Winterblue Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Skal ut på handletur i løpet av de nærmeste dagene, og lurer på om noen kan anbefale: - en god ansiktspeeling (helst en som ikke er så veldig kornete, men peeler godt likevel.) - en god fuktighetskrem med mye fuktighet og ikke så mye fett. - evt. rensemelk/krem og hudvann til normal/tørr hud. Har bl.a. brukt decleor og darphin fuktighetskremer fra hudpleie-salonger, men er ikke helt fornøyd med resultat i forhold til pris. Derfor er jeg nå på jakt etter nye og bedre alternativer. Noen som har forslag? Noen som har prøvd IOD fra Dior? Håper på hjelp klem fra Winterblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 god peeling: dermalogica daily microfoliant. ikke kornete. god rens: dermalogica ultracalming cleanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Noen som har prøvd IOD fra Dior? klem fra Winterblue Ja, jeg har den, fikk et gavesett i gave og synes den er bra. Nå kjøper jeg mine hudpleieprodukter på hudpleiesalong, men må jeg velge noen blir det nok Biotherm. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 god peeling: dermalogica daily microfoliant. ikke kornete. god rens: dermalogica ultracalming cleanser. Finnes ikke produkter fra Dermalogica bare hos hudpleieren da? Jeg sverger til Biotherm når det kommer til renseprodukter fra parfymeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 27. februar 2003 #5 Del Skrevet 27. februar 2003 Clarins!! Nå sier faktisk hudpleieren min at Clarins er det eneste merket av hudpleieprodukter fra parfymeri som hun kan gå god for. De har forresten kommet med en "4-i-1" produkt nå, med vask, tonic og peeling som du kan bruke hver dag. Den er helt super. Og NEI, jeg jobber ikke for Clarins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 27. februar 2003 #6 Del Skrevet 27. februar 2003 Ett tips: Skal du kjøpe hudpleieserier fra parfymeri, be om prøver først. det er så forkjell på hudtyper at noe som duger til meg ikke nødvendigvis er bra nok for deg. Men om jeg skal anbefale noe, må jeg nok si at Biotherm er det merket jeg har vært mest fornøyd med. Prøv den nye serien skreddersydd for forskjellige hudtyper, men likevel sart hud. Biosensitive. Og den er ny, IKKE la dem pakke på deg den gamle Biosensitive serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2003 #7 Del Skrevet 27. februar 2003 Har brukt Clarins produkter før, var godt fornøyd. Neste gang jeg kjøper krem i parfymeri blir det nok Clarins igjen. (for det vet jeg at jeg var fornøyd med, dumt å gjøre feilkjøp) Må tilstå at jeg aldri har vært hos hudpleier :oops: ( jo en gang, men det er nesten 100 år siden) Ikke er jeg så veldig fornøyd med pudderdukkene som jobber i parfymeriene heller, men jeg har funnet "min" dame i et parfymeri her i byen. Hun anbefalte meg Clarins, derfor ble det det. Hvor mye ca koster en fuktighetskrem hos hudpleier? Er det mye dyrere en f.eks Clarins? (Grunnet diverse prosjekter på hjemmefronten har Nivea vært redningen for lommeboken min i en periode. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 27. februar 2003 #8 Del Skrevet 27. februar 2003 Bruker Estee Lauder renseprodukter og Clarins kremer. Syns de er bra. Jeg har heller ikke gode erfaringer med Decleor/andre hudpleiesalong-prdoukter - har prøvd flere. Clarins har en peeling som heter Exfoliater eller noe sånt. Fikk en prøve på den en gang - det er en veldig finkornet og kjempegod peeling. Den vanlige peelingen til Clarins syns jeg er for grov. Ellers har de en god dyprensmaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. februar 2003 #9 Del Skrevet 28. februar 2003 Dersom du har litt penger til overs ville jeg stukket innom en hudpleier og kjøpt noe der som er tilpasset akkurat din hud. Jeg har brukt Dermalogica en del, men det går helt greit med HR og Biotherm. IOD fikk jeg til jul. Huden min ble tørr, flassete og klødde. Tror kanskje parfymen i den var i sterkeste laget for min sensitive hud ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 3. mars 2003 #10 Del Skrevet 3. mars 2003 Finnes ikke produkter fra Dermalogica bare hos hudpleieren da? tja, jo, i prinsippet har du jo rett i det. handler vanligvis på parfymeri m/hudpleier, men jeg tenker på det som parfymeri, i og med at jeg ikke benytter meg av hudpleier - liker ikke at fremmede folk tar på meg, og det kunne ikke falle meg inn å betale for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå