Gjest Ballerina Skrevet 30. mars 2007 #21 Del Skrevet 30. mars 2007 GOD HELG VENNEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 30. mars 2007 #22 Del Skrevet 30. mars 2007 side 2!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) side 2 SOL, hvor da???? Gidder ikke se på værmeldinga om dagen God helg Ballerina! Fikk masse penger igjen på skatten Endret 30. mars 2007 av Anneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 1. april 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 1. april 2007 Samboeren har fått ny jobb, han fikk den jobben som han var til intervju på her om dagen Begynner allerede i slutten av denne måneden. Blir mere kveldsjobb enn han har hatt tidligere, men slipper jo alle helligdager. Før hadde han jobb annahver helg lørdag-søndag, nå blir det annahver lørdag Håper vi får litt mere tid til hverandre og ungene. Brb, har fått UVI Fyyyy det e vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. april 2007 #25 Del Skrevet 1. april 2007 Hei vennen! Long time, no see Dakar deg som har fått UVI... det er vondt det... har du fått medisiner? Da går det heldigvis fort over Lenge leve de tablettene som hjelper fort Skal si mannen din fikk jobb fort Det er jo kjempebra! Det kan ikke være noe gøy hvis han er borte annenhver helg... da er det jo mye bedre med annenhver lørdag Tid sammen er veldig bra Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 1. april 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 1. april 2007 Hei Ballerina, så koz å se at du kikker innom selv om du er på besøk Savner deg jo da Vi blir hjemme til tirsdagskveld, så blir litt KG på meg til da. Har feriedager til uka, så slipper ungene gå i barnehagen og SFO. Men blir jo uten pc fra tirsdag til mandag da Hvordan skal dette gå? Joda går helt fint, har bare godt av det!!! Tenkte å dra innom Tilbords i morgen eller tirsdag å få lagt ut lista der. Har jo ennå god tid, men er liksom ikke sånne ting man tar seg fritt fra jobb for å få unna. Kanskje vi drar innom bakeriet også. Forloveden har så lyst på en stor kvadratisk kake med masse frukt på, han såg bilde på bryllupsmessa vi var på. UVI er pyton. Har alltid slitt med det, men har faktisk ikke hatt det på noen år nu. Ikke siden jeg gikk gravid med minstetøtta, 5 år, så kom det tilbake nå i vinter. Er andre gang jeg har det nå da Sist fikk jeg først en kur som selvfølgelig ikke virket, så da ble det noen tabletter igjen. De har jeg tatt nå, for å lindre og se om det blir bedre. Har drukket masse vann og hatt rompa på varmeflaska, skal si det hjalp Er mye bedre allerede Har tatt tranebærkapsler, men ser ikke ut til at det hjalp Ja gikk veldig fort de jobbgreiene hans. Nå gruer han bare seg til å si opp nåværende jobb han har hatt i 10 år sikkert Men sånn er det jo alltid, ikke lett. Særlig ikke når nåværende sjef er han som har lovt oss være kokk i bryllupet, he-he... Og da tenker jo forloveden selvfølgelig de verste tankene om den middagen Har bedt han roe ned da, det ordner seg alltids. Jeg har ikke tro på at han ikke vil koke selv om han slutter da, det er barnslig det Kona har lovt oss hjelpe til servere i tillegg. Nå har han jobb annahver søndag, alle helligdager som 1.mai-17.mai og sånt. Blir litt bedre nå da, selv om det blir litt mer kveldsjobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. april 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 2. april 2007 Æææsj, blir så værsyk av det her været, det verste påskeværet vi har hatt på mange år Men er jo selvfølgelig typisk når vi for første gang har campingvogna på vinterplass og har planer om å tilbringe påska i den. Kan jo likegodt sitte hjemme i dette været, men har funnet ut at vi drar likevel og heller blir færre dager om været blir helt ille da Kunne jo likegodt vært på jobben i dette været, men har nå tatt ungene ut av barnehagen og sfo, så da får det blir slik. Tenkte meg ut å se etter nye klær i dag Kjøpte meg ny bluse på lørdag, nydelig rosa med hårbånd til. Eldstetøtta syntes jeg ble skikkelig fiiiin Men nå er det antrekk til bryllupet vi skal i neste fredag jeg skal se etter. Vet ikke hva som egentlig passer seg. Det blir kun kirke og middag i og med at brudeparet reiser til syden om kvelden. Har mest lyst på en brun dressbukse med passende jakke til og en topp under, må se hva jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. april 2007 #28 Del Skrevet 2. april 2007 Lykke til med kleskjøp Gøy med shopping Vi skal vaske bilen og skifte dekk i dag (mamma og jeg) mens min kjære skal på fjelltur P.S. Idag er det grått vær her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. april 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 2. april 2007 Dekkskifte er kult da. Vi kan visst vi vil!! Er jo bare så deiligt få en ren bil. Skulle så gjerne ha vasket den ene av vår også, men venter til over påske. Skal jo i bryllup neste fredag og da må jo bilen være ren og pen uansett. Kan ikke sitte i en skitten bil når man skal i bryllup Ballerina Så kom vinteren igjen. Har snødd i flere timer nå Ja-ja vi velger selv hvor vi bor Fikk tlf. nå i kveld at en hyttenabo av vogna vår hadde vært å sjekket hos oss, og da hadde vinden tatt skumgummien som er mellom vogna og spikerteltet. Heldigvis ingen skader, men så lite morsomt da :tristbla: I morgen skal vi på Tilbords-ønskeliste til bryllupet Tenkte jeg skal prøve kjolen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. april 2007 #30 Del Skrevet 2. april 2007 Ehm du... vi skulle bare kjøre bilen til dekkverkstedet såååå flinke er vi da ikke! Og siden mamma ikke kan kjøre selv for tida er jeg sjåfør Snø hørtes gøy ut! ...men kanskje ikke så seint på året? Får håp dere får fint vær resten av påsken nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. april 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 3. april 2007 Ehm du... vi skulle bare kjøre bilen til dekkverkstedet såååå flinke er vi da ikke! Og siden mamma ikke kan kjøre selv for tida er jeg sjåfør Snø hørtes gøy ut! ...men kanskje ikke så seint på året? Får håp dere får fint vær resten av påsken nå!!! ← LER!!! Trodde dere var skikkelige flinke med dekkskifte jeg Snø er ikke gøy!!! Er lei hele vinteren og ser virkelig fram til den ordentlige våren kommer og ikke minst sommeren Vært på Tilbords i dag og lagt ut ønskeliste til den store dagen, godt å ha enda en ting unna Nå må jeg rydde og støvsuge litt her før jeg drar til mamma. Der venter de to prinsessene på meg, samt en god fiskemiddag Snille mammaen! Må handle påskehandelen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 3. april 2007 #32 Del Skrevet 3. april 2007 Kos deg med påskehandel og ikke minst fiskemiddag... hørtes GODT ut (vi skal ha mormor sine hjemmelagede fiskekaker i morgen... namnam) Og GOD PÅSKE! Kos deg kjempemasse på tur! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. april 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 3. april 2007 Kos deg med påskehandel og ikke minst fiskemiddag... hørtes GODT ut (vi skal ha mormor sine hjemmelagede fiskekaker i morgen... namnam) Og GOD PÅSKE! Kos deg kjempemasse på tur! STOR ← MMM, fiskekaker er godt! Skal prøve kose meg ja, selv om ikke været sier at dette blir den beste påsken vi har hatt da Men godt komme seg bort og være i campingvogna likevel. Kan jo dra å ake sammens med 5-åringen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. april 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 3. april 2007 Baker brød og må pakke resten av utstyret vi skal ha med. Reiser tidlig i morgen, må rekke ei ferge som går 09.30 og det tar ca en time kjøre til ferga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. april 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 8. april 2007 Tilbake fra påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. april 2007 #36 Del Skrevet 8. april 2007 Har savna deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. april 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 8. april 2007 Har savna deg!!! ← Du er nå søt da!!!! Menneh har savna deg også Nå høres vi ut som vi er nygifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. april 2007 #38 Del Skrevet 9. april 2007 hahahahaahahaha... Vi får øve oss litt ...eller, jeg er alltid sånn når vi er borte fra hverandre, og nå har jeg ikke sett min kjære siden onsdag og er litt trist og lei for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. april 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 9. april 2007 hahahahaahahaha... Vi får øve oss litt ...eller, jeg er alltid sånn når vi er borte fra hverandre, og nå har jeg ikke sett min kjære siden onsdag og er litt trist og lei for det... ← Onsdag, ja det er jo nesten ei uke jo Men da er det utrolig deilig å være sammen igjen Som jeg bruker si til min kjære, vi har bare godt være litt borte fra hverandre Har vært så lenge i lag at vi begynner bli vant til det nå... Idag har vi vært på scootertur med familien til gubben, solbrent Vi har ikke egen scooter, men vurderer sterkt å gjøre noe med det Nå som han bytter jobb slipper han jo unna søndagsjobbingen og da får vi bedre tid til å dra på turer og sånt. Må snakke litt mere om det og vurdere ting, men blir uansett ikke noe kjøp før til neste år. Nå er jo sesongen snart over så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. april 2007 #40 Del Skrevet 9. april 2007 Det er bare såååååå gøy med scooter! Det hadde jeg også villet kjøpe hvis vi hadde trengt ...er hele familien med da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå