Gjest Ballerina Skrevet 1. juni 2007 #141 Del Skrevet 1. juni 2007 Drar på hytta i helga, strålende her nå Ønsker sommeren velkommen!!! Håper dere får en kjempefin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. juni 2007 #142 Del Skrevet 14. juni 2007 Nå var det såååå lenge siden det hadde skjedd noe her at jeg måtte bare inn og si HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Flyttet dagboka mi, var så lite i bruk. Så istedefor å lage ei ny ei under prøvere ble den flyttet Endret 18. juni 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 18. juni 2007 Da har jeg fått flytta den vanlige dagboka mi til prøverdagbok Kan jo fortelle litt om meg selv: Finnmarkstøtta, skal gifte meg i august og har 2 barn (jenter på 5 og 7) fra før :juhu: Tok ut spiralen sist torsdag. Hadde aldri trodd at TR skulle komme så fort, men joda...lørdag var den på plass, veldig greit synes jeg da Forventa EL 30.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 18. juni 2007 #145 Del Skrevet 18. juni 2007 Ojojoj Her er det prøving på gang ser jeg. Du/dere får ha lykke til. Krysser fingrene for at den sitter på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 20. juni 2007 Ojojoj Her er det prøving på gang ser jeg. Du/dere får ha lykke til. Krysser fingrene for at den sitter på første forsøk ja her er det noe stort på gang Takk for lykkeønskningene, vi trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #147 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå er TR på tur å pakke kofferten for denne gang, håper jeg ikke får den tilbake på mange mnd. nå, men det skal jo godt gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Da er første TR borte vekk :juhu: Eggløsningskalkulatoren min: Din fruktbare periode er: 27.06.2007 - 02.07.2007 Eggløsningen finner sted: 30.06.2007 Termin: 24.03.2008 Regner etter 28-dagers syklus. Vet jo ennå ikke hvor mange dager syklus er, siden det bare er ei uke siden jeg tok ut spiralen. Men får nå bare regne etter 28 dager Endret 21. juni 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 #149 Del Skrevet 23. juni 2007 Ligger likt an som meg da Fant plutselig dagboken din. Må jo følge med her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. juni 2007 #150 Del Skrevet 24. juni 2007 Altså, nå har jeg jo gått glipp av noe STORT her!!!! Endelig kan jeg få lov å henge litt her også! :juhu: Du vet at jeg krysser alt jeg har for at lille spire skal komme kjempefort Stoooooooooooooor og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 25. juni 2007 #151 Del Skrevet 25. juni 2007 oi oi oi finne deg her var kjekt,her får du nok ikke selskap med meg men jeg kommer innom å oppdaterer meg lykke til med prøving og håper på 2 blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. juni 2007 #152 Del Skrevet 25. juni 2007 Åh, denne må jeg få inn på mine innlegg sånn at jeg kan følge med Så spennende med prøving, masse lykke til fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 25. juni 2007 Ligger likt an som meg da. Fant plutselig dagboken din. Må jo følge med her også! Ja gjør jo det Nå er det like før vi må starte med å for fullt Altså, nå har jeg jo gått glipp av noe STORT her!!!! Endelig kan jeg få lov å henge litt her også! :juhu: Du vet at jeg krysser alt jeg har for at lille spire skal komme kjempefort Stoooooooooooooor Ja syntes jo det var merkelig at du ikke hadde vært innom meg da Sa jo til deg at jeg hadde flyttet dagboka mi Takk snupsi, ja du må krysse alt du kan nå framover!! oi oi oi finne deg her var kjekt,her får du nok ikke selskap med meg men jeg kommer innom å oppdaterer meg lykke til med prøving og håper på 2 blå Hmmm, så du vil ikke bli nabo med meg her inne?? Neida, går helt fint vettu Bare du lover å stikke innom og hilse på av og til da. Åh, denne må jeg få inn på mine innlegg sånn at jeg kan følge med Så spennende med prøving, masse lykke til fremover Hei-hei! Ja du må bare stikke innom ofte! Liker besøk vettu Takk for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. juni 2007 #154 Del Skrevet 27. juni 2007 Sorry... jeg tenkte bare ikke i de baner når du sa den var flyttet... Hodet mitt er i ferie-modus skjønner du Men NÅ skal jeg komme innom ofte ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #155 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja Ballerina, du må stikke innom her også, kan bli litt mye bryllup så.... Tror forresten jeg har fått EL nå, litt mer utflod idag enn til vanlig...ellers ikke noen andre symptomer Ble litt i går kveld da, så får vi se hva helgen bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 1. juli 2007 #156 Del Skrevet 1. juli 2007 Fant deg her Men tror ikke jeg blir naboen din her, nei...Men morsomt å følge med på deg da. Hva er TR? Informér meg som ikke kan dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. juli 2007 #157 Del Skrevet 1. juli 2007 Jada, jeg blir til å henge her Kan jo ikke snakke bryllup hele tiden... Håper helgen har bringt med seg kjekke ting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #158 Del Skrevet 2. juli 2007 Fant deg her Men tror ikke jeg blir naboen din her, nei...Men morsomt å følge med på deg da. Hva er TR? Informér meg som ikke kan dette!!! Så gøy at du stakk innom her også da TR=tanterød Tar litt tid og sette seg inn i alt her ja, he-he... Jada, jeg blir til å henge her Kan jo ikke snakke bryllup hele tiden... Håper helgen har bringt med seg kjekke ting da Joda, skjedd litt i helga da Så gjenstår det og se om det blir full klaff, selv har jeg ikke tro på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 #159 Del Skrevet 3. juli 2007 Spennende, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 3. juli 2007 #160 Del Skrevet 3. juli 2007 Det trenger jo ikke være full klaff på første forsøk da! ...men det er jo gøy om det skjer noe... De andre jentene da? Har de vært planlagt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå