Gå til innhold

Minsine skriblerier


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg måtte lage min egen dagbok her inne jeg også. Er jo flittig i bryllupsdagboka ettersom jeg gifter meg med min kjære gjennom snart 12 år ;) Vi gifter oss 11.august. Men er jo ikke alt man kan skrive i en bryllupsdagbok liksom heller da. Så gjenstår det å se hvor mye den blir brukt den her dagboka da :overrasket:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Har du fått deg ennå en dagbok?? JIPPI! :hoppe::hoppe: Vi skal nok klare å skravle litt her også ;) Det er faktisk litt greit med en annen dagbok, for det kan jo bli litt vel mye bryllup til tider... :sjenert: (synes noen... ikke jeg :ler: )

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅTTE jo bare ha meg en vanlig dagbok også :)

Skravle....vi?? :ler::klem: Ballerina

Bryllup er gøy, men skjønner jo de som blir litt lei innimellom da :sjenert: Prøver selvfølgelig ikke skravle bryllup til alle hele tiden, men er ikke lett, huff... ;)

Nå er jeg blitt babysyk jeg, etter å ha blitt *tante* på søndag. Ikke såå vanskelig da, enda babyen er 60 mil unna :legrine:

Hormonspiralen må ut i juni etter 5 år :forvirret:

Gubben mener vi begynner å bli gamle da, men-men, søstra hans fikk jo på søndag og hun er 37 :sjenert:

:babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Nei, vi skravler ikke... vi bare snakker vi :ler: hehe... vi kan diskutere baby her inne da! hihi... men du har to jenter, eller?? Næsj, du er ikke for gammel for å få en baby til! Come on! Sett i gang etter bryllupet!! :) (da vil jeg være sladris, for det er gøy tror jeg - forhåpentligvis så setter Blueberry snart i gang altså! Jeg er utålmodig!!! :sur: ) Men jeg sender et bilde til deg på PM, skal spørre deg om noe *hemmelig* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Jaaaa, her kan vi snakke beibi, masse beibi ;)

Har to jenter ja, på 5 og snart 8. Så ho eldste vil jo faktisk bli 9 før ev. tredje kommer da. Er bare to og halvtår mellom jentene, så vil nok være noe annet å få en til nå, liksom :sjenert:

Leste PM ja, fin! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Men jeg var 11 1/2 da jeg fikk min første lillesøster (og eneste). Gikk fint det :) Da har du to jenter som er kjempeflinke til å hjelpe til ;)

Nei, nå må jeg draaaa meg selv til å lese litt... snakkes om en halvtime ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk det kommer til å bli herlig med to som er mye større å kan passe på :)

Ho minste begynner jo på skolen til neste høst og da har jeg lyst være hjemme :forvirret:

Her snakker vi om å prøve *time* :ler:

Så flink du er som leser Ballerina :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Så flink du er som leser Ballerina :klappe:

:ler: :ler: :ler::ler::ler:

Joda... det varte noen sider, så måtte vi spise, så sovnet jeg... :overrasket: Men jeg har vondt i halsen og er slapp i dag, men likevel!! :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det var egentlig "din" tur til å skrive nå, men det får gå ;) Du leker jo i dagnoka mi :klappe: nei... avhengige, vi? :riste: off, nei... jeg får gå tilbake til stua og leke sosial sammen med "gubben" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer jo av min egen dagbok :ler::ler::ler:

Hmmm, du må skjerpe deg med lesinga frøken, snart frue!!! :fy_fy:

Ulempen med å ha bærbar som vi bruker i stua er jo at jeg ikke klarer legge fra meg pc-en å gjøre noe fornuftig :frustrert:

Kanskje jeg må ta fram broderiet mitt, kanskje... Holder på å brodere dåpsbilde til *tantebeibien* som ble født på søndag. Men så broderte jeg noe feil sist jeg hadde det framme og da har det jo selvfølgelig bare blitt liggende :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jada, jeg skal bli flinkere :forvirret: Faktisk så er jeg nesten àjour i alle fag!!! :):) ...og etter påske er jeg iallfall àjour! Det MÅ jeg være!

Vi har ikke laptop i stua, men jeg tror min kjære lurer på hvor jeg blir av innimellom :sjenert:

Men nå er det snart frustrerte fruer, skal lese ut kapitlet før det, jeg LOVER!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være àjour da :) Flinke-flinke Ballerina :klappe:

Ble ikke noe brodering i går da. Satt heller å kikket på tv`n med min kjære. :sjenert:

Må vel begynne forberede påsken snart. Er jo alltid masse man skal ha med seg når man farter, men nå føler jeg at det er enda mer. Blir mye pikkpakk med to barn.

Men har jo fritt både mandag og tirsdag og drar jo ikke før tirsdagskveld, så har jo egentlig god tid da.

Tenkte egentlig få vaska og ryddet litt på fridagene i neste uke, vaska vinduer og skifta gardiner og sånt. Er alltid så koseligt å få opp sommergardinene :)

Idag skal eldstetøtta i bursdag, ja faktisk både i dag og i morgen. Og jeg som er BLAKK!!! Typisk, men-men ordner seg vel på ett vis :sjenert:

Huff det er grusomt være uten penger, fredag blir det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hei på deg igjen :)

Kan du ikke brodere mens du ser på TV? Det pleier jeg å gjøre... klarer nesten ikke brodere uten noe å se på ;) Hva er det du lager for noe? Altså, er bildet lite eller stort? Har du noe bilde av det? Jada... jeg har laget mange sånne bilder :) Synes det er så koselig! Vår nevø fikk et stort sånt bilde til dåpen sin og regner med at alle andre fremtidige nieser/nevøer kommer til å få ett! ...og våre barn et på rommet sitt og ett i stua :ler:

Hvor er det dere skal på påsketur da? På ski da eller hver dag? ...stakkar minstejenta di... kan komme nordover og renne på akebrett med henne, jeg ;) Neida, når de er fem år går det vel litt på trass også? (skrekk og gru... husker min lillesøster... - det verste er at de begynner igjen når de er rundt ti... :sjenert: )

Tror forresten kanskje jeg skal shine litt opp i leiligheten i dag! Min kjære vasker klær (ja, det er hans oppgave... hehe... jeg sorterer, han tar dem ned i vaskekjelleren, jeg legger sammen) og da kan jo jeg støvsuge og vaske litt og ta bort alle telysestakene mine - det er liksom så vinter, nå er det VÅR! Faktisk nesten 20 grader her i dag! DEILIG!

Håper forresten det ordnet seg med gave til bursdager :) Hun får lage noe ;) (jada, det blir barn fornøyd med - NOT!)

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjobing!

Jovisst kan jeg brodere mens jeg titter på TV :sjenert:

Men forrige gang jeg broderte ble det noen feile sting, så da er det tiltak sette seg ned å rette på det. Men vet jo at jeg MÅ det før eller siden da.

Skal prøve fikse bilde broderiet, snart ;) Første gang jeg broderer sånt dåpsbilde da.

Vi skal tilbringe påska i campingvogna, ca 2 timers kjøring herfra inkludert en fergetur på 10 minutter. Der er det bare sååå lekkert :) Regner med at det ikke blir så veldig mye skigåing akkurat. Vi går og håper på at søstra til min kjære skal komme være lammi oss med dems campingvogn, og dem har snøscooter, og da er påska vår berga :ler: Da kommer vi oss liksom litt lenger til fjells uten å ha en trassig og sutrende 5-åring som ikke klarer gå på skiene :)

*håper-håper*

Synes de unga trasser hele tida jeg. 3-årstrass, 5-årstrass, 10-årstrass...ja i det hele tatt :sjenert: Vi var ikke sånn da, ikke i det hele tatt :legrine:

Fikk fiksa gavene. Har jo en kjærest som jobber og tjener penger, så kjøpte noe stæsj på Nille, de har jo mye fint til 8-åringer :klappe:

Men nå må vi komme oss avgårde, kjøre til bursdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Jovisst kan jeg brodere mens jeg titter på TV :sjenert:

Men forrige gang jeg broderte ble det noen feile sting, så da er det tiltak sette seg ned å rette på det. Men vet jo at jeg MÅ det før eller siden da.

Skal prøve fikse bilde broderiet, snart ;) Første gang jeg broderer sånt dåpsbilde da.

...det er kjedelig å måtte ta opp igjen, men da vet du iallfall hvordan det skal gjøres neste gang! Etter at du har gjort det én gang blir det en lek :)

P.S. Snøscooter er gøøøøøøy! Det håper jeg også at jeg kan kjøre i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, da var dagens trim gjennomført :trene:

Så stolt at jeg klarer komme meg ut av godstolen :klappe:

Har litt sommerfugler i magen i kveld. Samboern skal på jobbintervju i morgen, og er sikker på at jeg er mere nervøs og spent enn han er :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks Ballerina :)

Samboeren er ferdig på intervju og det gikk knallbra :hoppe:

De som intervjuet hadde sagt til han at han måtte forberede nåværende arbeidsgiver på at han muligens ble å bytte jobb. Har en veldig god følelse i magen jeg da :)

Det var visst veldig positivt at han har en del lederutdannelse fra forsvaret, ikke at jeg skjønner hva det har å si for butikkyrket da :sjenert: Men så er det ikke meninga jeg skal skjønne alt heller :forvirret:

Om han får jobben så slipper han unna jobbingen annahver søndag slik han har i dag, det er pyyyyton!!! :sur: Ikke må han jobbe alle helligdagene heller slik han gjør nå, det være seg 1.mai-17.mai-pinse-påske og slikt. Så jeg håper for all del at det går bra :)

Hadde nå egentlig tenkt gå meg en tur i dag også, men akkurat nå styrtregner det ute. Håper på oppklaring til seinere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:smilbla: Så gøy med vellykket intervju! Helt sant, det er ikke alt vi skal forstå, men ledererfaring er vel bra innenfor hver jobb vil jeg tro... :vetikke: Det må være grusomt med en mann som er borte annenhver søndag... for ikke å snakke om de andre dagene som du nevnte! Nei, jeg er glad vi begge er studenter og styrer dagene veldig mye selv (selv om jeg er veldig glad i sommeren når vi begge jobber og kan være sammen om ettermiddagen uten å måtte lese)

Lykke til med å komme seg ut på tur! :) Så det at landet var delt i to! For her er det som det har vært den siste uken - SOOOOOOOL! :hoppe::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...