mee mee Skrevet 29. mars 2007 #1 Del Skrevet 29. mars 2007 jeg har hørt at man må alltid ha en hviledag mellom treningsøktene. restitusjon. men gjelder det kun når man har harde økter? kan jeg eks trene nesten hver dag hvis det er ikke er harde økter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 29. mars 2007 #2 Del Skrevet 29. mars 2007 jeg har hørt at man må alltid ha en hviledag mellom treningsøktene. restitusjon. men gjelder det kun når man har harde økter? kan jeg eks trene nesten hver dag hvis det er ikke er harde økter? ← Tror du tenker rett, hvor mye hvile du må ha kommer an på hvor hardt du trener i forhold til det kroppen er vant med. Tidvis trener jeg mange dager på rad, og så blir jeg sliten og tung i kroppen og da tar jeg pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
universa Skrevet 30. mars 2007 #3 Del Skrevet 30. mars 2007 jeg trener ganske mye, og hørte ikke på kroppen min forrige uke.. nå sitter jeg her med stiv nakke og en veldig øm og hard legg... jeg tror på tre dager med hardtrening i uka (pump/spinning/dans) og litt vanlig turgåing ellers (30 til 60 min) og så tror jeg på frihelg med masse kjekke småbarnsfamilieaktiviteter men å gå litt hver dag skader vel ikke? ...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 30. mars 2007 #4 Del Skrevet 30. mars 2007 men å gå litt hver dag skader vel ikke? ...eller? ← Kommer an på hvor ødelagt leggen din er, tipper jeg. Hvis den er helt kaputt er det sikkert lurt å ta det med ro. Hvis den bare er litt stiv så går det sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå