vivi Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, det blir jeg når jeg trener noen øvelser. Prøver å styrke mage,rygg og lår.Men har merket det de siste gangene at kvalmen kommer gaske fort. Hvorfor skjer dette? Mener selv at jeg er i tålig bra form.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 27. mars 2007 #2 Del Skrevet 27. mars 2007 Spiser du noe rett før du trener? Kanskje magesekken sliter litt hvis du tar i hardt når du trener rett etter å ha spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 27. mars 2007 #3 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er normalt å bli kvalm etter man har trent. Spesielt når kroppen ikke er vant til det eller når du har trent ekstra tung. Som påpekt tidligere er det flere ting som kan/vil gjøre deg kvalm (selv for godt trente folk). f.eks. Ikke spist på en stund/lavt blodsukker Ikke drukket på en stund/vann-salt-balanse/elektrolytter osv At du er trøtt eller fysisk sliten før du går på trening (en hard dag på jobb, sex, løpt etter bussen) Nylig spist, mat fortsatt i fordøyelsen. (maten hopper opp og ned, mye blod er sendt til fordøyelses-systemet). Drukket mye. Spesielt sportsdrikker, men også vann. Fyller du magen med vann før trening er du nesten dømt til å bli kvalm dårlig kosthold. (en av de mer opplagte: skitne, svetteluktende, ekle folk på trening ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #4 Del Skrevet 27. mars 2007 Oi. du er navnet på mine problemer for tiden, supraspinatus. Gjelder det deg også ? *beklager at jeg sporer av tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 27. mars 2007 #5 Del Skrevet 27. mars 2007 Oi. du er navnet på mine problemer for tiden, supraspinatus. Gjelder det deg også ? *beklager at jeg sporer av tråden* ← Nei, hehe... Jeg bare tok en vilkårlig muskel jeg.. Kunne likegodt ha blitt Sternocleidomastoid, men det var så langt å skrive.. hehe (og biceps brachii er såååå passé) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå