Gå til innhold

Minsine skriblerier

Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det trenger jo ikke være full klaff på første forsøk da! ...men det er jo gøy om det skjer noe... :sjenert: De andre jentene da? Har de vært planlagt??

:riste: det gjør jo ikke det...

Begge har vært planlagt ja, men med første prøvde vi leeenge. Men da vi flyttet inn i nytt hus var det utrolig nok full klaff på første forsøk ;)

Andre gang satt vel spiren i andre eller tredje forsøk :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: :vinke: og :hoppe: ! Prøvedagboknabo! :-D

Leste du sluttet på prevensjonen i juni, fått tilbake syklus og annet styr, eller? Min var treeeg ... håper det er i orden nå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: :vinke: og :hoppe: ! Prøvedagboknabo! :-D

Leste du sluttet på prevensjonen i juni, fått tilbake syklus og annet styr, eller? Min var treeeg ... håper det er i orden nå :)

Tok ut spiralen 14.juni ja, og 16. hadde jeg mensen :-D

Var deilig og slippe gå vente og vente på den :) Så nå gjenstår det jo å se om TR kommer neste helg, og om jeg ev. har 28 dagers syklus :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok ut spiralen 14.juni ja, og 16. hadde jeg mensen :-D

Var deilig og slippe gå vente og vente på den :) Så nå gjenstår det jo å se om TR kommer neste helg, og om jeg ev. har 28 dagers syklus :sjenert:

Kjekt da! Heldig du ... jeg fikk mensen rett etterpå jeg også, men neste mens måtte jeg vente over 1 måned på ... kjipe greier! :sur: Men håper syklusen er noenlunde i orden nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi blitt naboer her også... :sjenert: Dette blir spennende altså. Kommer nok til å ha mye tanker og spørsmål etterhvert, så det er fint å ha noen rundt seg å spørre om ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi blitt naboer her også... :sjenert: Dette blir spennende altså. Kommer nok til å ha mye tanker og spørsmål etterhvert, så det er fint å ha noen rundt seg å spørre om ting :)

Å så kos med besøk i boka mi :hoppe:

Kjempespennende å følge med hverandre her inne også ja :)

Du skal bare spørre i vei, uansett :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helga er det IKM, spennende altså :juhu:

Ooooh, spennende! :hoppe: :hoppe:

Krysser fingrene for deg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på.

Spennende med ikm til helga. Hvordan er magefølelsen da?

Vi skal starte prøving på en tredjemann nå i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på.

Spennende med ikm til helga. Hvordan er magefølelsen da?

Vi skal starte prøving på en tredjemann nå i august.

Hei! :vinke:

Så kos med nytt besøk i boka mi :) Blir alltid glad for det.

Er faktisk helt rolig og avbalansert, tenker ikke så veldig mye på det. Har så mye å styre med til bryllupet om en mnd., at jeg rett og slett ikke har tid tenke spire nå. Men kjenner jeg riktig godt etter så tror jeg nok TR kommer ja :sjenert:

I og med at vi har to fra før av stresser vi ikke med nr. 3. Skjer det så skjer det liksom, og har det ikke blitt 2 blåe streker innen ett år så har vi snakket om å bare la det bero. Begynner jo å bli gammel også da :ler:

Så spennende med prøving på tredjemann for dere også, må stikke innom dagboka di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er de to dere har fra før da?

Jeg har foressten sendt deg en pm. :klem:

De er 5 og 8 (om en mnd.), 2 jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig det er lurt av dere å ikke stresse jeg, samme om dere hadde hatt to fra før eller ikke... Men gammel, det er du da ikke!

ikm i dag? hmmm .. hva skjer da?

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...