scorpiona Skrevet 28. mars 2007 #1 Del Skrevet 28. mars 2007 Alle har vel hørt om en mann på 40 ++ blir sammen med ei på 20 år... Det er liksom greit..det er vanlig. Men hvis det er omvendt da? Jeg liker en gutt som er ca 4 -5 år yngre enn meg. Men tørr ikke å si det til noen, for da ville det første jeg hadde fått høre vært "barnerov"... Men hva er det som er så farlig...eller galt med at det er omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 28. mars 2007 #2 Del Skrevet 28. mars 2007 gi beng i hva andre syns, liker du han og han er verdt å samle på, så er bagateller som det der ikke verd å bry seg om. flere kvinner her som har yngre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guinan Skrevet 28. mars 2007 #3 Del Skrevet 28. mars 2007 I utgangspunktet kan jeg ikke helt se at det skal ha såå mye og si med en aldersforskjell på fire-fem år dersom du selv føler at dette er riktig. Kan jo selvfølgelig ha litt og si hvor gammel du er da. Slikt jevner seg jo ut jo eldre en blir. Kommentarer vil du sikkert få, men spiller det noen rolle da, så lenge dere har det bra sammen? Jeg var en kort periode sammen med en som var fire år yngre enn meg. Kan ikke si jeg merket stort til aldersforskjellen i grunnen. Det var helt andre ting som var avgjørende faktorer for at det ikke varte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg pleier ikke å bry meg med hva andre synes...mene..det er lite koslig når venner og folk ser rart på meg osv...menmen. Får se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mars 2007 #5 Del Skrevet 28. mars 2007 4-5 år er da ingenting (med mindre du er 20 nå og han er 15 ). Når forskjellen ikke er større enn det så er dere jo i praksis jevngamle når dere har vippet over 20. Kjenner flere par der aldersforskjellen går "feil vei" og det ser ut til å være riktig så gode og stabile forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mars 2007 I utgangspunktet kan jeg ikke helt se at det skal ha såå mye og si med en aldersforskjell på fire-fem år dersom du selv føler at dette er riktig. Kan jo selvfølgelig ha litt og si hvor gammel du er da. Slikt jevner seg jo ut jo eldre en blir. Kommentarer vil du sikkert få, men spiller det noen rolle da, så lenge dere har det bra sammen? Jeg var en kort periode sammen med en som var fire år yngre enn meg. Kan ikke si jeg merket stort til aldersforskjellen i grunnen. Det var helt andre ting som var avgjørende faktorer for at det ikke varte ← ja, det har nok mye å si hvor gammel jeg er...Får se hva som skje i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 29. mars 2007 #7 Del Skrevet 29. mars 2007 En av mine beste venninner er sammen med en 13 år yngre mann. Han er nå 28 og hun 41 - de ble sammen da han var 22. Og de er HELT riktige sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mars 2007 #8 Del Skrevet 29. mars 2007 4-5 år er da ingenting (med mindre du er 20 nå og han er 15 ). Når forskjellen ikke er større enn det så er dere jo i praksis jevngamle når dere har vippet over 20. Kjenner flere par der aldersforskjellen går "feil vei" og det ser ut til å være riktig så gode og stabile forhold. ← Jepp. Alt kommer an på hvor gamle dere er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mars 2007 En av mine beste venninner er sammen med en 13 år yngre mann. Han er nå 28 og hun 41 - de ble sammen da han var 22. Og de er HELT riktige sammen! ← Det er jo kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 30. mars 2007 #10 Del Skrevet 30. mars 2007 Du er 18 år nå? Da burde du tenke deg om litt, synes jeg da - før du eventuellet skulle gå noe lenger med det. For det vil si at han er 13 eller 14 år, og bare såvidt i puberteten - men du er voksne, eller nestne voksen ihvertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mars 2007 #11 Del Skrevet 31. mars 2007 Du er 18 år nå? Da burde du tenke deg om litt, synes jeg da - før du eventuellet skulle gå noe lenger med det. For det vil si at han er 13 eller 14 år, og bare såvidt i puberteten - men du er voksne, eller nestne voksen ihvertall. ← Ja, om trådstarter er 18 burde hun legge forelskelsen på is og eventuelt ta kontakt med gutten om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mars 2007 #12 Del Skrevet 31. mars 2007 Men hva er det som er så farlig...eller galt med at det er omvendt? ← Om gutten er 18 og jenta 13-14 så er det også galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 6. april 2007 #13 Del Skrevet 6. april 2007 ja hvis du er 18 er det kanskje litt drøyt..men ellers så er ikke 4-5 år mye...når man blir over 20 så er det liksom ikke noe stress lenger..nesten alle i venne gjengen min har invovlert seg i yngre folk en el annen gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 8. april 2007 #14 Del Skrevet 8. april 2007 Det var da voldsomt så tolerante KG-kvinnene plutselig skulle bli? "legge på is", "drøye litt", "tenke seg om".....??? Dersom hun er 18 og gutt-ungen 13/14 er han knapt nok utviklet og jeg vil kalle det klare pedofile tendenser. Det er ulovlig, forkastelig og direkte sykt å i det hele tatt vurdere et forhold til gutten. Dersom hun er 18 altså, noe jeg ikke kan se hvor dere har hentet fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 9. april 2007 #15 Del Skrevet 9. april 2007 4-5 år er da ingenting (med mindre du er 20 nå og han er 15 ). Når forskjellen ikke er større enn det så er dere jo i praksis jevngamle når dere har vippet over 20. ← Mhm! Sånn tenker jeg også. Det gjelder begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #16 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg sier som flere andre: 4- 5 års aldersforskjell er ingeting hvis man er "litt oppi årene" - og det gjelder jo begge veier. Grunnen til at det er mer akseptert at en eks: 22 år gammel mann er sammen med en jente på 17, og ikke omvendt, er jo egentlig naturlig. På det tidspunktet er det ofte stor forskjell på modenhet. Mest sannsynlig mer enn om det var jenta som var yngst. Men jeg synes ikke du skal tenke så på hva "alle" andre måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 14. april 2007 #17 Del Skrevet 14. april 2007 Alle har vel hørt om en mann på 40 ++ blir sammen med ei på 20 år... Det er liksom greit..det er vanlig. Men hvis det er omvendt da? Jeg liker en gutt som er ca 4 -5 år yngre enn meg. Men tørr ikke å si det til noen, for da ville det første jeg hadde fått høre vært "barnerov"... Men hva er det som er så farlig...eller galt med at det er omvendt? ← Hvis du er 20 og han er 15 skjønner jeg jo godt at omgivelsene reagerer. Men hvis du er 30 og han er 25 ser jeg ikke noe galt i det. At du ikke tør å fortelle omgivelsene at du liker en gutt som er 4-5 år yngre enn deg fordi du er redd for at de skal si du går på barnerov... vel, hvis du liker han godt nok bryr du deg vel ikke om at omgivelsene muligens vil si det til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 22. april 2007 #18 Del Skrevet 22. april 2007 Hvor gammel er du egentlig da? Er han "lovlig"? Er du 18 og han 13-14 så ja, da er du på barnerov. På siden; Jenter modnes jo fortere, og derfor er det mange av oss som foretrekker eldre gutter i tenårene. Det har vel ikke så mye med samfunns-normer som sådan å gjøre, men er ganske naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mai 2007 #19 Del Skrevet 14. mai 2007 Det var da voldsomt så tolerante KG-kvinnene plutselig skulle bli? "legge på is", "drøye litt", "tenke seg om".....??? Dersom hun er 18 og gutt-ungen 13/14 er han knapt nok utviklet og jeg vil kalle det klare pedofile tendenser. Det er ulovlig, forkastelig og direkte sykt å i det hele tatt vurdere et forhold til gutten. Dersom hun er 18 altså, noe jeg ikke kan se hvor dere har hentet fra. ← Pussig DET var ikke det som ble nevnt i tråden SVAR FRA MENN. Der var det helt akseptabelt at menn på 40 tente på 14 års gamle jenter! Mens når ei jente på bare 18 tenner på en på 14 så er det pedofile tendenser? De fleste menn i den tråden mente at det var helt akseptabelt ¨å tenne på jenter på 14, men omvendt så er det pedofili?Selv når jenta bare er 18? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 14. mai 2007 #20 Del Skrevet 14. mai 2007 Pussig DET var ikke det som ble nevnt i tråden SVAR FRA MENN. Der var det helt akseptabelt at menn på 40 tente på 14 års gamle jenter! Mens når ei jente på bare 18 tenner på en på 14 så er det pedofile tendenser? De fleste menn i den tråden mente at det var helt akseptabelt ¨å tenne på jenter på 14, men omvendt så er det pedofili?Selv når jenta bare er 18? ← Kanskje du skulle lest innleggene og ikke minst Tråd-tittel etpar ganger før du kommer med noe sånnt. Det er vel milevis forskjell på å tenne på noen som å realisere fantasiene. Det må til og med du skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå