Gjest Solsikke Skrevet 27. mars 2007 #1 Del Skrevet 27. mars 2007 Overskriften sier vel sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. mars 2007 #2 Del Skrevet 27. mars 2007 I følge samboeren min er den verdt å se. Han likte den godt, men så er han veldig glad i den type film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. mars 2007 #3 Del Skrevet 27. mars 2007 Den er verdt å se om du vil se en haug mannfolk springe rundt i tanga i en evighet, snakke om hvor fantastisk hjemplassen deres er, drepe noen og et par flash med nakne damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 30. mars 2007 #4 Del Skrevet 30. mars 2007 Synes filmen var "helt grei" med en liten minus bak. Historien er veldig, veldig tynn, og til tider virket det som filmskaperne hadde fått til vel mye inspirasjon fra Gladiatoren (en bra film, men synes ikke alt passet like bra her). I tillegg var det selvfølgelig noen klisjescener, deriblandt en veldig klisjetale, og noen unødvendige filmfeil (legger omtrent aldri merke til det, men her så jeg faktisk et par) + noe mer som jeg synes var unødvendig/dumt/trakk ned... På den positive siden kan jeg si pene bilder. Jeg vet ikke hva de har gjort, men bildene var flotte og spesielle. Det var også en del bra krigsscener, som en venn av meg sa, noe jeg forsåvidt også er enig i. Ingenting å utsette på dem. Og sist men ikke minst. Hvis du liker å se veltrente, muskuløse kjekke menn, så kan dette være filmen for deg. Jeg tror jeg med sikkerhet kan si at alle spartanerne hadde ordentlig vaskebrett, noe som hos meg falt i smak. Helt til slutt: Jeg er glad jeg har sett den og at jeg så den på kino, men tror ikke det blir den neste favorittfilmen, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 30. mars 2007 #5 Del Skrevet 30. mars 2007 Drapene er det eneste "Kule" med denne filmen. Forferdelig story og det at de faktisk har en gitarsolo midt inni en spartakrig er jo helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 30. mars 2007 #6 Del Skrevet 30. mars 2007 Liker man filmer som Ringenes Herre liker man denne. Ære, det gode mot det onde, fight for freedom, er stikkord. Den er visuelt sett utrolig bra, og siden jeg går på kino for å bli underholdt og ikke undervist så gir jeg blanke i hvordan storyen er Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2007 #7 Del Skrevet 30. mars 2007 'Bilder for guder, historie for idioter' tror jeg VG skrev, og det stemmer godt Jeg likte filmen! Blodige og svette machomenn med svulmende muskler og minimal bekledning - ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 30. mars 2007 #8 Del Skrevet 30. mars 2007 "You will not enjoy this" Å hold på meg! Girl power! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirina Skrevet 30. mars 2007 #9 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg syntes den var knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mars 2007 #10 Del Skrevet 31. mars 2007 Helt ok film, verd pengene og en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 31. mars 2007 #11 Del Skrevet 31. mars 2007 en helt grei film.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 1. april 2007 #12 Del Skrevet 1. april 2007 Eksplosjon av testosteron. Kommunikasjon på nivå med "Me Tarzan, you Jane". Men ganske artig film! Og kjempebra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 1. april 2007 #13 Del Skrevet 1. april 2007 Alt er visst filmet innendørs. Den er kul på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 1. april 2007 #14 Del Skrevet 1. april 2007 kanskje jeg må se den likevel da? Jeg har iallefall ikke noe i mot halvnakne menn med vaskebrett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 1. april 2007 #15 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg tror boromir også er der, eller så var det faramir. En av dem med nesa iallfall hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå