Gå til innhold

Minsine skriblerier

Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Du er nå søøøøøt da Ballerina :) Kjempemasse :klem: tilbake!

Nå sitter jeg aleina igjen, deilig nok engang :ler:

Kjære har lagt seg, han var veldig trøtt etter bursdagen i går. Var hjemme i rimelig tid da, men rart med det når man våker litt lenger enn vanlig...da skal det ikke så mye til før man er stuptrøtt dagen etter. :Gjesp:

Så har han jobb i morgen også, så lurt og være uthvilt :)

JIPPI, siste søndagsjobben nå. Kommer til å bli rart egentlig. Han har jo jobbet annenhver søndag siden vi ble kjent med hverandre for snart 12 år siden, og nå skal han plutselig ha fritt hver søndag :sjenert: Slipper i tillegg jobb alle røde dager på kalenderen :hoppe:

Mandag skal han begynne opplæring. Han har forresten godt av å bytte miljø!

Jeg har sovet over 1 time på sofaen i ettermiddag så jeg er ikke trøtt ;)

Har broderet litt på dåpsbildet til lille Katrine, ikke så mye igjen før jeg er ferdig :klappe:

Så har vi spist kyllingvinger og kosa oss ;)

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, da var alle i seng inkludert gubben :ler: Han sovna som vanlig i stolen her nede... kan det være alderen :hoho:

Skal faktisk ta kveld selv nå, må bare pakke brødene bort. Har nemlig vært så flink og bakt brød i dag :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Måtte bare innom med en :klem:

hehe... din kjære høres litt ut som meg :ler: Jeg slokner også tidlig... men det er så godt å legge seg tidlig, for da kan man stå opp tidlig også! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei Ballerinavænnen, jeg såg det nok :legrine:

Da har *gubben* sluttet på gamlejobben hans, arbeidsplassen gjennom 12 år. Litt rart egentlig, men også utrolig deeeeeilig.

Nå har han dratt på opplæring på nyjobben, de åpner på fredag, så greit å være klar til da :sjenert:

Ellers deilig å slappe av etter entimes trimtur :klappe:

I morgen drar vi muligens dagstur til campingvogna. Må sjekke hvor mye snø det er der. Vil jo ha den hjem så fort som mulig så vi kan begynne dra på helgeturer i nærområdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Spennende med ny jobb. Og litt skummelt....

Det må være rart å slutte etter så lenge, men han får det nok toppers i den nye jobben! :tommel:

Ellers får dere ha en fin dag! Ble det tur til campingvogna???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være rart å slutte etter så lenge, men han får det nok toppers i den nye jobben! :tommel:

Ellers får dere ha en fin dag! Ble det tur til campingvogna???

Vi drar til vogna i ettermiddag en tur, så er vi hjemme i kveld :)

Eldstetøtta skal være hos bestemora, så får vi se om ikke ho yngste også blir igjen der...ellers blir det jo urettferdig :sur:

:ler:

Ha en fin lesedag da snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Eldstetøtta skal være hos bestemora, så får vi se om ikke ho yngste også blir igjen der...ellers blir det jo urettferdig  :sur:

hehe... alt er vel urettferdig i den alderen??? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... alt er vel urettferdig i den alderen??? :legrine:

Ja absolutt ALT!!!!!

Men det ble faktisk slik at ho eldste ble igjen hos bestemora og minstetøtta ble med oss :sjenert:

===========================================

Endelig helg :hoppe:

Skal slappe av og kose oss i helga.

Eldstejenta har våroppvisning-turn på søndag, generalprøve i morgen :) Så skal nyjobben til gubben ha offisiell åpning i morgen.

Så får vi kanskje hentet campingvogna hjem i helga, kan jo ikke la den stå på vinterplassen hele våren og sommeren. Skal bli herligt begynne dra på helgeturer nå framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Helg! Deilig!

Herlig å være hjemme og slappe av. Nå skal ikke vi slappe av skikkelig begge to før 6. juni (når min kjære også får ferie), men litt helgekos har vi da tid til! :)

Dere får iallfall ha en kjempefin helg med fint vær!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg såg deg ikke før nå...snakk om å være svimmel :sjenert:

Ha en fortsatt fin mandag du også, og ei superduper uke!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten hilsen i denn dagboka også. :klem: Har dere ennå snø? Her har det forsvunnet mye på kort tid, men de store snøhaugene gubben laga etter brøyting i vinter ligger ennå. Vil ha fram plena NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Bare innom med en liten hilsen i denn dagboka også. :klem: Har dere ennå snø? Her har det forsvunnet mye på kort tid, men de store snøhaugene gubben laga etter brøyting i vinter ligger ennå. Vil ha fram plena NÅ!

*sukk* - her har plenen blitt klippet mange ganger allerede... men kaldt er det ute som om det skulle være vinter :sur:

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk* - her har plenen blitt klippet mange ganger allerede... men kaldt er det ute som om det skulle være vinter :sur:

Takk for koselig hilsen Maja! :klem:

Snø, tja-jo...litt, men ikke mye. Ligger noen flekker her og der :sjenert: Nå regner det og er mye vind, så det går nok ikke så lang tid før alt er borte :hoppe:

:legrine: Ballerina da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk måket fram resten av våren...he-he...en liten haug med snø som jeg ble så sinnsykt lei, og da bare måtte jeg få den bort!!!!!!!!!!!!

Har henta campingvogna hjem fra vintercamp :hoppe: Endelig :)

Nå skal vi til mamma og de å spise middag, nam-nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det må være gøy å rydde bort den siste vinteren! Da er det vel klart for 17. mai?? :)

Nå har vi nettopp vært ute for å kjøpe is... ikke så varmt ute, men is er jo godt :) ...hadde på meg capribukse da... huff, jeg må slutte å tulle med dere :ler:

Kos deg på middag hos mammaen din! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...