Gå til innhold

Minsine skriblerier

Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

PYTON lat om dagene, gidder ingenting...ikke gå tur, ikke sykle, ikke hagearbeid...rett og slett lite altså :rødme:

Får håpe det letner snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det bra med gubben i nyjobben? Sliter litt nå...

Hei!!

Joda går greit, forutenom at sjefen hadde spurt han i går hvordan det ville bli for han å ev. gå ned i stillingsprosent? Da hadde sambo sagt at det ikke er aktuelt!!

Ja-ja, fikk litt vondt i magen jeg da :frustrert:

Myyye å gjøre da, men det går seg til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, laaaaaaaaaaaaaangt ned på side 2 jo :frustrert:

Har bare ikke giddi skrive her inne på lenge, så derfor :sjenert:

Nå har minstetøtta på fem fått sin første løse tann :) JIPPI, snart kommer tannfèen :hoppe::legrine:

Idag har det vært hagearbeid, husarbeid og bakedag :)

Hatt knallvær hele dagen så deiligt jobbe ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:hallo:

Nå har jeg lett og lett etter dagboka di... men så fant jeg den til slutt! Vet ikke helt hvorfor jeg lette for jeg visste jo hvor den var :)

Godt å se at du har hatt en fin søndag!! Herlig med fint vær :) Og :hoppe: for første tanna! Det er så spennende altså! Tipper hun har problemer med å legge seg til å sove i kveld fordi hun venter på tannfeen!!!!

Du... må bare fortelle... endelig gikk min kjære med på å snakke om tidspunkter for å få baby, og jeg skal slutte med pillene etter bryllupet!! ...så håper vi på å bli :gravid: om sommeren 2009 - kryss fingrene for at alt går som planlagt! Tenk, endelig er vi enige! Vi skal ha oss en :babysmokk: , eller en til å begynne med og :babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk: etterhvert ;)

Natta vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Nå har jeg lett og lett etter dagboka di... men så fant jeg den til slutt! Vet ikke helt hvorfor jeg lette for jeg visste jo hvor den var :)

Godt å se at du har hatt en fin søndag!! Herlig med fint vær :) Og :hoppe: for første tanna! Det er så spennende altså! Tipper hun har problemer med å legge seg til å sove i kveld fordi hun venter på tannfeen!!!!

Du... må bare fortelle... endelig gikk min kjære med på å snakke om tidspunkter for å få baby, og jeg skal slutte med pillene etter bryllupet!! ...så håper vi på å bli :gravid: om sommeren 2009 - kryss fingrene for at alt går som planlagt! Tenk, endelig er vi enige! Vi skal ha oss en :babysmokk: , eller en til å begynne med og :babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk: etterhvert ;)

Natta vennen!!!

Nææmen har du lett etter meg... er jo bare trykke linken i signaturen min da :)

Vet du, hun har 2 løse tenner, de 2 midterste nede :sjarmor::tannverk:

Sååå kjekt da :babysmokk: Du ser det, det hjelper å godsnakke litt med disse mennene :legrine:

Nå er det like før jeg får innkalling til å fjerne spiralen min...så vi får nå se hva som skjer her da :sjenert: Skal inn i juni :)

Ha en fin dag snuppeluppa!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med første tannen! :tommel:

Tannfeen er skikkelig stas å få besøk av! *mimre litt* :legrine:

Håper dere alle får en fin start på en ny uke!

:klem::klem:

Er jo kjempestas å ha løs tann ja :) Søstra sliter ennå med å felle de siste, så morsomt å ha 2 som er i den situasjonen.

Ja vet du, da ho eldste mista sin første tann, var det som at jeg mista min selv :legrine: Alt kom liksom tilbake; kjente hvordan det var å rikke på den tanna for så og miste den...

Måtte du også få en fin mandag og en fortsatt koselig uke :)

Smask fra Susiepia :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
14.juni skal jeg til legen....spiralen skal ut!!! :humpe:

Må bare :hoppe::danser: litt for at spiralen skal ut! Skal jeg bli KG-tante da?? Jeg vet iallfall hva jeg vil; strikke hentesett!!!!!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare :hoppe::danser: litt for at spiralen skal ut! Skal jeg bli KG-tante da?? Jeg vet iallfall hva jeg vil; strikke hentesett!!!!!!! :juhu:

:legrine: Ro ned-ro ned!!! :legrine:

:hoppe: litt jeg også, og :danser: sammen med deg :)

Ja selfølgelig blir du KG-tante :)

Og ja, du kan få strikke hentesett :) Og litt til om du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Don't worry... jeg har roet meg ned nå! :legrine: Men det er så gøy! Men hvis dere ikke får en til så skal vi nok takle det også ;)

Og du... jada, jeg skal strikke mer enn bare hentesett!!! ...skal forresten sette inn en link av en søt genser... denne rosa her og denne her...

hihi...

Nei, nå må Ballerina være litt effektiv her! Husk; jeg er litt irritert i dag og har motivasjon!!! :ler:

Ha en kjempefin dag!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Don't worry... jeg har roet meg ned nå! :legrine: Men det er så gøy! Men hvis dere ikke får en til så skal vi nok takle det også ;)

Og du... jada, jeg skal strikke mer enn bare hentesett!!! ...skal forresten sette inn en link av en søt genser... denne rosa her og denne her...

hihi...

Nei, nå må Ballerina være litt effektiv her! Husk; jeg er litt irritert i dag og har motivasjon!!! :ler:

Ha en kjempefin dag!!! :sol:

Du... du var på side to igjen...

Natta :klem:

Sååå bra at du passer på og dytter meg opp på første side igjen :kose: Er litt sløv selv så :sjenert:

Håper vi får full treff sånn ganske umiddelbart og slipper gå vente og vente... sa til gubben at om det ikke skjer noe i løpet av ett år så blir det med de 2 vi har i dag :) Begynner jo å bli gammel :legrine:

Å så søte gensere, den siste var skikkelig søt da :)

Hjemme med sykt barn i dag. Nå har hun altså sovet fra kl. 17 i går med noen få våken øyeblikk med gråting og spying :sur:

Selv sovnet jeg i godstolen kl. 21 i går, ha-ha...må være alderen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Dakar lille syke... :troest: Håper hun snart blir bra igjen! Når de sover midt på dagen så er de syke også! Ikke rart mammaen sovner tidlig da!

Hjemme i dag også eller?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat telefon fra barnehagen med mistetøtta i andre enden; MAMMA jeg har mista tanna mi :legrine: Såååå søt da :)

Så i natt kommer tannfeen, igjen...andre gang på ei uke :forvirret:

Eldstetøtta mista ei tann på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ballerina

Så koselig med besøk av tannfeen! Det er kjekt å våkne så har den vært der :) Tipper minstetøtta er stolt nå! Første tanna?? Å, for en herlig telefon å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som tannfeen har mye å gjøre for tiden! :ler:

Men det er jo så koselig og da...

Har lillejenta blitt frisk igjen? Det er så fælt å være syk, og iallfall å se på at barna er syke.. jeg hadde jo til og med store problemer når lille katten min ble syk, så lurer på åssen jeg blir når jeg får barn da :sjenert:

Og ellers så får du kose deg med den sola du får se idag når du kommer hjem! :)

:sol: sola er goood, sola er toppen! sola er varm og den bruner på kroppen :sol:

lalala ut av KG og inn i TVn.....

Ja han har nok å gjøre...blir helt utslitt stakars, må sove på dagtid.

Minstetøtta er frisk ja, varte bare 1 dag så var hun frisk.

Ja i dag blir det grilling og soling når vi kommer hjem :danser:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk av tannfeen! Det er kjekt å våkne så har den vært der :) Tipper minstetøtta er stolt nå! Første tanna?? Å, for en herlig telefon å få :)

Bare tannfeen husker å ta tanna med seg da...ikke bare komme med pengene :legrine: Forrige gang glemte nemlig feen den forbaskanes tanna...ble liggende igjen i glasset :sur:

Javisst er hun stolt, stoooor jente hun også vettu :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på hytta i helga, strålende :sol: her nå :) Ønsker sommeren velkommen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...