Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. mars 2007 #1 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeje... Får lage vanlig dagbok også da, siden jeg er så flink å gjøre husarbeid når jeg skriver lister Kommer sikkert til å skrive mye annet rart her og. Lurer på hvor mye jeg klarer og få gjort i dag? - Vaske klær - Henge opp klær - Brette sammen klær - Legge bort klær - Gå hvertfall en time med bikkja - Vaske raskt over badet - Vaske raskt over kjøkkenet - Rydde over stua - Børste bikkja - Rydde i kjelleren - Koste i kjelleren - Klippe hekken - Skifte sengetøy Hmm... Godt på vei, da *pialekerhusmormensitteregentligmestpåKGogsvirrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. mars 2007 #2 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeje... Får lage vanlig dagbok også da, siden jeg er så flink å gjøre husarbeid når jeg skriver lister Kommer sikkert til å skrive mye annet rart her og. Lurer på hvor mye jeg klarer og få gjort i dag? - Vaske klær - Henge opp klær - Brette sammen klær - Legge bort klær - Gå hvertfall en time med bikkja - Vaske raskt over badet - Vaske raskt over kjøkkenet - Rydde over stua - Børste bikkja - Rydde i kjelleren - Koste i kjelleren - Klippe hekken - Skifte sengetøy - Støysuge Hmm... Godt på vei, da *pialekerhusmormensitteregentligmestpåKGogsvirrer* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. mars 2007 #3 Del Skrevet 29. mars 2007 Se så langt jeg har kommet! - Vaske klær - Henge opp klær - Brette sammen klær - Legge bort klær - Gå hvertfall en time med bikkja - Vaske raskt over badet - Vaske raskt over kjøkkenet - Rydde over stua - Børste bikkja - Rydde i kjelleren - Koste i kjelleren - Klippe hekken - Skifte sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 29. mars 2007 #4 Del Skrevet 29. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. mars 2007 #5 Del Skrevet 29. mars 2007 for meg selv og første besøkeden i boka Veeeel, ser ut som det blir vanskelig å børste bikkja, for hun er fortsatt våt etter å ha bada i elva når vi gikk tur. Klippe hekken er det nok litt for seint på kvelden til, og skifte sengetøy... hmm... Det kan kjære gjøre, for jeg har vært så flink denne uka :geipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 29. mars 2007 #6 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. mars 2007 #7 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei Pia ← Hei Sille Koselig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 30. mars 2007 #8 Del Skrevet 30. mars 2007 litt for at jeg får igjen penger på skatten... Også litt for å spise lammelår hos mammaen min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 2. april 2007 #9 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er siiiiik Kjempevondt i halsen og tett i huet... Synd på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. april 2007 #10 Del Skrevet 17. april 2007 Pia! Har ikke merket før nå at du har en annen dagbok, men her kommer jeg på et lite besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 20. april 2007 #11 Del Skrevet 20. april 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå