Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Smygel :) Hmm det var jo synd det da,men gå inn på sportsmaster å se,tror apparatene deres tåler ganske mye. Okei cambridge ja,hva består det av da? Har ikke drevet med sånne slanke dietter jeg bare kjørt mitt eget opplegg. Men føler at det står stille uansett hva jeg gjør,så om en mnds tid har jeg tenkt å prøve noe sånn herbalife opplegg,bare for å se om det kan kick starte noe,sånn som cambridge`n gjorde med deg. Stå på videre nå du og så klarer du dette skal du se :) Har ikke fått trent noe særlig de siste ukene nå. Først gikk apparatene i stykker og når jeg fikk ordnet de og begynte å trene igjen i nesten en uke så ble jeg syk. Vært sånn ordentlig forkjølet nå siden forrige torsdag. Hadde siste trening da,og først igår følte jeg meg grei nok til å begynne igjen. Uff ikke de store framskrittene denne sommeren,men til neste sommer ,DA....................(forhåpentligvis :) ) He he he. Håper vi snakkes igjen,stå på og vær flink. Misunner deg at du klarer å la sjokoladen ligge,der sliter jeg!!!! Noe så innmari også. Uansett hvor mye jeg trener og hvor mye jeg prøver å ligge unna den fordømte sjokoladen,så sprekker jeg. Men men,ja det får nå bare stå sin prøve det da.

Stor lykke til videre klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på, folkens, kjempebra jobbet! Det vil svinge litt, og en kan nesten ikke gardere seg mot hverken småsprekker eller sykdom. Men så lenge man komemr seg på rett spor igjen er det liten skade skjedd.

God helg og lykke til!

Skrevet

Vil bare få skyte inn at tv-shops Orbitrek fungerer bra, og den er rimelig. Det er maaaange år siden jeg kjøpte min, men den har holdt seg bra, og stengene til armene kan tas av, slik at den ikke blir så vanskelig å stue unna.

Nå blir det jo mest til at jeg bruker den om vinteren, nå om våren MÅ jeg bare ut å trene! (vet ikke hva øvre vektgrense er for den).

Ellers må jeg bare si: kjøp en ipod, da blir det ikke kjedelig å gå alene! Jeg foretrekker å gå/jogge alene, jeg! Men, nå foretrakk jeg å trene vekter alene, også da, når jeg gjorde, dét... Det blir ikke så mange avledninger på den måten, og man får gjort hva man skal!

Stå på, og lykke til - dere er flinke! :)

Skrevet

Hei Smygel :) Tja tjo hva skal en si................??!! Det går ikke så bra her med treninga om dagen akkurat............ :sur: Etter at jeg fikk i stand ellipse maskina så fikk jeg trent på den i 5 dager også ble jeg syk. Skikkelig forkjølet! Og det har vart i 2 uker nå og begynner å bli d.... lei,mildt sagt. Men nå merker jeg at det endelig begynner å løsne og at jeg kan begynne å trene igjen. Gleder meg nå for nå begynner jeg å bli desperat! Men det får bli årnings på det nå som jeg er frisk igjen. Får begynne å trene igjen i morra. Rekker det ikke idag. Men ellers spiser jeg så sunt og ofte som mulig og håper at det kan være til litt hjelp nå som jeg ikke har fått trent på over 2 uker. Men skal trene leeeeeenge nå,før jeg i det hele tatt tenker på å nærme meg vekta igjen. Tør ikke gå på den nå ihertfall,redd jeg bare blir deppa hvis jeg gjør det så best å styre unna. He he he.

He he må bare le litt av deg altså ang den kommentaren du skrev i forrige mail,morsosom du(som min niese sier :) ) He he. Ja det er bare å begynne og stå på det så skal du se at dette går som en lek :)

Den jeg kjøpte viser seg å være skikkelig møkk for å si det rett ut,så nå skal jeg bare "bruke" den opp også etter det skal jeg gå inn på sportsmaster og heller kjøpe meg en ordentlig derfra. Da blir det hvertfall fart på sakene. :)

Kan du forklare det med dagbok litt nærmere? Unnskyld meg,er bare helt "blånd" når det gjelder data. :sjenert:

Men nå er det lyst til laaangt utover kvelden og har mer overskudd da merker jeg til å trene,så vi får bare stå på nå som det er lyst og vi virkelig har overskuddet til det :) Lykke til på orbitrek`n og stå på du,nå skal Smygel bli slank :):):trene::tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...