram :ler: Ellers sover hun HELE natta nå. Hun har villet hatt et måltid rundt kl 6, men det er borte nå. Hun legger seg 1930 og sover til 0730... uten noen oppvåkninger :tommelsmil: Det er deilig! Bare vi hadde vært flinkere til å legge oss litt tidligere... :sjenert:

Nå skal LilleI ha mat tenker jeg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny drakt! :kyss:

Ååå så deilig at lille er så fornøyd om dagene! ;)

Jeg blir vekt rundt 5 og 6 endel ganger om dagene :tristbla:

Før sov hun alltid til 7-8.... Når blir det bedre?? :grine:

Hvor gammel er di?

Oi.. nå våkner min her... Har hatt seg ettermiddagshvil :)

God søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny drakt! :kyss:

Ååå så deilig at lille er så fornøyd om dagene! ;)

Jeg blir vekt rundt 5 og 6 endel ganger om dagene :tristbla:

Før sov hun alltid til 7-8.... Når blir det bedre?? :grine:

Hvor gammel er di?

Oi.. nå våkner min her... Har hatt seg ettermiddagshvil :)

God søndag! :klem:

Det er ikke så lenge siden hun begynte å sove natta over altså. Det skjedde bare slik plutselig :klø: Hun blir 8 mnd på tirsdag :)

:klem:

-------------------------------

Sambo og jeg har vært forlovet 1 år i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Endelig har jeg mulighet til å besøke nyboka di! :)

Gratulerer med 1 år forlovelsesdag!! :hjerte:

Så morsomt at lilleI har fått sin første tann! :) Lurer svært på når tennene dukker opp her hos Ida! :rosasmil:

Godt med litt kjærestetid alene også da, det er noe jeg savner innimellom... :sjenert: har ingen som kan være barnevakt her, så det blir dårlig med å komme seg ut bare vi to. Men men...

Ha en fortsatt god palmesøndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny drakt og gratulerer med 1 års forlovelsedag i går :)

Håper du får en koselig påskefeiring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg og dine en skikkelig GOD PÅSKE! Håper dere koser dere! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: GRATULERER MED 1 ÅRS FORLOVELSESDAG! :hjerter_rundt:

Hadde dere en kos kveld? Åssen står det ellers til? Noe nytt med huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: :klem:

Skrållan*2: Ja, det var morsomt da tanna dukka opp. Men hun protesterte da vi skulle se på den :ler: Hun har vært veldig villig ellers, men ikke etter at tanna kom :ler: Har ikke sett noen flere.... Det var veldig godt med litt kjærstetid alene ja :Nikke::klem:

shatika*2: takk :klem:

Pi@: :klem:

Mrs.Valentine: Kvelden ble veldig bra :) Det var sååå godt å komme seg ut alene. Og det var så koselig å sitte på en restaurant og skravle :) Ellers er alt som før ;) Er ikke noe nytt med huset... sitter bare på vent vi! Ting tar tid :ler::klem:

Fjellrypa: Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er bare en kjapp tur innom... Påsken har vært fin så langt :) Den har gått utrolig fort. Vi har vært borte på noe daglig. Skal til broren til sambo på mat i morra, for svigers kom hjem fra syden i kveld.

Skal en tur bort til ei venninne og drikke litt vin nå!

Kommer en tur innom i morgen :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny og stilig drakt, og nyboka!

Og ikke minst med 1 års forlovelsesdag....

+ LilleI 8 mnd! :hoppe:

Det ble mange ting å hoppe for :hoppe::danse::hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...