Gå til innhold

hey gutter, hvor turn off er egentlig

Fremhevede innlegg

Skrevet
Begge utsagnene kommer ut med samme svar  :ler:

Nei nei nei, stor forskjell.

Jeg vil tro pikken min er vanvittig turnon for damer, men en pikk som hadde vært litt lengre og litt tjukkere hadde sikkert vært litt mer turnon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet
Nei nei nei, stor forskjell.

Jeg vil tro pikken min er vanvittig turnon for damer, men en pikk som hadde vært litt lengre og litt tjukkere hadde sikkert vært litt mer turnon.

Ja, her ser man ( er nevnt tidligere i tråden) hvor merkelig det virker å snakke om en del av kroppen, som om det er det man tenner på.

Jeg tenner ikke på en kroppsdel, jeg tenner på hele personen. Det byr meg faktisk i mot å snakke om kjønn på den måten, at jeg tenner på et kjønn??? :overrasket:

Men det er akkurat nå, i et annet humør, eller en annen dag, kan det kanskje være annerledes... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ærlig talt. Jeg kan ikke fordra eldre kvinner med hengepupper.

Ser overhode ingen Sexy tendenser hos dem, kun en sliten og utbrukt kropp. :tristbla:

Nei, holder meg til de litt velprepererte damene som vet og ta vare på guds gave. :)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Ærlig talt. Jeg kan ikke fordra eldre kvinner med hengepupper.

Ser overhode ingen Sexy tendenser hos dem, kun en sliten og utbrukt kropp. :tristbla:

Nei, holder meg til de litt velprepererte damene som vet og ta vare på guds gave. :)

Alle med store pupper må vel få hengepupper med tiden. Forresten hva med deg selv når du blir gammel og får hengeballer. :hoho:

Skrevet
... hvordan definere hengepupp da, hvor går grensen?

Jeg har hørt om "blyanttesten": kan du sette fast en blyant under puppen er det hengepupp. Har ikke noe sansen for pupper som ser ut som øra til en fuglehund, men kan hun holde fast en blyant ser jeg da det som en fordel. :)

Jeg måtte jo prøve da..

Fikk ikke til å sette fast en q-tips engang, og jeg har stor c-cup. Tror jeg skal begynne å ta en slik test hver morgen jeg, blir i så godt humør av det.. :smilbla:

Gjest Gjest
Skrevet

De skal henge mye før jeg kaller det hengepupper, men om de henger ned på magen er det ikke noe pent.

Gjest Gjest
Skrevet

Spørs hvor de henger! Er de sånne flaps som må løftes slik at en må si at jenta har gått ut av sin gode skinn for å bli attraktiv er det vel på tide å vurdere kunstig stimuli!

Gjest Gjest
Skrevet
Ja?  :flau:

Det er dama som helhet som teller etter min mening, jeg fokuserer sjelden kun på brystene.

Og så et spørsmål fra en mann; hvor stor turnoff er skallethet ?

Skrevet

Jeg tenner veldig på hengepupper. Gjerne slike som er tunge nederst og med store mørke vorter :-)

Kraftige hofter er også deilig :-)

Jeg går av og til på nudiststrender og heldigvis finnes det en del slike kvinner på disse.

Godt ikke alle har samme smak sier jeg, desto flere på meg!

God Påske alle sammen!

Gjest Hilde K S
Skrevet
Og så et spørsmål fra en mann; hvor stor turnoff er skallethet ?

Det er ikke turnoff, men turnon.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja?  :flau:

Ikke så veldig egentlig, men størst turnoff er "Bæsj-samler"-truse (G streng), og hitler-bart på musa.

Hipster truse og glattbarbert ruler!

tha man

Gjest rugga
Skrevet

Jeg er dame på 35, trebarnsmor, ikke stor i kroppen, men digre bryst!

BH H75. Så store bryst kan ikke stå rett ut! De henger ikke rett ned heller, og er "fulle".

De er jo kjempedeilige å bruke til puppekos med penis.

må nesten le når jeg ser på film at de må mose puppene mot penis og enda når de ikke halvvegs rundt den...

De duver når jeg sitter på topp, og det liker mannen min skikkelig!

Han kan virkelig fråtse i puppene mine!

Slikt kan man ikke med disse små flate vorteliknende ala Paris Hilton! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Store, tunge hengepupper er bare deilig. Men små hengepupper som ser ut som vrengte bukselommer er, dessverre for dem som har det, ganske turn off. Det bør jo helst være litt "innmat" i dem.

Gjest Gjest
Skrevet

De menn som jeg har hatt har elsket puppene mine.Er dem jeg får store komplimenter for!Og jeg som trodde de ikke likte hengepupper!Men det er jo noe i dem da..mye fyll hehe.Og tror nok at menn elsker slike pupper,for de er jo ekte vare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...