Merneith Skrevet 14. mai 2007 #21 Del Skrevet 14. mai 2007 Det var da voldsomt så tolerante KG-kvinnene plutselig skulle bli? "legge på is", "drøye litt", "tenke seg om".....??? Dersom hun er 18 og gutt-ungen 13/14 er han knapt nok utviklet og jeg vil kalle det klare pedofile tendenser. Det er ulovlig, forkastelig og direkte sykt å i det hele tatt vurdere et forhold til gutten. Dersom hun er 18 altså, noe jeg ikke kan se hvor dere har hentet fra. ← Hehe, ja...så du mener at vi skal hoppe på strupen hennes pga pedofile tendenser, selv om hun kan være 30 og han 25? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. mai 2007 #22 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Men hva pokker har 4-5 år å si egentlig ? Kos deg... Endret 20. mai 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #23 Del Skrevet 20. mai 2007 3-5 års aldersforskjell har ingenting å si. Mange kvinner foretrekker eldre menn, gjerne 10-15 år eldre enn dem selv. Ganske mange kvinner er sammen med eldre menn, de har erfaring, vet hva de driver med og har et overblikk over ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #24 Del Skrevet 1. november 2007 Gutt på 18 år her, har en jente på 13 som beundrer meg.. Synes jenta er voksen for aldern, vi har drivd på litt.. blir 14 nå, om vi har blitt sammen har det vært for drøyt? om jeg har vært veldig glad i henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spadamen Skrevet 1. november 2007 #25 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Til trådstarer; 4- 5 år er ingenting! Syns eg. Der var jo til og med ei dame på 82år i Santa Fe som gifta seg med ein 24- åring! Så lenge ein er glad i kvarandre, så syns eg folk burde få vere med den dei vil. Bortsett frå om den eine er under den seksuelle lavalderen. Gjest (gut18), jenta verkar kanskje moden, men i den alderen er ein som regel ikkje det. Der finst sikkert unntak, men ungdom i den alderen brukar vere veldig lett å påverke. Nokre føler at dei er nødt å debutere seksuelt for å oppnå høgare status i vennegjengen e.l. No er eg kanskje litt slem, men å ha ein kjæreste som er 18år (og som kanskje har bil) er jo status. Personleg er eg imot slike forhold, men om du er så glad i ho at du er villig til å utsette sex i eit par år, så burde det gå bra. Eg veit ikkje kva du legg i å "drive på litt", men har du sex med ho, så er det ulovleg. Endret 1. november 2007 av Spadamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 4. april 2008 #26 Del Skrevet 4. april 2008 Hva med en dame på 25 som er sammens med en på 18 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 7. april 2008 #27 Del Skrevet 7. april 2008 Farlig = farlig pirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kamilla_* Skrevet 5. september 2008 #28 Del Skrevet 5. september 2008 Kanskje du skulle lest innleggene og ikke minst Tråd-tittel etpar ganger før du kommer med noe sånnt. Det er vel milevis forskjell på å tenne på noen som å realisere fantasiene. Det må til og med du skjønne. Hva med jente 16 og gutt 23?(A) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlypai Skrevet 6. september 2008 #29 Del Skrevet 6. september 2008 jeg valgte selv å blåsse i hva andre sa, selvom jeg viste at det ville komme noen reaksjoner. men gi det litt tid- så er det ingen som tenker på det lenger, men ser dere som det perfekte par som passer i sammen. venner og familie må bare se hvordan han er som person og som kjæreste så de også faller for han og se hvorfor du plukket han. og ikke bare for en alder som kan skremme mange. her er det 5 års forskjell, han 20 og jeg 25.. vi har perfekt kjemi og har det utrolig bra i sammen! så bare kjør på- slipp bomben- også vil allt gå seg til! husker jeg syntes det var ekkelt å si alderen hans i førsten til venner og fammilie.. redd for at folk skal rynke på nesen og komme med fordommer, noen vil alltid gjøre det mens andre bare " hærregud, kan da ikke sette alder på kjærlighet! og hvorfor skal det alltid være mannen som er eldst? det er jo som regelt kvinnen som er sjefen i huset allikevel! " hehe.. den kommentaren der husker jeg godt og lo gansk godt av.. så sant så sant så blås i hva andre sier og mener, det er ditt liv! og du har rett til å være med den du vil, og han som gjør deg lykkelig! fordommer vil man alltid møte, gjelder bare å ignorere så går det seg til og folk glemmer alderen hans. og som andre sier her inne, alderen utjevner seg med tiden lykke til med din unge hingst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 17. september 2008 #30 Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan ser dere på gutt 19 1/2 og jente 15 1/2 ? Begge liker hverandre svært godt, og vi har det veldig bra sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tirill_* Skrevet 10. april 2009 #31 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg er 22 år... sammen med en på 53... mange kommentarer får jeg. Men det bryr jeg med ikke om.. INGEN skal få bestemme hvem jeg kan eller ikke kan være sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 11. april 2009 #32 Del Skrevet 11. april 2009 TS, helt topp det der! Ingenting å bekymre seg over, kjør på. Barnerov blir uaktuelt med mindre han er under 20? Syns du skal kjøre på jeg, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 11. april 2009 #33 Del Skrevet 11. april 2009 Som jeg sa til en annen her inne med samme problemstillig: Kvinner lever lengre enn menn (6 år gjennomsnittlig), så hvis du vil slippe å sitte alene på gamlehjemmet er det jo taktisk smart å velge deg en som er 6 år yngre. Jeg dater en som er tre år yngre enn meg akkurat nå. Vi er begge i tyveårene så jeg ser ikke noe som helt problem med det. Når jeg tenker meg om kommer jeg på at mamma er 4 år eldre enn pappa også. De har vært gift i snart 30 år, så det går så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå