Gå til innhold

Minsine skriblerier


Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Side 4 :hoppe:

Idag skal vi i bryllup. Så nå må jeg stelle meg å kle på før jeg skal kjøre minstetøtta i barnehagen også til frisøren.

Gleder meg!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå - moro med bryllup!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Vinterbryllup er dessuten kjempefint! vi var i et i trøndelag i tidlig februar...

Håper dere koser dere i kveld!

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå - moro med bryllup!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Vinterbryllup er dessuten kjempefint! vi var i et i trøndelag i tidlig februar...

Håper dere koser dere i kveld!

God helg!

:klem:

Hei!

Var kjempekoseligt bryllup. Skikkelig fin vielse... tror du jeg satt med tårer i øynene og klump i halsen? ;)

Det var ikke noe feiring til langt på kveld-natt i og med at brudeparet stakk avgårde til syden i går kveld. Snakk om å jukse :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig avslappende lørdagskveld.

Minstetøtta sovna i bilen da vi var ute og kjørte i sted, så vi bar henne rett opp på soverommet da vi kom hjem. Ulempen er at hun enten våkner seint i kveld og vil være våken da eller tidlig-veldig tidlig i morgen :sur:

Elstejenta skal sove over hos ei venninna, forrige natt sov hun hos bestemora, så mye soveborte nå ja :forvirret:

Holder på å lage hjemmelagd pizza som jeg og min kjære skal kose oss med :)

Akkurat ferdig prikle noen blomster til borddekkinga til bryllupet :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Deilig med rolige lørdagskvelder :) Vi gikk først tur for å leie film, satt lenge nede ved sjøen og bare slappa av! Nå har vi nettopp spist biff så da skal vi snart se filmen :)

Ha en fin kveld da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med rolige lørdagskvelder :) Vi gikk først tur for å leie film, satt lenge nede ved sjøen og bare slappa av! Nå har vi nettopp spist biff så da skal vi snart se filmen :)

Ha en fin kveld da!

:klem:

Åh det er romantisk bare sitte se på sjøen og bare nyte :sjenert:

Mmm biff er godt :)

Takk det samme til deg!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Heia! :)

Har dere hatt en fin søndag??

Innom med en liten :klem: i denne boka også :) Nå er det Pippi ;) ...skynder meg inn i stua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en rolig søndag. *Gubben* har vært på jobb (har jobb annenhver helg nå). Så jeg har ryddet litt, vasket og brettet litt klær og sånt, og selvfølgelig sittet masse på KG :sjenert:

Pippi er kul, idag var hun i badehumør :ler::ler:

Jentene mine elsker Pippi!

En søndags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Har alltid likt Pippi, jeg :) "Gubben" ser litt rart på meg når jeg skal se Barne-Tv (det gjorde han da jeg så Kalle og Molo også... :sjenert: ) Men det er jo så koselig! (noe av det...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt Pippi, jeg :) "Gubben" ser litt rart på meg når jeg skal se Barne-Tv (det gjorde han da jeg så Kalle og Molo også... :sjenert: ) Men det er jo så koselig! (noe av det...)

:klem:

Thi-hi, noe må vel få lov henge igjen fra barndommen da :)

Selv er jeg veldig glad i Ugler i mosen, han Finn Arve er jo bare digg da :ler:

DENEHIRBAIDKLIRBAI!!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Minner fra gamle barne-tv er utrolig bra, sjekk ut denne:

Nostalgi: Barne-TV

Høres ut som om du har hatt en fin helg. Slapp iallefall og bli fest til tidlig morgen med påfølgende laaaaaang og tung lørdag ettersom brudeparet ga seg tidlig ;)

Jeg skal reise nordover idag - gleder meg til å komme hjem til sambo i dag :hoppe: !

Ha en fin kveld!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Minner fra gamle barne-tv er utrolig bra, sjekk ut denne:

Nostalgi: Barne-TV

Høres ut som om du har hatt en fin helg. Slapp iallefall og bli fest til tidlig morgen med påfølgende laaaaaang og tung lørdag ettersom brudeparet ga seg tidlig ;)

Jeg skal reise nordover idag - gleder meg til å komme hjem til sambo i dag :hoppe: !

Ha en fin kveld!

:kose:

Kjempekul side :klappe:

Joda har vært ei grei helg, men litt kjedelig når *gubben* har jobbet da. Han har jobb annenhver helg både lørdag og søndag nå. Det har han hatt i alle de 12 årene vi har vært i lag :tristbla: Nå bytter han jobb 1.mai, og får jobb annenhver lørdag. Skal bli deiligt ha han hjemme hver søndag, alle *røde* dager og ikke minst 17.mai:)

Joda var jo forsåvidt greit at brudeparet forlot og reiste til syden. De skal ha vennefest når de kommer hjem, så da blir det nok festing til tidlig morgen :sjenert:

Så kos å komme hjem til samboer da :)

Hvor har du vært i helga da?? Du kan jo ta det på PM om du vil det :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en kvelds :klem:

Var på isfiskekonkurranse i helga- og der klarte jeg å gjøre dagens...Tok på meg jaktskoene mine, men syntes at den ene skoen var skikkelig ekkel! Den var stor og gikk så langt opp på leggen. Så jeg gikk og kjefta på skoen hele dagen. Da jeg kom hjem oppdaga jeg at jeg hadde tatt på ene skoen til gubben! :ler: Jeg holdt på å knekke sammen av latter :ler: Så jeg gikk i fjøset til gubben og setter føttene mine mot hverandre. Han bare rister på hodet: Det e bra typisk deg, Majabeth...Distré eg??? Ikke i det heile tatt :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Bare innom med en kvelds :klem:

Var på isfiskekonkurranse i helga- og der klarte jeg å gjøre dagens...Tok på meg jaktskoene mine, men syntes at den ene skoen var skikkelig ekkel! Den var stor og gikk så langt opp på leggen. Så jeg gikk og kjefta på skoen hele dagen. Da jeg kom hjem oppdaga jeg at jeg hadde tatt på ene skoen til gubben! :ler: Jeg holdt på å knekke sammen av latter :ler: Så jeg gikk i fjøset til gubben og setter føttene mine mot hverandre. Han bare rister på hodet: Det e bra typisk deg, Majabeth...Distré eg??? Ikke i det heile tatt :legrine:

:ler::ler::ler::ler::ler: Godt å se at det finnes andre som er så distré også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom med en kvelds :klem:

Takk du er snill :)

:klem: tilbake!!

Isfiske er gøy :)

Enda mer gøy er det når man tar gubbens sko på seg :legrine:

Isen hos dere begynner vel bli dårlig hos dere, eller?

Er glad for at det nå er vår og snøen forsvinner. Nå er jeg lei snø, kjempelei! Vil at det skal bli sommer fort så vi kan begynne dra på sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isfiske er gøy :)

Enda mer gøy er det når man tar gubbens sko på seg :legrine:

Isen hos dere begynner vel bli dårlig hos dere, eller?

Er glad for at det nå er vår og snøen forsvinner. Nå er jeg lei snø, kjempelei! Vil at det skal bli sommer fort så vi kan begynne dra på sjøen :)

Ja, isfiske er artig! Nå har isen begynt å bli dårlig, ja. Det var endel "oppåvatn", men ikke der vi var på isen. Har nå pakka bort pilkestikkene for i år. Isen på elva vår (Målselva) har gått, så nå er det skikkelig vår synes jeg. Selv om det er endel snø her ennå....Vil ha vår *rope på våren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Flytt sørover, så har dere vår! Her har bjørka sprunget nesten helt ut, sola skinner (om enn med noen mørke skyer bak) og ulltrøyene er vasket for sommeren!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo selvfølgelig flytte sørover, men kommer vi til å gjøre det?

Nei!

Her er så fint atte, litt sen vår må vi tåle :)

Ballerina, kosepådegenonsdag :klem:

Det samme til deg også Majabeth :)

Har akkurat vært hos legen, nok en UVI. :sur: Hun sa at dersom jeg får det tilbake innen januar så må jeg til nærmere undersøkelse. Har jo hatt det 2 ganger siden januar nå :frustrert:

Ja-ja, har fått medisin nå så det går fort over :)

Endret av Anneb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...