Knøttet Skrevet 3. februar 2006 #201 Skrevet 3. februar 2006 Er kanskje ikke helt fetisjer, men ... Jeg liker sex på offentlige eller semi-offentlige steder Alt for lenge siden jeg har prøvd dette nå da- men jeg gleder meg til sommeren ... Og så har jeg visst en veldig følsom nakke ... er helt smør om jeg blir kysset og faktisk bitt (ganske hardt) på noen spesielle punkt på nakken ...
Bunny Skrevet 3. februar 2006 #202 Skrevet 3. februar 2006 jeg tenner på klokker! det finner så mange sexy klokker! På en serk og fin manne arm...mmmmm
Sisifys */ Skrevet 3. februar 2006 #203 Skrevet 3. februar 2006 (endret) rompe Endret 3. februar 2006 av Sisifys */
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #204 Skrevet 4. februar 2006 rompe ← eLSKER SYNET OG FØLELSEN AV EI dAMEROMPE. oG GJERNE sex og
tåkedott Skrevet 7. februar 2006 #205 Skrevet 7. februar 2006 oi... ja her kommer mine...: en mann med: en bred muskuløs rygg! arbeidshender myk, men fast mage (ikke ølvom, men heller ikke sixpack) veiviser (tynn mørk stripe) solbrun kropp stram, rund rumpe kraftige armer (muskler!) tatoveringer & piercinger!!! lager lyd under sex... får meg til å bli hel mo i knærne... om han i tillegg kan å spille gitar, synge, lage mat, forguder meg... da er jeg solgt!! og om han er villig til å være dominant, kaste meg ned i senga, rive av meg klærne, binde meg fast og ta meg hard og brutalt, og avfeier all "motstand" ... i senga vill jeg bli eid! mannen må vise at det er han som eier meg, og at han er sterk nok til å gjøre hva han vil med meg... da er jeg våt 24/7... nå har jeg vært heldig nok til å finne en elsker/potensiell kjæreste som faktisk har alle de egenskapene jeg har beskrevet over... vært heldig...? JA!! litt Off Topic: en mann som er/har: tynn og spinkel tynne legger lange tynne/benete pianofingre er totalt turn-off for meg... syns det er skikkelig ekkelt...
Gjest LektorTørdal Skrevet 7. februar 2006 #206 Skrevet 7. februar 2006 Jenter/Damer i skolepikeuniform, en stram bluse knyttet rundt livet hvor bar magehud vises, et kort-kort skjørt (gjerne rutete), hvite knestrømper......sukk. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #207 Skrevet 8. februar 2006 Jenter/Damer i skolepikeuniform, en stram bluse knyttet rundt livet hvor bar magehud vises, et kort-kort skjørt (gjerne rutete), hvite knestrømper......sukk. ← Skoleuniformen er helt rålekker på de rette jentene, Og som rompedigger, så er det ikke langt opp til herlighetene så man kan se om rompa er fiin. Og naturligvis så er det en heeerlig visuell opplevelse!!!!!!!!!
Gjest !BettyBoob! Skrevet 8. februar 2006 #208 Skrevet 8. februar 2006 Menn med synlige blodårer på hendene.
Gjest slclover Skrevet 23. april 2006 #209 Skrevet 23. april 2006 Har siden liten gutt,sett med store øyer på jenter/damer med krykker og gips,det er noe som bare har blitt noe jeg liker...den store foten med sokk på det ene benet.
Gjest østisør Skrevet 23. april 2006 #210 Skrevet 23. april 2006 Nei dessverre, skal sitte hjemme med benet i gips. hehe ← hei linemor,trenger du en til å klø?tør jeg spør hvor du kommeer ifra,jeg er din tjener!! alt som er et stort problem med krykker,kunne hat det gøy sammen!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #211 Skrevet 24. april 2006 Har hørt om de som liker at innsekter kravler på tissefanten husker ike hva det heter
Gjest Simule Skrevet 24. april 2006 #212 Skrevet 24. april 2006 Jeg tenner på bleier jeg. Syns det er helt fantastisk opphissende og deilig å gå med en myk men tykk bleie mellom bena. Den gjør at man blir deilig varm rundt underlivet og trykker på på de rette stedene. Vet tanken byr mange imot, men hadde dere opplevd den deilig kilende følelsen det er å tisse i bleien sin, ville nok flere ha likt å gå med bleie. For våt bleien er faktisk ikke ekkelt å ha på seg i det hele tatt (vel jo etter en stund så når den er blitt kald, men med engang man har tisset er det bare en fantastisk deilig følelse. Og sist men ikke minst. Det å bli skiftet bleie på er helt fantastisk deilig. Man kan bare ligge rolig å bli stelt og dullet med. Utrolig hvilke følelser som kan fremskapes av en varm våt klut eller en våtserviett når man skal vaskes ren, før man igjen blir påsatt en ny herlig tørr og myk bleie. Jeg blir konstant våt i musa bare jeg tenker på det.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #213 Skrevet 24. april 2006 insektkryping = insestofil eller incestofil..
Tiit Skrevet 24. april 2006 #214 Skrevet 24. april 2006 Vakre hender.. sterke, fine, musikalske hender.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #215 Skrevet 28. april 2006 [ Har hørt om dem som har fetisj på tær og støvler... hehe.. Hei!..Er en gutt på 23 år. Må bare bekrefte det Jinx skriver her...Tenner enormt på pene kvinneføtter og sokker. Liker godt å massere, lukte og slikke/suge på dem. Vet ikke hvorfor, men det er sikker tenning! :blunke: ←
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #216 Skrevet 28. april 2006 em.....jeg har mange rare små ting.....som kose med skjegg...blir tent.....lår med hår på...menn sef..hehe....brystkasse med litt hår på....ellers tynne menn
monique Skrevet 28. april 2006 #217 Skrevet 28. april 2006 Liker å se på damerumper. Store og spretne rumpeballer. Damer som stripper og leker med seg selv og onanerer....Blir tent av å se en dame ri en mann slik at du ser rumpa hennes.....haha. Tror ikke dette er egentlig noe fetish men...
Gjest Roland Skrevet 28. april 2006 #218 Skrevet 28. april 2006 Jeg tenner på brede, runde damerumper. Det er det flotteste som finnes! Store bryster er også nydelig, og de kan godt henge (i motsetning til det de fleste damer tror)...
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #220 Skrevet 29. april 2006 Liker å se på damerumper. Store og spretne rumpeballer. Damer som stripper og leker med seg selv og onanerer....Blir tent av å se en dame ri en mann slik at du ser rumpa hennes.....haha. Tror ikke dette er egentlig noe fetish men... ← Finnes ikke noe flottere enn ei damerumpes eleganse og former. Rått
Fremhevede innlegg