Leonessa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 24. mai 2007 Takk for alle som er innom meg..... Jeg er ikke så veldig flink til å pleie dagboka mi... Men jeg kommer nok sterkere tilbake en gang.... Kjapp oppdatering: - Har henta brudekjolen (har ikke bilde enda.... den henger hos venninna mi, ettersom sambo ikke skal se den) -Det som var et skritt framover i hussaken vår, har blitt 10 skritt tilbake.... Men vi gir oss ikke! - LilleI er straks 10 mnd og krabber rundt i full fart. Tror hun øver seg på å stå, for det er rompa til værs store deler av dagen. Kjempegøy - Jeg begynner å jobbe igjen om 2 uker. Gleder meg til det Det var vel alt på min front Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 24. mai 2007 Og Skytte! Jeg har lest mailen din, svarer deg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 #43 Del Skrevet 24. mai 2007 Koselig å høre fra deg, vennen. Spennende tid fremover med jobb og ENDA mer bryllupsplaner. :juhu: Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. mai 2007 #44 Del Skrevet 27. mai 2007 Spennende med brudekjole!! :hoppe: Er sikker på at den er knallfin, og at du blir en kjempeflott brud Morsomt at LilleI snart setter inn giret for fullt... Det blir nok ikke mye fred å få dor dere da, kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mai 2007 #45 Del Skrevet 27. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. mai 2007 #46 Del Skrevet 29. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. juni 2007 #47 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei supersnuppa!!! Bra vi rekker å være her like "ofte" Gosj,du har vel begynt å jobbe nå...Jeg gruer meg såååå.... Men håper vi rekker å mailes litt innimellom! Må sikkert få adr din på nytt så jeg får sendt bursdagsgave til I...skulle bare gjort det snart før jeg glemmer det.... Ha en knallfin sommer!! Men vi snakkes nå innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. juni 2007 #48 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan står det til!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juli 2007 #49 Del Skrevet 27. juli 2007 Snart blir du fru!!!! Mange klemmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. august 2007 #50 Del Skrevet 12. august 2007 Ikke lenge igjen!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå