Doratheexplorer Skrevet 9. april 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 9. april 2007 Det er bare såååååå gøy med scooter! Det hadde jeg også villet kjøpe hvis vi hadde trengt ...er hele familien med da eller? ← Ja idag var vi alle 4, ilag med søstra og svigerbroren, 2 nevøer med damer og 2 småe snuskegutter på 5 og 8 måneder. Altså 12 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. april 2007 #42 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor mange scootere kjører dere da? Har dere lov å kjøre for gøy også dere? Vi må ha såkalt "nyttekjøring", så vi har alltid et mål og en unnskyldning for hvorfor vi skal dit Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 10. april 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Vi kjørte 2 scootere med sleder. Så gikk søstra hans og svigerbroren på ski, jada de er sportye Vi MÅ følge løypene ellers blir det bot om politiet kommer da Men rampen kjører jo hvor de vil når de vil, de tar sjanser. Gubben satt i går kveld å surfa på nett etter brukte scootere, han fikk visst helt dilla, og jeg med Måtte si til han at det er jo dette som er fjellet. For oss som ikke er såå veldig glad i å gå på ski er det jo helt perfekt, kan komme seg hvor man vil. Her er jo løyper i milevis innover viddene så. Endret 10. april 2007 av Anneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. april 2007 #44 Del Skrevet 10. april 2007 Så herlig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 10. april 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 10. april 2007 Så herlig!!!!! ← V.I.D.U.N.D.E.R.L.I.G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. april 2007 #46 Del Skrevet 10. april 2007 Må bare fortelle deg at Blueberry er på vei til føden nå Det er sååååå spennende!!!! ...nå vil jeg også ha en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 10. april 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 10. april 2007 Må bare fortelle deg at Blueberry er på vei til føden nå Det er sååååå spennende!!!! ...nå vil jeg også ha en liten ← ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så spennende da Håper alt går bra med henne og at det ikke tar altfor lang tid. PS! Misunner henne ikke det hun har i vente nå altså. Selv om jeg er babysyk jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 11. april 2007 #48 Del Skrevet 11. april 2007 Næmmen! E du her?? Ble så overraska da jeg oppdaga denne dagboka. Er for lite innpå her, skjønner jeg... Snøscooter, ja, det er ARTIG! Vi har en, men det har ikke blitt mye kjøring i år. Vi er ikke så heldig som dere som har mye flere løyper enn oss. Men hjemme hos mamma er det plutselig bedre muligheter igjen...hun bor i Nord- Troms... Er ikke så veldig glad i ski, jeg... Når det gjelder lyst på baby, så har vi fått klar beskjed fra eldstetøtta: Hun flytter til mor og far hvis vi får en til unge! Hun har nok med lillesøstra som er vår lille torpedo og tornado. Hun eldste er rolig som få, mens lillesøster har fått dobbelt opp med jævelskap Neida, så ille er hun ikke. Men nesten hvis man sammenligner de to. Som natt og dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. april 2007 #49 Del Skrevet 11. april 2007 ...det skjedde ikke noe... hun kom hjem igjen! Heldigvis uten svangerskapsforgiftning ...men det gjorde meg ikke mindre babysyk Tror jeg skal begynne å godsnakke med gubben i kveld altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. april 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 11. april 2007 Næmmen! E du her?? Ble så overraska da jeg oppdaga denne dagboka. Er for lite innpå her, skjønner jeg... Snøscooter, ja, det er ARTIG! Vi har en, men det har ikke blitt mye kjøring i år. Vi er ikke så heldig som dere som har mye flere løyper enn oss. Men hjemme hos mamma er det plutselig bedre muligheter igjen...hun bor i Nord- Troms... Er ikke så veldig glad i ski, jeg... Når det gjelder lyst på baby, så har vi fått klar beskjed fra eldstetøtta: Hun flytter til mor og far hvis vi får en til unge! Hun har nok med lillesøstra som er vår lille torpedo og tornado. Hun eldste er rolig som få, mens lillesøster har fått dobbelt opp med jævelskap Neida, så ille er hun ikke. Men nesten hvis man sammenligner de to. Som natt og dag... ← Jepp jeg er her, også Fant ut jeg måtte ha meg en tumleplass forutenom bryllupsdagboka, er jo ikke alt man kan skrive der Hvor gamle er jentene dine? Vi har 2 mindre rolige jenter, aktive og gir mye lyd fra seg på hver sine måter Men det merkes at de begynner å bli store nå, 5 og snart 8 da, selv om trass er morsomt og JEG VIL er ett flittig brukt ord Må ennå snakke litt om de bebisgreiene med gubben før vi bestemmer oss helt da. Spiralen må ut til våren etter 5 år, så får vi se om det blir en ny inn eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. april 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 11. april 2007 ...det skjedde ikke noe... hun kom hjem igjen! Heldigvis uten svangerskapsforgiftning ...men det gjorde meg ikke mindre babysyk Tror jeg skal begynne å godsnakke med gubben i kveld altså! ← Stakars henne da Sånn hadde jeg også det med eldstetøtta, ble sendt fram og tilbake (2 timers kjøring til sykehuset jeg skulle føde på) Nå ser vi jo det komiske i det, men var ikke mye gøy da det pågikk som verst altså Får håpe det skjer noe snart da Vente-vente Ja litt godsnakking må til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. april 2007 #52 Del Skrevet 12. april 2007 God morgen! Ville bare ønske deg en fin dag Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. april 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 12. april 2007 God morgen! Ville bare ønske deg en fin dag Stor ← Takk søte-snille deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. april 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 12. april 2007 Yeeeeah, gleder meg, skal i bryllup i morgen Forloveden sa i morges at det blir stress i morgen...jeg måtte le og si; hva tror du det blir 11.august da? Jeg skal til frisøren, hente klærne mine, hente eldstetøtta på skolen (hun vil jo sååå veldig se når gufaren gifter seg) og ett par småting i tillegg som må ordnes. Kirka kl. 12.00 Min kjære har bare å vaske bilen utvendig, så jeg skjønner jo at det blir stress Kanskje jeg må få han til å hente skolejenta, så blir han enda mer stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. april 2007 #55 Del Skrevet 12. april 2007 Takk søte-snille deg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 12. april 2007 #56 Del Skrevet 12. april 2007 *Legger igjen litt spor, mens jeg snikleser litt....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. april 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 12. april 2007 Hei Aquila! Kjempekos med besøk, kom gjerne innom igjen, snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 12. april 2007 #58 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor gamle er jentene dine? ← Vi har ei som nettopp er blitt 10 år, og ei som er 3,5 år. Hun eldste er en skikkelig rolig og fornuftig jente. Hun er veldig tenkende, kan man kanskje si. Hun funderer på det meste, og man kan trygt si at hun er merka av å ha vært alene med flere voksne rundt seg. Til tider litt veslevoksen? Minstetøtta er en liten tornado her på gården. Hun har temperament til tusen- og vet hvordan hun skal bruke den. Det var en periode at hun styrte storesøstra som bare det, men så lærte vi hvordan Eline (hun eldste) skal vise at hun også har noe hun skal ha sagt. Har faktisk begynt å vaske litt rundt i huset i dag! Flink jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. april 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 12. april 2007 Har faktisk begynt å vaske litt rundt i huset i dag! Flink jeg... ← Jøss så flink du er altså!! Tenker jeg også MÅ begynne med det, kanskje til helga Må prikle sommerblomstene mine også til helga, de vi ska bruke til borddekorasjon i bryllupet Så skal eldstetøtta i bursdag på lørdag, pluss at vi voksne skal i bryllup i morgen. Ei innholdsrik helg altså, men sånn er det bare av og til Så må vi vel ta en titt på selvangivelsen her også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. april 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) JIPPI Snakket med forloveren min på tlf. i dag. De flytter *hjem* i mai og har nå kjøpt ett hus ett par hundre meter fra oss Gleder meg masse til å få henne hjem igjen og få tilbake den gode kontakten vi engang hadde. Endret 12. april 2007 av Anneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå