Nelle Skrevet 18. oktober 2005 #181 Skrevet 18. oktober 2005 Dette tenner meg: Lyd/stemme -stemmen hans når han er kåt eller når vi har sex. Deilige mannehender (kan bli kåt bare av å sitte og se på dem hvis de er fine nok). Munnviker (det er en spesiell form på munnvikene som jeg liker spesielt godt, kan bli kåt av det også -bare sitte og se på munnvikene hans). Myke lepper/munn/tenner. Øyenbryn. Mannerygg (særlig hvis den har "kløft" mellom skulderbladene -ooooohh!!). Mannelår (særlig i jeans). Høye menn. Underarmer. Menn som har sans for detaljer. Menn som har fetisj for føtter, strømper, strømpeholdere o.l. Støvletter. Strømpeholdere. Strømper. Lakkerte negler. Sorte blonder. Smykker (f.eks. at jeg rir ham og f.eks. et halskjede "slår" mot ansiktet hans mens vi holder på). Fantasier; bli voldtatt, dominere ham, bli "brukt" av to eller flere menn samtidig. Suge ham mens han sover, og at han våkner mens jeg holder på. Det var hva jeg kom på i farta. ;-)
Gjest Gjest_Victor_* Skrevet 18. oktober 2005 #182 Skrevet 18. oktober 2005 Dette tenner meg: Høye menn. Underarmer. Menn som har sans for detaljer. Menn som har fetisj for føtter, strømper, strømpeholdere o.l. Støvletter. Strømpeholdere. Strømper. Lakkerte negler. Sorte blonder. Smykker (f.eks. at jeg rir ham og f.eks. et halskjede "slår" mot ansiktet hans mens vi holder på). Fantasier; bli voldtatt, dominere ham, bli "brukt" av to eller flere menn samtidig. Suge ham mens han sover, og at han våkner mens jeg holder på. Det var hva jeg kom på i farta. ;-) ← Åååååhhh, skal vi gifte oss.....du er kvinnen for meg og jeg er utvilsomt mannen for deg, har alle de fetisjer du ønsker deg, er opptatt av detaljer og digger støvletter, strømper, strømpeholdere, lakkerte negler og sorte blonder. Sukk............ jeg må finne deg, hvor er du? Kisses-to-you:-)
Nelle Skrevet 18. oktober 2005 #183 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jeg er her ;-) Men husk -jeg aner jo ingenting om munnvikene dine, tennene, leppene, øyenbrynene, ryggen, hendene, høyden og underarmene. Dessuten er det uaktuelt for meg å gifte meg med noen jeg ikke har hørt stemmen til... Endret 18. oktober 2005 av Nelle
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #184 Skrevet 20. oktober 2005 Kremt. Hele drakten til spiderman fant jeg ut i dag. ← Kult - Jeg kommer iført spidermann drakt hehe
Gjest Hedda 31-bisexuell Skrevet 25. oktober 2005 #186 Skrevet 25. oktober 2005 Hvis jeg ser en kvinne tyve-tredve åra-med kort hår, gjerne aktivist/feminist/eksistensialist(Synes vel kanskje ikke utenpå) På en grå dag iført grønne slagstøvler og Helly Hansen oljehyre: gult eller oransje; blått eller hvitt.Med trykknapper. En tilpassningsdyktig og rasjonell jente! Gjerne ute i demo eller annet sosialt lag, det er en herlig tanke! Noen andre? Har ingenting i mot høye hæler
Gjest gjest Skrevet 10. januar 2006 #187 Skrevet 10. januar 2006 flyvertinner (kvinnelige sådan) i uniform med strømper og støvletter, eller kontordamer i drakt med skjørt ned til kneet og splitt bak, sorte strømper og sorte støvletter med hæl som rekker nesten opp til kneet.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #188 Skrevet 10. januar 2006 Hender og deilig aftershave eller parfyme.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #189 Skrevet 10. januar 2006 Kinnskjegg og masse andre skitne ekle ting.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #190 Skrevet 10. januar 2006 Føyer til lepper og øyne også. Fyldige mannelepper og merkbare øyne er nydelig!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. januar 2006 #191 Skrevet 11. januar 2006 Tenner på damer med blondt skulderlangt hår iført sorte skinnstøvletter, skjørt og kanskje hun har på seg en svart skinnjakke elller en annen svart jakke.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #192 Skrevet 11. januar 2006 Oi, det var mange dristige saker her som jeg kan skrive under på. Jeg har også en litt spesiell fetish- jeg tenner på vampyrer. Få en kvinne i korsett, strømper, pene sko og huggtenner, så snakker vi s.e.x. PS: synes ikke at det er noe ille at en 16 åring tenner på eldre kvinner. Hilsen midten av 20åra normaltype.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #193 Skrevet 27. januar 2006 ELSKER DAMEROMPER, OG DIGGER SOKKER OG UNDERTØY SOM ETT SLAHS SUBSTITUTT
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #194 Skrevet 28. januar 2006 Rumpa må være stram ja!!! ← Eksker damerumper
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #195 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Det mest sexy en mann kan ha på seg er en gitar.... ← Enig! Liker også veldig godt når pusten hans blir tyngre og tyngre. Faen, liker alt med ham, egentlig! Endret 28. januar 2006 av Freckles
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #196 Skrevet 31. januar 2006 ELSKER DAMEROMPER, OG DIGGER SOKKER OG UNDERTØY SOM ETT SLAHS SUBSTITUTT ← Deilig å kjenne likt og føle at her har DEN deilige dama hatt sin kropp. Helst truse med lukt defra. Elsker dameromper......
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #197 Skrevet 31. januar 2006 Deilig å kjenne likt og føle at her har DEN deilige dama hatt sin kropp. Helst truse med lukt defra. Elsker dameromper...... ← LUKT
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #198 Skrevet 2. februar 2006 LUKT ← Da føler jeg Liksom at dama har hatt sin kropp DER
Kari-Anne Skrevet 2. februar 2006 #199 Skrevet 2. februar 2006 Har nok flere fetisher og føler meg nok langt fra A 4. Elsker i alle fall å iføre meg min deilige fotside kjole av gummi og korsett utenpå, høyhelte lårlange støvletter og pisk i hånden. Da føler jeg at jeg har all makt *S*. er sexy og deilig. Kjempedeilig å ha en bredskuldret mann på kne for sine føtter som ber om å bli straffet og brukt. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #200 Skrevet 2. februar 2006 Det der hørtes bare hæææææærlig ut. hilsen mann
Anbefalte innlegg