Doratheexplorer Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 3. juli 2007 Spennende, spennende! Med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 3. juli 2007 Det trenger jo ikke være full klaff på første forsøk da! ...men det er jo gøy om det skjer noe... De andre jentene da? Har de vært planlagt?? det gjør jo ikke det... Begge har vært planlagt ja, men med første prøvde vi leeenge. Men da vi flyttet inn i nytt hus var det utrolig nok full klaff på første forsøk Andre gang satt vel spiren i andre eller tredje forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 4. juli 2007 Ååå, enda 10 dager til IKM Vente-vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. juli 2007 #164 Del Skrevet 5. juli 2007 Tiden går laaaangsomt når man venter på LilleSpire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juli 2007 #165 Del Skrevet 6. juli 2007 :vinke: og ! Prøvedagboknabo! :-D Leste du sluttet på prevensjonen i juni, fått tilbake syklus og annet styr, eller? Min var treeeg ... håper det er i orden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #166 Del Skrevet 6. juli 2007 :vinke: og ! Prøvedagboknabo! :-D Leste du sluttet på prevensjonen i juni, fått tilbake syklus og annet styr, eller? Min var treeeg ... håper det er i orden nå Tok ut spiralen 14.juni ja, og 16. hadde jeg mensen :-D Var deilig og slippe gå vente og vente på den Så nå gjenstår det jo å se om TR kommer neste helg, og om jeg ev. har 28 dagers syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. juli 2007 #167 Del Skrevet 7. juli 2007 Tok ut spiralen 14.juni ja, og 16. hadde jeg mensen :-D Var deilig og slippe gå vente og vente på den Så nå gjenstår det jo å se om TR kommer neste helg, og om jeg ev. har 28 dagers syklus Kjekt da! Heldig du ... jeg fikk mensen rett etterpå jeg også, men neste mens måtte jeg vente over 1 måned på ... kjipe greier! Men håper syklusen er noenlunde i orden nå da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. juli 2007 #168 Del Skrevet 7. juli 2007 Da har vi blitt naboer her også... Dette blir spennende altså. Kommer nok til å ha mye tanker og spørsmål etterhvert, så det er fint å ha noen rundt seg å spørre om ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #169 Del Skrevet 9. juli 2007 Da har vi blitt naboer her også... Dette blir spennende altså. Kommer nok til å ha mye tanker og spørsmål etterhvert, så det er fint å ha noen rundt seg å spørre om ting Å så kos med besøk i boka mi Kjempespennende å følge med hverandre her inne også ja Du skal bare spørre i vei, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 9. juli 2007 Til helga er det IKM, spennende altså :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juli 2007 #171 Del Skrevet 10. juli 2007 Til helga er det IKM, spennende altså :juhu: Ooooh, spennende! :hoppe: Krysser fingrene for deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. juli 2007 #172 Del Skrevet 10. juli 2007 Innom å hilser på. Spennende med ikm til helga. Hvordan er magefølelsen da? Vi skal starte prøving på en tredjemann nå i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 10. juli 2007 Innom å hilser på. Spennende med ikm til helga. Hvordan er magefølelsen da? Vi skal starte prøving på en tredjemann nå i august. Hei! Så kos med nytt besøk i boka mi Blir alltid glad for det. Er faktisk helt rolig og avbalansert, tenker ikke så veldig mye på det. Har så mye å styre med til bryllupet om en mnd., at jeg rett og slett ikke har tid tenke spire nå. Men kjenner jeg riktig godt etter så tror jeg nok TR kommer ja I og med at vi har to fra før av stresser vi ikke med nr. 3. Skjer det så skjer det liksom, og har det ikke blitt 2 blåe streker innen ett år så har vi snakket om å bare la det bero. Begynner jo å bli gammel også da Så spennende med prøving på tredjemann for dere også, må stikke innom dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. juli 2007 #174 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvor gamle er de to dere har fra før da? Jeg har foressten sendt deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #175 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvor gamle er de to dere har fra før da? Jeg har foressten sendt deg en pm. De er 5 og 8 (om en mnd.), 2 jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #176 Del Skrevet 14. juli 2007 IKM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. juli 2007 #177 Del Skrevet 14. juli 2007 IKM i dag Og???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juli 2007 #178 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Tror egentlig det er lurt av dere å ikke stresse jeg, samme om dere hadde hatt to fra før eller ikke... Men gammel, det er du da ikke! ikm i dag? hmmm .. hva skjer da? Endret 14. juli 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. juli 2007 #179 Del Skrevet 14. juli 2007 Har du testet noe, eller venter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. juli 2007 #180 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er også spent nå... skjedd noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå