Gjest Ballerina Skrevet 18. april 2007 #81 Del Skrevet 18. april 2007 Håper UVI'en din går bort snart... det er ikke godt det der! ...og at den ikke kommer tilbake slik at du slipper mer undersøkelser! kosepådegtilbakeAnneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 18. april 2007 #82 Del Skrevet 18. april 2007 nå har jeg begynt ny side i både denne boka og bryllupsboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. april 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 18. april 2007 Ja håper virkelig det jeg er ferdig nå altså...dumme UVI !!! Duu er jammenmeg snill altså. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 19. april 2007 #84 Del Skrevet 19. april 2007 Heisann! Hvordan er formen i dag??????????? STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 19. april 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 19. april 2007 Hei Ballerina! Jotakk formen er FANTASTISK den Mye bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 19. april 2007 #86 Del Skrevet 19. april 2007 Det var godt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. april 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 20. april 2007 Endelig fredag og helg Skal slappe av og kose oss maks i helga. Ta noen sykkelturer og sånt i finværet. Kanskje vi drar en dagstur til campingvogna for å sjekke at alt er i orden også Er ikke såå mye å gjøre der ute nå, så det blir kun dagstur. Må få tatt litt vårrengjøring også. Rundvask må bare gjøres i år. I går fikk jeg vasket litt vindu og skiftet gardiner og sånt. Jøss det tar lang tid vaske vindu når man har sprosser altså Men må jobbe litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. april 2007 #88 Del Skrevet 20. april 2007 Innom for å ønske vennen min en god helg! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. april 2007 #89 Del Skrevet 22. april 2007 Håper du har hatt en fin helg. Var på Tromsø-tur i går, og fikk sjåppa mye! Nå venter jeg med lengsel til jeg får lønn igjen... Møtte ei venninne, så vi hadde det koselig med kafé og greier! Hun har nettopp flytta til "byen" igjen etter endel år i Alta, så det er så fint å ha henne nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 25. april 2007 #90 Del Skrevet 25. april 2007 Nei, nå måtte vi dra opp Annebenminsineskriblerier igjen altså Så laaaangt nede på side 2... Har du det fint????????? Ville egentlig bare gi deg en kjempegedigenmegastorBallerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. april 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 25. april 2007 Håper du har hatt en fin helg. Var på Tromsø-tur i går, og fikk sjåppa mye! Nå venter jeg med lengsel til jeg får lønn igjen... Møtte ei venninne, så vi hadde det koselig med kafé og greier! Hun har nettopp flytta til "byen" igjen etter endel år i Alta, så det er så fint å ha henne nærmere! ← Gøy å sjåppe, massse Også gøy å treffe gamle venninner igjen, særlig når de har bodd her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. april 2007 Forfatter #92 Del Skrevet 25. april 2007 Nei, nå måtte vi dra opp Annebenminsineskriblerier igjen altså Så laaaangt nede på side 2... Har du det fint????????? Ville egentlig bare gi deg en kjempegedigenmegastorBallerina ← Ja har ikke vært så veldig ofte her inne de siste dagene akkurat og da ramler jeg fort ned. Men du er jo så snill at du drar meg opp igjen, TAKK!!! Joda har det bra Dagene humper og går. Denne uka er det nok å henge fingrene i...Foreldresamtaler (skole) og foreldremøte (barnehage), i morgen skal skolejenta på noe klubbgreier fra 1-4.klasse og da har en av oss sagt at vi kan være vakt der Fredag reiser hun på turnstevne østover i fylket, så må styre og pakke til det. Samme dag fyller pappa rundt år som skal feires. Takk for den gode klemmen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. april 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) I går fikk vi forresten vite at de nærmeste naboene våre venter smått Min kjære som fikk vite det... han hørtes litt misunnelig ut da han kom inn og fortalte meg det... Endret 25. april 2007 av Anneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 25. april 2007 #94 Del Skrevet 25. april 2007 Min kjære som fikk vite det... han hørtes litt misunnelig ut da han kom inn og fortalte meg det... ← Det er jo kjempebra at han hørtes misunnelig ut! Kan din kjære komme og snakke med min om dette her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. april 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Det er jo kjempebra at han hørtes misunnelig ut! Kan din kjære komme og snakke med min om dette her??? ← Thi-hi Som du vet MÅ jeg snart bytte spiral etter 5 år. Bytte...tja-jo...næsj...Ta den ut...jaaaaa Ja kan jo kombinere det med en tur til Egersund ettersom min kjære har ei søster som bor der Så skulle vi nok fått en ordnings på dette Endret 25. april 2007 av Anneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 26. april 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 26. april 2007 Ååå pyton form i dag...eller ikke dårlig i kroppen, men i dårlig humør av en eller merkelig grunn Men det blir vel bedre utover dagen håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. april 2007 #97 Del Skrevet 26. april 2007 Ta ut spiralen er en god idé! Ta en liten -pause så kan du heller få en ny ...eller som jeg vil når vi er ferdige med å få barn - gjøre noe med mannen Jeg tror kanskje kjære er med på 2010 nå... da føler jo jeg at jeg har strukket meg laaaangt i forhold til hva jeg vil... tror kanskje det begynner å synke inn for ham at jeg vil ha mitt første barn rundt 25-årsalderen. Det er jo ikke sånn at vi bare skal ha en Ellers så håper jeg at humøret ditt bedrer seg i løpet av dagen! Noen ganger er vi sure, og det har vi lov til! Så blir vi så glade etterhvert! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. april 2007 #98 Del Skrevet 27. april 2007 Hej! Hva skal Anneb-en min finne på i helga da? VI HAR SOOOOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 27. april 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 27. april 2007 Sol????? Hvor??? Har ikke sett sola på lenge her Vettu hva...man skulle ikke tro at vi bodde i samme land Nå sitter jeg aleine her og ser på tv og myser litt her inne på KG. Deilig være aleina av og til altså Eldstetøtta dro på turnstevne østover i dag. Helledussan...første gang mamma sin lille-store jente skal være *langt borte* en hel helg. Tidligere har hun jo vært på overnattingsbesøk hos besteforeldrene og tante-onklene, men det blir ikke det samme altså. Vet jo at hun har det bra og klarer seg fint, men...er vel kanskje en liten *hønemor* jeg... Idag har vi vært i bursdag hos pappa. Kjære ble igjen der, ville sitte og kose seg litt og prate med gamle kjente. Så jeg dro hjem med minstejenta som sovna i bilen. Kjempesliten etter en ei uke med futt og fart i, og ikke minst en lang dag. Resten av helga blir det kun avslapping. Helgekos til deg Ballerinasnuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. april 2007 #100 Del Skrevet 28. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå