Gå til innhold

Konserter - Iron Maiden

*nora*

Anbefalte innlegg

Trenger hjeeelp! :-?

Skal gi mannen min konsertbillett i bursdagspresang, og vet at Iron Maiden skal spille en gang i sommer, tenkte jeg ville se om det var flere billetter igjen, eventuellt må jeg finne en annen konsert. Men, hvor i svarte svingende bestilles disse billettene, og hvor finner jeg ut hvem som skal holde konserter? :roll: Har akkurat vært inne på billettservice.no, men det var liksom ikke noe særlig synes jeg... Noen med mer peiling på dette temaet enn meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de skal spille i Spektrum 28. juni. Mrk jeg tror... Og jeg tror også det er utsolgt, min mann kjøpte billetter i november - eller i hvert fall da de ble lagt ut - og det var en stund før jul.

Billettservice/Posten er det stedet man kjøper billetter - hvis du da ikke tusler ned til Spektrum og kjøper der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på sidene til Oslo Spektrum - lenken er her: http://www.oslospektrum.no/

Ekstrakonsert

Iron Maiden  

Iron Maiden skal ha ekstrakonsert torsdag 3. juli 2003 kl. 19.30. Salgsstart lørdag 1. mars kl. 10.00. Pris kr. 385,-. Sitte- og ståplasser. Konserten 2. juli er utsolgt.

2003-02-27 Les mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tusenfryd! Bare så synd jeg skal på jobb i morgen, håper det ikke er utsolgt før jeg får bestillt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Begynte å ringe da de åpna billettsalget kl 10 i går, og etter 15 minutters venting ble det min tur, og jeg er nå den lykkelige eier av to billetter! Lurer på om jeg klarer å holde det hemmelig for mannen min, han kommer til å bli så glad når han får overraskelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk billetter! Ja hold det hemmelig, det blir en stor dag å gi ham dette. Kos dere på konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...