Gjest flaut Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Hvordan kan man akseptere sin egen kropp når man har henge-pupper egentlig? resten av kroppen er fin men arghh de puppene ødelegger jo HELE kroppen min.. henger og slenger.. heldigvis ikke like ille som tyra banks, da. tør ikke å tenke på hvor slappe de må være når jeg fyler 30 år. :S Vurderer å ta puppe-job. få de løftet litt og sånn.. gjøre dem litt fastere. alt annet er fast, hvorfor er puppene så slappe?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Det er sexy når de er i BH. Det gjør også svært lite at de henger når man har sex. Men selvføglgelig, når man ser damer toppløse eller når man ser at puppene henger veldig bak en genser, tenker man på det estetiske. Men er man først sammen med en dame, tenker i hvert fall ikke jeg på om hun har hengepupper.
Jalp Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg skjønner ikke dette helt. Det ble skrevet om stygg mus i en annen tråd og her er det hengepupper som er tema. Det går etter min mening ikke an å vurdere kroppsdeler løsrevet fra personen...mennesket. En pupp i seg selv er ikke tur-on eller turn-off. Jeg greier ikke å forholde meg til annet enn helheten. Og da blir det slik: Tenner jeg på denne personen? Finner jeg henne sexy? Javel, og da er pupp eller mus noe av det jeg tenner på. det hadde for øvrig vært gudsjammerlig kjedelig om alle hadde vært like. Hurra for variasjonen og alle variantene!!!!
Ek_Erilar Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 ... hvordan definere hengepupp da, hvor går grensen? Jeg har hørt om "blyanttesten": kan du sette fast en blyant under puppen er det hengepupp. Har ikke noe sansen for pupper som ser ut som øra til en fuglehund, men kan hun holde fast en blyant ser jeg da det som en fordel.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Pupper er pupper Selvfølgelig er noen finere enn andre, men generelt sett tror jeg de fleste gutter blir tent av alle former for kvinnelige bryst på en kvinne som fortsatt så lenge hun ikke er for gammel. Så det er ikke noe særlig å bekymre seg for etter min mening.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 Æsj, Henge pupper er ut i dag, dem skal være stram og fin å fylle en håndfull når en tar rundt dem.
Gjest Gjest_Saddam_* Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 Kona mi har deilige store pupper som henger og slenger, og jeg elsker henne for det. Pupper er pupper, og jeg er bare fasinert av disse mystiske tingene som vi ikke har. Jeg får aldri tatt/slikket/kysset/forgudet de nok.
Gjest Georg Bush. Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 Kona mi har deilige store pupper som henger og slenger, og jeg elsker henne for det. Pupper er pupper, og jeg er bare fasinert av disse mystiske tingene som vi ikke har. Jeg får aldri tatt/slikket/kysset/forgudet de nok. ← Snakker vi om Tine Meieriet her? Trasige greier med store jur.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 Vrengte innelommer med vorta pekende rett ned er såååååååå turn off, men henger de nå litt men vorta peker framover gjør det ingenting. Etter min mening så er størrelsen litt over en handfull og vorta rett fram, store pupper er ikke noe turn on for me.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Bare deilig med noen slengere! Herlig å ta på, smake på, se på
Cognizance Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Vurderer å ta puppe-job. få de løftet litt og sånn.. gjøre dem litt fastere. ← Fyllte bryst er i alle fall vanvittig mye mer turnoff enn hengepupper. Pupper blir mer turnon jo mer dama aksepterer kroppen sin og utfolder seg, uansett hvilken fasong den har. Ellers synes jeg ikke hengepupper er turnoff, men kansje litt mindre turnon enn litt fastere bryst. Endret 30. mars 2007 av Cognizance
Gjest *Tara* Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 Fyllte bryst er i alle fall vanvittig mye mer turnoff enn hengepupper. Pupper blir mer turnon jo mer dama aksepterer kroppen sin og utfolder seg, uansett hvilken fasong den har. Ellers synes jeg ikke hengepupper er turnoff, men kansje litt mindre turnon enn litt fastere bryst. ← Der tror jeg du har helt rett. Menn liker damer som tør utfolde seg og ikke lar seg hemme av kroppen sin. Elsk din egen kropp DET er turnon uansett hvordan kroppen din ser ut. Og naturlige pupper er da mye mer sexy enn kjøpepupper
Gjest Puppy Skrevet 30. mars 2007 #15 Skrevet 30. mars 2007 [...] Og naturlige pupper er da mye mer sexy enn kjøpepupper ← Silikonsaka er bare uff, spesielt når dama legger seg ned på ryggen og de strutter, selv om de egentlig burde "flyte utover". Liker at de flyter litt utover jeg, trenger absolutt ikke være så store, vil bare se (og aller helst føle !) at de er basert på naturlig fettvev..
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #16 Skrevet 30. mars 2007 Ellers synes jeg ikke hengepupper er turnoff, men kansje litt mindre turnon enn litt fastere bryst. Du kan pakke det inn i så fine ord du vil! Det er jo bare og si at det er turn off for deg og, sikkert ingen som henger deg for det
Cognizance Skrevet 30. mars 2007 #17 Skrevet 30. mars 2007 Nei altså om hengepupper er turnoff eller mindre turnon enn faste pupper er to helt vesentlig forskjellige utsagn. Og jeg må jo si det slik det er for meg, kan ikke lyge heller (selv om det ville vært artigere å gjøre det i akkurat denne tråden)
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #18 Skrevet 30. mars 2007 Nei altså om hengepupper er turnoff eller mindre turnon Begge utsagnene kommer ut med samme svar
Lestat Skrevet 31. mars 2007 #19 Skrevet 31. mars 2007 (endret) hey gutter, hvor turn off er egentlig, HENGE-PUPPER? Det viktigste er at puppen er glad Det finnes lite som er kjedeligere for en "puppoman" enn en oversilikonisert pupp som ikke gir respons på puppekos (pga redusert følsomhet). Nei, er puppen glad er jeg glad Jeg gir egentlig en god faen i om det er a,b,c,d eller hvor puppen peker så lenge man får bruke litt kvalitetstid og det gir respons Endret 31. mars 2007 av Lestat
Lestat Skrevet 31. mars 2007 #20 Skrevet 31. mars 2007 Menn liker damer som tør utfolde seg og ikke lar seg hemme av kroppen sin. Elsk din egen kropp DET er turnon uansett hvordan kroppen din ser ut. ← Jepp. Det finnes ikke noe mer sexy enn ei sikker og kåt dame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå