Gå til innhold

Fotball

manducabulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig var det ventet, Bosniske supportere BHFanaticos sa at det var planlagt. Det er pga korrupsjon, og de har ingen andre måte å utrykke seg. Jeg støtter det ikke på noen måte, men det var de følte at måtte til.

Bosnia leder med B-laget sitt over Norges A-lag ;) Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekker som skremmer barn og ødelegger stolene på tribuna. Har de virkelig ingen annen måte å uttrykke seg på?? :sinna: Fy faen for en gjeng med bavianer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsekker som skremmer barn og ødelegger stolene på tribuna. Har de virkelig ingen annen måte å uttrykke seg på??  :sinna: Fy faen for en gjeng med bavianer.

Å, så skummelt .. :) Det var opplyst at noe kom til å hende på denne kampen. Så ikke ta med barna i refleks på en kamp. De vil ikke bli påkjørt der :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittsekker som skremmer barn og ødelegger stolene på tribuna. Har de virkelig ingen annen måte å uttrykke seg på??  :sinna: Fy faen for en gjeng med bavianer.

Det var litt frekt av Manduu :) Uffamei. Men alle må forstå en ting. Det er viktig. I Bosnia er fotball det eneste lyspunktet etter krigen. Og alle fansen gav så masse penger til fotballforbundet for å holde det i livet. Og når noen der stjeler penger, selvfølgelig vil de si ifra. Og det hjelper ikke å ta det "rettens vei" som i Norge. For det fins ikke i Bosnia. Og derfor sier de det på en annen måte "Vi boikotter hver kamp, inntil de kriminelle er satt av"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

drit i barna tenk på alle de uskyldige insekter som lå i gresset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var skummelt jeg også. Tenk hvor lett det kunne blitt en storbrann... :overrasket:

Det var jo typisk norsk (u)flaks da, at første målet ble annulert... :grine:

Men jeg ble positivt overrasket da Carew skårte mål på straffen. Det hadde jeg ikke trodd... rett og slett fordi jeg er litt pessimist til denne kampen.

Håper det snur seg snart for Norge! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var skummelt jeg også. Tenk hvor lett det kunne blitt en storbrann...  :overrasket:

Det var jo typisk norsk (u)flaks da, at første målet ble annulert...  :grine:

Men jeg ble positivt overrasket da Carew skårte mål på straffen. Det hadde jeg ikke trodd... rett og slett fordi jeg er litt pessimist til denne kampen.

Håper det snur seg snart for Norge! :roll:

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor alle er så begeistret for Carew. Han kan jo ikke spille i det hele tatt. Spillere som Riise er supre, men Carew? Omg. Han kan jo virkelig ikke skyte. Han er der bare pga han er stor, det fysiske.

Jeg er virkelig med på fotball her jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det var jo typisk norsk (u)flaks da, at første målet ble annulert...  :grine:

et riktig annulert mål. Det var angrep på keeper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke begeistret for Carew, kunne ikke brydd meg mindre. (Ikke stygt ment.)

Da digger jeg Iversen bedre gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke begeistret for Carew, kunne ikke brydd meg mindre. (Ikke stygt ment.)

Da digger jeg Iversen bedre gitt.

Er jo ikke stygt mot Carew. Han er kanskje den søteste på laget etter min mening - men jeg ser ikke på fotball fordi han er søt. Så.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor alle er så begeistret for Carew. Han kan jo ikke spille i det hele tatt. Spillere som Riise er supre, men Carew? Omg. Han kan jo virkelig ikke skyte. Han er der bare pga han er stor, det fysiske.

Jeg er virkelig med på fotball her jeg  :sjarmor:

Riise??

Hva har du røyka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riise??

Hva har du røyka da?

Jeg vet ikke hva jeg har røyka.. Hmm.

Var et eksempel ved siden av Carew da. Jeg syns at hele det norske laget ikke fungerer som det skal.

I andre lag, der de "hører hjemme" spiller de godt. Jeg syns Riise er nogenlunde god i Liverpool, men her surrer bare alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns at hele det norske laget ikke fungerer som det skal.

I andre lag, der de "hører hjemme" spiller de godt. Jeg syns Riise er nogenlunde god i Liverpool, men her surrer bare alle.

Jøss, du sier ordrett det mannen min sa tidligere under kampen!

Kan bare signere alt jeg, for en hustru må være enig med mannen sin i alt... hehehe riiiight.

Men er faktisk enig denne gangen da. ;)

De er alle gode på hvert sitt lag, men sammen er de bare surrete.

Endret av Fru Pigalopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

tror det var litt undervurdering fra norges side, norge er ikke så gode at de kan slå middelmådige europeiske lag uten å yte 100 pst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...