Gjest DirtyHarry Skrevet 28. februar 2003 #21 Del Skrevet 28. februar 2003 I et ideelt samfunn burde man kunne gå rundt så sexy og lettkledd man ville uten å være redd for å bli voldtatt, og med så mye verdisaker man ville uten å¨være redd for å bli ranet. Nå er ikke dette noe ideelt samfunn - menneskene har en masse svakheter som ikke tillater det - og sannsynligivs vil det heller aldri bli det. Spørsmålet man bør stille seg om man tar på seg det korteste skjørtet eller den dyreste klokka, er "do I feel lucky tonight?" En digresjon: Enkelte norske kvinner får ikke visum til Iran fordi de nekter å ta på seg slør når de kommer til den iranske ambassaden for å søke. Dette er vel litt av denne "jeg ønsker at verden skal være slik jeg mener det er riktig - og jeg er ikke villig til å innse at realiteten er fullstendig annerledes" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2003 #22 Del Skrevet 28. februar 2003 Dirty Harry er helt på linje med det jeg mener. Burde det være sånn, nei, selvsagt ikke. Er det sånn? Ja, dessverre. Utsetter vi oss for dumme ting fordi vi ønsker at ting skulle vært annerledes? Ja,da det gjør vi. Derfor går også nordmenn med lommeboken i bkalomma i "Syden" og forventer sympati når den blir stjålet. Så er jo en helt annen diskusjon om hva er det som regnes som lettkledd. Er det det samme på kontoret eller på byen - eller i Oslo eller Odda? Eller Teheran - men det er en annen diskusjon. Til Millas opprinnelige spørsmål, nei, selvsagt er man ike syk fordi man sier nei. Det var et enkelt svar på et enkelt spørsmål, men om spørsmålet egentlig er så enktelt - se det er vel også en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #23 Del Skrevet 28. februar 2003 Nei, vet du hva Milla, nå går det over alle støvelskaft her! Fytterakkern for en "debatt-stil"! Jeg VET at du sikter til meg, og det at du i det heletatt BRUKER slike stygge metoder for å sverte meg, sier svært, svært mye om deg, og bekrefter mange av mine antagelser. Må du dra deg selv helt ned i kloakken for å finne noe "å ta" meg på?? Jeg vil på det STERKESTE ha meg frabedt påstander om at jeg jeg har sendt deg noe som kan ligne på sex-pm'er, og avviser på det sterkeste at mine spørsmål rundt din helse, bunner i noe som helst sex-relatert! Du opptrer verre en man i sine verste antagelser kunne tro! MAKAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #24 Del Skrevet 28. februar 2003 Forresten... jeg har ingenting i mot at du legger ut våre PM i offentlighet, det bør være lovlig i en så stygg sak. Da kan folk selv bedømme dine ville påstander. Du har mange egenskaper som kan mislikes, men jeg trodde at du i det minste hadde en viss ÆRLIGHET i din opptreden. Den illusjonen forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. februar 2003 #25 Del Skrevet 28. februar 2003 Å sede meg PM'er om at jeg "lider av seksuell frustrasjon" er ikke mindre hårreisende Sandman. Og nå har du gått over til å påstå at jeg har mentale problemer.... synes ikke dette er det spor bedre. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 28. februar 2003 #26 Del Skrevet 28. februar 2003 Sandmann og Milla kan kanskje ta denne debatten ett annet sted? jeg har ingenting i mot at du legger ut våre PM i offentlighet Pm skal være pm på Kvinneguiden, og ikke legges ut i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. februar 2003 #27 Del Skrevet 28. februar 2003 Sandmann og Milla kan kanskje ta denne debatten ett annet sted? Pm skal være pm på Kvinneguiden, og ikke legges ut i forumet. Jeg har ingen interesse av å veksle pm'er men denne *#*#*#*. Det er motbydelig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steggen Skrevet 28. februar 2003 #28 Del Skrevet 28. februar 2003 Sandman: Har Milla skrive noko i denne tråden om at du er opphavet til pm-ane? Ikkje det eg kan sjå. Det er du sjølv som påstår dette og tek "æra" for dei. Milla: Nei, du er ikkje sjuk. No kjenner ikkje eg ordlyden i pm-ane dine (og det ynskjer eg nok ikkje heller), men ikkje ta slike kommentarar for alvorleg. Det siste gjeld også til alle dykk andre jenter som får ein kommentar etter dykk "på byen". De sjølve veit om den er rett eller ikkje, og om det er vits i å ta den innover seg. Ein kommentar frå ein tilfeldig person må de ikkje henge dykk opp i. Det "å pynte på fasaden" (klær, sminke etc) for å skapa interesse hjå ein mogleg (eller halde på interessa frå ein eksisterande) partnar er ein del av tilværet. Det som er synd er at ikkje alle skjønar at dette ikkje er det same som ein åpen invitasjon til alle om "å ta for seg av godene". Den som sender ut signal må akseptere at dette gir respons også frå personar ein ikkje ynskjer nærare kontakt med. Dei må gi eit greitt avslag som i neste omgang må aksepterast av den avviste utan meir kommentarar eller skitkasting. Er det så frykteleg vanskeleg å oppføre seg litt skikkeleg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #29 Del Skrevet 28. februar 2003 Som et haleheng i en pm, fullstendig tatt ut av en større sammenheng, formidlet jeg en humoristisk påstand fra en annen KG-bruker, om at ditt bryllup snart burde komme, fordi ellers vil du plage livet av folk på KG med diverse symptomer som kan ligne på seksuell frustrasjon. ..og NÅR har jeg sagt noe om din MENTALE helse?? Du er ikke bare paranoid, du er ganske slem og stygg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #30 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg krever nå at du legger ut vår PM-korrespondanse, hvis ikke gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #31 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg avslutter denne meningsløse saken nå, Gry. Jeg har til dags dato, ikke SELV tatt noe initiativ til å maile med Milla, jeg har KUN svart på diverse stygge angrep fra henne på meg. Det er hun som har "ført an" denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #32 Del Skrevet 28. februar 2003 Om kvinner blir sett på som syke når de sier nei?? Er de syke når de sier nei. Ble de syke så de måtte si nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. februar 2003 #33 Del Skrevet 28. februar 2003 En liten digresjon midt i denne alvorlige debatt (om kvinner er syke hvis de sier nei: min mening: hvis de har lyst: JA Hvis de ikke har lyst: NEI. ). Jeg undres: Hvis Sandmann hadde hatt bilde av en eller annen super kjekk fyr på avataren sin - hadde denne krangelen og nevnte PM eksistert da? (såvidt jeg husker startet krangelen da den ene gjorde narr av utseendet til den andre i en debatt/tråd som handlet om noe heelt annet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. februar 2003 #34 Del Skrevet 28. februar 2003 Det som plaget meg mest var ikke sex-pratet- men hentydningene om at jeg var mentalt syk etc. Det er å gå altfor langt etter min mening. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. februar 2003 #35 Del Skrevet 28. februar 2003 Som Gry sier skal ikke pm legges ut i forumet, men det betyr ikke at ikke vanlig folkeskikk gjelder der også. Det blir mye hyggeligere for alle parter om vi slipper å få hets på pm. Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 28. februar 2003 #36 Del Skrevet 28. februar 2003 Milla: du er overhodet ikke syk Waco: jeg er enig med deg i det du har skrevet i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. februar 2003 #37 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg krever nå at du legger ut vår PM-korrespondanse, hvis ikke gjør jeg det. Ja nå ble jeg jammen redd- du må være helt ****** som tror at jeg overhodet lar meg true til noe som helst av typer som deg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #38 Del Skrevet 28. februar 2003 En liten digresjon midt i denne alvorlige debatt (om kvinner er syke hvis de sier nei: min mening: hvis de har lyst: JA Hvis de ikke har lyst: NEI. ). Jeg undres: Hvis Sandmann hadde hatt bilde av en eller annen super kjekk fyr på avataren sin - hadde denne krangelen og nevnte PM eksistert da? (såvidt jeg husker startet krangelen da den ene gjorde narr av utseendet til den andre i en debatt/tråd som handlet om noe heelt annet). Det er alldeles korrekt, Embla. Milla startet på et tidlig tidspunkt det hele med å angripe meg for utseendet mitt. Hvorpå jeg etterlyste hennes evner til å skjønne, og selv benytte, dette med selvironi. Men det fenomenet finnes visst ikke i hennes verden, og derfor gikk hun berserk. Milla er ikke genuint interessert i det emnet hun tok opp i denne tråden, hun har bare benyttet tråden som et sleipt "verktøy", i den hensikt å rette et noe grisete indirekte angrep på undertegnede. Jeg kjenner lusa på gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #39 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg får bare ta til etterretning at Moderator vil slette et evt forsøk på å gjengi PM'ene ord for ord. Det er litt synd, syns jeg, for jeg er den som taper mest på at de ikke kan gjengis "offentlig". God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. februar 2003 #40 Del Skrevet 28. februar 2003 Denne "debatten" er stort sett bare munnhuggeri mellom to enkeltbrukere. Saker som dette hører ikke hjemme i åpent forum, så jeg lukker tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg