mr. louis Skrevet 2. april 2007 #61 Skrevet 2. april 2007 Jeg har gått gjennom alle skapene igjen, og der er ikke noe, men jeg har gjemt noe greier der tidligere.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2007 #62 Skrevet 3. april 2007 Jeg har gått gjennom alle skapene igjen, og der er ikke noe, men jeg har gjemt noe greier der tidligere. ← Det var da som svarten! Skattepengene kommer jo ikke før i slutten av juni. Kanskje hun er på sporet av noe. Krysser fingrene her.
Gjest King James Skrevet 3. april 2007 #63 Skrevet 3. april 2007 (endret) jeg vet hvor pengene dine er. Du kom tilfeldigvis ved en feil og kaste dem så de ligger på søppeldynga Endret 3. april 2007 av King James
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #64 Skrevet 3. april 2007 Det var da som svarten! Skattepengene kommer jo ikke før i slutten av juni. Kanskje hun er på sporet av noe. Krysser fingrene her. ← Kommer ikke skattepengene før i juni? Å hildrade du, da må jeg ut å fiske for å få pengeregnestykket til å gå opp, eller, ja nå har jeg det, jeg kan jo bli gigolo, ja det var lurt. Men sant, jeg fikk tilbud om det i Drammen en gang, det var en riktig hyggelig kar som hadde opprettet et litt lyssky establement, og var på utkikk etter kjekke herremen som kunne tilfredsstille noen av byens kvinner. Jeg hadde visst det som trengtes av utseende og vennlighet...nåvel. Det var en litt spennende tanke naturligvis siden jeg alltid har likt damer, men jeg hadde en god jobb og ikke minst ei søt jente som samboer som nok ikke hadde gått med på det der nei. Men nå.. jeg har selvtilitt, og det er det damene faller for, det er min erfaring, men jeg er nok litt for gammel kanskje , eller kanskje ikke, who knows? Bare tull at jeg vil bli det nå, men som singel..vel hvorfor ikke, men det blir nok med tanken ja, trur eg.
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #65 Skrevet 3. april 2007 jeg vet hvor pengene dine er. Du kom tilfeldigvis ved en feil og kaste dem så de ligger på søppeldynga ← Uffda, men det tror jeg avgjort ikke er riktig.
Meaty Skrevet 3. april 2007 #66 Skrevet 3. april 2007 Kommer ikke skattepengene før i juni? Å hildrade du, da må jeg ut å fiske for å få pengeregnestykket til å gå opp, eller, ja nå har jeg det, jeg kan jo bli gigolo, ja det var lurt. Men sant, jeg fikk tilbud om det i Drammen en gang, det var en riktig hyggelig kar som hadde opprettet et litt lyssky establement, og var på utkikk etter kjekke herremen som kunne tilfredsstille noen av byens kvinner. ← Å jasså? Hmmmm........
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2007 #67 Skrevet 3. april 2007 (endret) Kommer ikke skattepengene før i juni? Å hildrade du, da må jeg ut å fiske for å få pengeregnestykket til å gå opp, eller, ja nå har jeg det, jeg kan jo bli gigolo, ja det var lurt. Men sant, jeg fikk tilbud om det i Drammen en gang, det var en riktig hyggelig kar som hadde opprettet et litt lyssky establement, og var på utkikk etter kjekke herremen som kunne tilfredsstille noen av byens kvinner. Jeg hadde visst det som trengtes av utseende og vennlighet...nåvel. Det var en litt spennende tanke naturligvis siden jeg alltid har likt damer, men jeg hadde en god jobb og ikke minst ei søt jente som samboer som nok ikke hadde gått med på det der nei. Men nå.. jeg har selvtilitt, og det er det damene faller for, det er min erfaring, men jeg er nok litt for gammel kanskje , eller kanskje ikke, who knows? Bare tull at jeg vil bli det nå, men som singel..vel hvorfor ikke, men det blir nok med tanken ja, trur eg. ← Jeg tror du har rett angående selvtillit. Neida, for gammel er du ikke vet du. Men det er jo alltids en fare for at det kan bli for slitsomt med så mye damemas. Endret 3. april 2007 av Chrizzy
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #68 Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg tror du har rett angående selvtillit. Neida, for gammel er du ikke vet du. Men det er jo alltids en fare for at det kan bli for slitsomt med så mye damemas. ← Damene har jeg jo taklet greit før, men gjerne med en ad gangen, men som gigolo er jeg jo... min egen herre , så da blir det isåfall bare en om gangen, det får være måte på hvor mye damegreier en gamling kan håndtere. Endret 3. april 2007 av mr. louis
Myrthel Skrevet 3. april 2007 #69 Skrevet 3. april 2007 *Ler* Har du gjemt dem? Eller mistet dem? Lenge siden? ← Hei HeidiO. Kan du hjelpe meg da???? Jeg har "forlagt" en ganske stor sum penger i huset vårt. Ser for meg hva jeg la dem i - men etter oppussing finner jeg de ikke. Jeg er helt desperat..... Er de et sted i huset vårt???
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. april 2007 #70 Skrevet 3. april 2007 de spådamene begynner og iritere meg litt.....uansett så skal jeg si deg hvor dine penger er. gå ut i hagen bort til granen ved busken og sett deg stirr opp på vinduet i andre etasje så gå opp til det rommet gå ned på kne og si. hvordan i helvete greide jeg og gjemme 14.000 så godt. Når du har gjort dette så går du ned i kjelleren og inn i det innerste hjørnet flytter en stol og der ligger pengene.
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #71 Skrevet 3. april 2007 Det du nevner der Corto Maltese har jeg naturligvis forsøkt men de var ikke der.
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. april 2007 #72 Skrevet 3. april 2007 (endret) da gjorde du det ikke riktig.....har du sett på det stedet hvor de mest sannsynligvis ikke er ? som f.eks under doen Endret 3. april 2007 av Corto Maltese
Sofia Skrevet 3. april 2007 #73 Skrevet 3. april 2007 Ikke for å ødelegge avsporingen deres, men for å gå tilbake til hva tråden egentlig handlet om, så har jeg erfaring med håndavlesning. Altså jeg har vært hos en mann som leste i hendene mine. Det var faktisk utrolig spennende og han sa MYE om fortiden min som stemte slik at jeg ble skremt!! Dette er noe jeg kan tro på, for det er på en måte merker i meg selv, i hendene mine. Fasinerende at innsiden av høyre og venstre er så forskjellig for eksempel...
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #74 Skrevet 3. april 2007 har du sett på det stedet hvor de mest sannsynligvis ikke er ? som f.eks under doen ← Under doen?? Å ja du mener i uthuset, nei under der er det sementformer. Grundig gjennomletet der og.
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. april 2007 #75 Skrevet 5. april 2007 Hmmmm........Mr. Louis, du skal gå til bokhylla. Der skal du gå i gjennom bøkene. Du har lagt en og en seddel mellom sidene i ei bok. Svart tror jeg boka er......ei stor bok. Og så du....pass på å tørke støv samtidig..
mr. louis Skrevet 5. april 2007 #76 Skrevet 5. april 2007 Hmmmm........Mr. Louis, du skal gå til bokhylla. Der skal du gå i gjennom bøkene. Du har lagt en og en seddel mellom sidene i ei bok. Svart tror jeg boka er......ei stor bok. Og så du....pass på å tørke støv samtidig.. ← Tørke støv, jeg som er mann, nei vet du hva, det får da være måte på. Men Fjellsippa, jeg har jo lett så mye i bokhylla uten noe resultat...kanskje jeg bør gå over avdelingen for skjønnlitteratur igjen for å være på den sikre siden. Der er noen mørke bøker
mr. louis Skrevet 5. april 2007 #77 Skrevet 5. april 2007 du skal gå til bokhylla. Der skal du gå i gjennom bøkene. Du har lagt en og en seddel mellom sidene i ei bok. ← En og en seddel mellom sidene Nei det hadde jeg husket.
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. april 2007 #78 Skrevet 5. april 2007 Tørke støv, jeg som er mann, nei vet du hva, det får da være måte på. Men Fjellsippa, jeg har jo lett så mye i bokhylla uten noe resultat...kanskje jeg bør gå over avdelingen for skjønnlitteratur igjen for å være på den sikre siden. Der er noen mørke bøker ← Ja, men da er det jo opplagt hvor pengene er. De er støvet ned . En og en seddel mellom sidene Nei det hadde jeg husket. ← Nei, det husker du jo tydeligvis ikke. Hvis du husket det hadde du jo hentet dem frem for lenge siden. Bla gjennom bøkene du. Og ikke glem støvkosten.
mr. louis Skrevet 5. april 2007 #79 Skrevet 5. april 2007 Har kikket og kostet, og hostet og harket, men intet resultat. Jeg er redd dette greiene her forblir et mysterium gitt
Cata Skrevet 6. april 2007 #80 Skrevet 6. april 2007 Har kikket og kostet, og hostet og harket, men intet resultat. Jeg er redd dette greiene her forblir et mysterium gitt ← Hmmm, pengene var der, men forsvant ut på et feiebrett sammen med støvet ved en tidligere kostekampanje? *hjelpsom*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå