Gå til innhold

Når kvinner sier nei- blir hun da sett på som syk?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har mottatt noen pm-er i dag med endel grove seksuelle hentydninger og da denne personen ble blankt avvist kom det i påfølgende pm'er sterke antydninger til at jeg hadde mentale problemer og at "han forstod, og ikke skulle angripe meg mer".

Er dette noe som flere gutter driver med for å forsøke å få jenter dit de vil?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det er damene som setter standarn på pm de mottar.

Men det er sånn jenter er det.... fristerinneri og triksemakeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Virker som det samme man kan oppleve på bytur. En mann klenger på deg. Du avviser ham. Så kommer kommentaren "jævla lesbe!" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Virker som det samme man kan oppleve på bytur. En mann klenger på deg. Du avviser ham. Så kommer kommentaren "jævla lesbe!"  :roll:

HA HA! Nettopp!

Jeg fikk en pm med beskjed om at "jeg hadde blitt diskutert" og at de hadde kommet fram til div. teorier om hvorfor jeg skriver som jeg gjør.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Ingen ting å bry seg om, Milla. De vet ikke bedre, de er jo menn :kul:

Waco, du har visst ikke så mye å bidra med, har du vel? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinner sier nei- blir hun da sett på som syk?

:ler: - Da er vel jeg nærmere død.

Dette er kun påstander fra gutter/menn som ikke kan skjønne hvorfor de aldri får seg noe, mens andre stadig får sjansen.

Kanskje de heller selv bør kikke litt på egen oppførsel ("kanskje" var overflødig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle jenter som blir klenget på, bare de usikkelige pikene som egger til seksuelle hentydninger for å bekrefte sin egen identitet...

HAHA dere bruker jo eyelinere og mascara, blir litt dumt å nekte for at dere prøver å leke tøser.

- Hvis dere mener at dere ikke er tøyter, hvorfor oppføre seg slik da? Jenter sier, ..... jeg kan gå i hva jeg vil og jeg er fremdeles ikke laus. Og det stemmer det, selv om det er jævlig forvirrende. Det blir som jeg kler på meg brannmannuniform, og når det brenner og folk kommer, - sier jeg; Hør nå her frøken, selv om jeg har på meg brannmannuniform så kan jeg ikke slokke deres brann.....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine
Jeg misliker sterkt at KG's pm-system blir brukt til sex-trakassering av kvinnelige brukere.

Milla

Enig. Helt klart.

Waco, at du gidder å fylle opp serveren med dette røret. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, det er ikke rør i det hele tatt. Jeg bare forklarer at det er enkelte jenter som har en tendens til å få "enkelte" pm....

Man legger opp til det sjæl.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det... det er ikke alle menn som sender slike pm... og det er heller ikke alle kvinner som mottar dem.

Vi er jo enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det er sånn det er. Nå slipper kvinner flest ihvertfall å bekymre seg over å få seksuelle invitasjoner, da det heldigivis kun dreier som en liten gruppe kvinner.... som selv fremprovoserer denslags atferd.

Wolverine, jeg gratulerer deg for å inneha et minimum av sunn fornuft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvis dere mener at dere ikke er tøyter, hvorfor oppføre seg slik da? Jenter sier, ..... jeg kan gå i hva jeg vil og jeg er fremdeles ikke laus. Og det stemmer det, selv om det er jævlig forvirrende. Det blir som jeg kler på meg brannmannuniform, og når det brenner og folk kommer, - sier jeg; Hør nå her frøken, selv om jeg har på meg brannmannuniform så kan jeg ikke slokke deres brann.....

W

Eksempel 1:

Sexy antrukket kvinne blir forsøkt sjekket opp av ubehøvlet ung mann ute på byen. Ung mann tror han kan få med sexy kvinne hjem fordi hun er utfordrene kledd. Sexy kvinner sier (oppklarende): "Selv om jeg er utfordrene kledd, betyr det ikke at jeg blir med unge ubehøvlede menn hjem og har sex!"

Eksempel2:

Ung mann i klær seg en stjålet/lånt brannuniform og går en tur ut i det fine været. (Hvorfor i brannuniform? er det kanskje noen som tenker, men la oss se bort i fra det her.) Tilfeldigvis går han forbi et hotell som plutselig begynner å brenne. Da han er iført brannuniform tror en kvinnelig ansatt på hotellet at han er brannmann ( :o ) og roper: "Hjelp det brenner, du som er brannmann, hjelp oss!" til den unge mannen. Den unge mannen svarer: Selv om jeg har på meg brannmannuniform, betyr det ikke at jeg er brannmann...."

I begge eksempler oppstår det forvirring... Forskjellen er at i eksempel 2 blir ikke noen uthengt som luddder, sjikanert eller forsøkt voldtatt...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du Waco? At en del jenter kler seg som horer? Hvem er det som setter standarden for det da?

Når gutter ser en jente som er utfordrende kledd tror jeg neppe noen av de tenker: hun jobber og er hore. Tror heller de bare er glad for å se en lettkledd dame og får mange ønsketenkninger i hodet.

Eksempelet ditt om brannmans-uniform er dårlig. En unifrom er en uniform og representerer et bestemt yrke. Horebekledninger kan være så mangt. Lærerere jobber ikke i uniform og ikke horer heller. Skal man da også bli stemplet som lærer innimellom? :roll: Nei, dette var et dårlig argument du kom med.

Ellers er jeg ganske enig i det du sier.

Du kan være ganske provoserende, men etterhvert oppdager jeg også at du har mange gode poeng. Ikke alltid jeg er like enig da, men :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer, la oss si at jeg var skikkelig redd for å bli voldtatt, da ville kanskje jeg gå rundt med bare maver og g-streng, skjønner du hvor jeg vil hen??? Det er ikke nødvendig å provosere omgivelsene sine dersom man heller kan ta sine forholdsregler. Hvis jeg f eks var skikkelig redd for å bli ranet, da ville jeg kanskje ikke gått rundt med den dyreste patek phillipe klokka mi, eller for å ta enda et eksempel for de som ennå ikke forstår helt hva jeg mener så forklarer jeg gjerne en gang til, dette er en skikkelig viktig del av debatten.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joplaya, så du mener at å gå toppløs rundt i teheran er helt iorden for det er folk i teheran det er noe galt med. Selvfølgelig er jeg enig med deg, men allikevel så går ikke folk toppløs, fordi man kan bli steina og drept.

Når jenter dresser seg opp som fristerinner og forførersker er det ikke da fordi dem ønsker seksuell oppmerksomhet???? Jeg kan ikke se noen grunn til at det er nødvendig å vise frem magen for eksempel, helt unødvendig og ser ganske dust ut. Nå er ikke jeg en sånn type som ville funnet på å voldta en jente, det høres altfor slitsomt ut, og jeg kan bare tenke meg hvor avtennende det må være å se ei dame ligge der, tjukk og daff, ule og hyle... nei uff, så langt går ikke ståen min.

Jeg vil ikke bli tatt i stumpen av en amerikansk neger marinegast som liker å ta gutter i stumpen, da ville ikke jeg f eks invitert en sånn opp i senga, men damer dere kjører andre regler, for dere tror at uansett konsekvenser så er dere helt uskyldige..

Litt dumt at det skal være sånn, og det er det jeg prøver å oppklare her.

Eller for å forklare. 1. Hvis jeg var jente og jeg ikke ville bli voldtatt, da ville heller ikke jeg kledd meg fristende. 2. Nå er jo jeg gutt og forstår slike enkle ting, og det er det jeg prøver å fortelle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

min mann synes jeg kunne kledd meg mer i korte skjørt og trange topper.

han skjønner midlertid at det er direkte farlig, og at det ligger hundrevis av menn i buskene klare til å voldta. her er vi helt på linje waco.

synes det er flott at du forteller så åpent om hvordan mannen fungerer, slik at vi er advart. hva vil du vurdere som farligst av korte topper eller mascara? har du noen tips om hvordan man ser feit og stygg ut?

det ville hjelpe mot min manns evige mas etter sex også.

det skal bli en velsignelse å bli gammel, slik at man slipper denne evige siklingen.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...