Brommservice Skrevet 28. mars 2003 #41 Del Skrevet 28. mars 2003 "What dreams may come" = Drømmenes verden link : http://us.imdb.com/Details?0120889 Dette er en film som gir meg håp når alt annet er prøvd. Det er den filmen som gir mening der alt annet er håpløst. Jeg blir rørt bare jeg nevner dette til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. mars 2003 #42 Del Skrevet 28. mars 2003 - Sleepers - Shawshank redemption - stekte, grønne tomater - dirty dancing - den sjette sansen Og sikkert mange andre. Klarer ikke å plukke ut én som favoritt. Forskjellige filmer rører meg på forskjellige måter. Noen får deg bare i godt humør, er det mulig å ikke like slutten på Dirty Dancing?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 28. mars 2003 #43 Del Skrevet 28. mars 2003 De jeg har sett flest ganger er: The Matrix Braveheart Stepmom FACE/OFF Con Air Blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. mars 2003 #44 Del Skrevet 28. mars 2003 "Don't say a word" med Michael Douglas i spissen er genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 28. mars 2003 #45 Del Skrevet 28. mars 2003 "Moulin Rouge" er en av mine favoritter som jeg kommer på i farta. Gode skuespillere, nydelig musikk. Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 28. mars 2003 #46 Del Skrevet 28. mars 2003 Little Voice med Jane Horrocks. Handler om en stillfeldig tenåringsjente som bor sammen med sin mannfolkgale og drikkfeldige mor. Datteren som er bortimot stum, imiterer gamle stjerner som Judy Garland, Billie Holiday og Marylin Monroe oppe på jenterommet. Selvfølgelig roter den vulgære moren seg borti en manager... Ganske enkelt vanvittig bra - musical (jeg liker ellers ikke musicaler), komedie og drama i en og samme film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 28. mars 2003 #47 Del Skrevet 28. mars 2003 Natural Born Killers er en film jeg digger rått!!! Nicolas Cage er forøvrig min favorittskuespiller, han kan spille alle mulige roller Lillian Helt enig! For ikke å snakke om hvor godt han spiller i "Living Las Vegas" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 28. mars 2003 #48 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har ikke mødt så mange som liker Natural Born Killers, de kikker bare underlig på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå