Gjest Corto Maltese Skrevet 23. mars 2007 #1 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hvilken tv serier har dere alle sesongene av ? de jeg har Seks Fot under Monty Python Roswell Sorte Orm Endret 23. mars 2007 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 23. mars 2007 #2 Del Skrevet 23. mars 2007 Buffy!!! Alle 7 sesongene. Er på god vei med Angel. Begge sesongene av Battlestar gallactica. Hadde alle Six Feet Under, men solgte den. mmmm...lurer kanskje på om jeg er litt tv slave.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mars 2007 #3 Del Skrevet 23. mars 2007 sex og singelliv grey's anatomy 24 har mange sesonger av friends,men ikke alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 23. mars 2007 #4 Del Skrevet 23. mars 2007 Friends Sex og singelliv Kongen av Queens (mangler de siste episodene,men de kommer etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psyduck Skrevet 23. mars 2007 #5 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Av virkelig lange serier har jeg alt av Star Trek Voyager og Star Trek: The Next Generation. Star Trek Deep Space Nine har jeg anskaffet meg de fem første sesongene av, og mangler nå kun to. Ellers har jeg jo kortere serier som har gått på TV: Malstrøm Rød Snø Sunes Verden Brødrene Dal (alle fire seriene) Pelle Parafins Bøljeband (de to første seriene) Hotel I Særklasse Det Var En Gang Et Menneske Nissene På Låven Amalies Jul Jul På Månetoppen Jul I Vallhall Videre håper jeg jo fortsatt at Cold Case en gang skal komme på DVD (noe den også bør gjøre). Men i påvente av det har jeg tatt opp alle episodene hittil, med unntak av én, som jeg da må vente til sesong 4 sendes i reprise. Under samme tak er også en serie jeg kunne tenkt meg. Jeg vet at iallfall første sesong er ute på DVD, men selvfølgelig ikke med norsk tekst. Uansett er jeg i utgangspunktet ikke interessert i ufullstendige serier. Det har visstnok også vært noen ubekreftede rykter om at Falcon Crest skulle komme på DVD i løpet av dette året. Og hvis den gjør det, står jeg klar med pengene... Endret 25. mars 2007 av Psyduck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 24. mars 2007 #6 Del Skrevet 24. mars 2007 Futurama Og så har jeg de to Arrested Development sesongene som er utgitt på sone 2 (venter på tredje og det som desverre er siste sesong). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2007 #7 Del Skrevet 24. mars 2007 As Time Goes By: Series 1 - 9 Dawson's Creek: Season 1 - 6 A Fine Romance: Series 1 - 4 To the Manor Born - The Complete Box Set Three Up, Two Down - Series 1 & 2 (eneste sesongene som har kommet ut på dvd) The Good Life - The Complete Collection William and Mary - The Complete Collection Foyle's War Set 1 - 4 (Det kommer en serie til, men den er ikke gitt ut enda) The Pretender: Season 1 - 4 The Irish R.M.: Series 1 - 3 Absolutely Fabulous: Series 1 - 5 Cribb - Complete Series Box Set The Pallisers: The Complete Series Yes Minister - Complete Series 1 - 3 Box Set Yes Prime Minister: Series 1 & 2 Doc Martin: Series 1 & 2 2000 Acres Of Sky - Complete Series 1 - 3 Forsyte sagaen Ballykissangel: Series 1 - 5 Butterflies: Series 1 - 4 House M.D.: Season One & Two (Det er de sesongene som har kommet ut til nå). Har i tillegg lastet ned alle episodene av sesong 3, som ikke har kommet ut enda. CSI: Las Vegas sesong 1 - 5 (Venter på at sesong 6 skal komme ut her i Norge). Second Thoughts - Complete Series 1 (eneste som har kommet ut av serien) En usedvanlig god kveld Dagfinn I tillegg har jeg jo mange mini-serier; Bleak House (2005) Pride and Prejudice (1985) Pride & Prejudice (1995) North and South (BBC mini-serie 2004) Tornefuglene Shogun Nord og sør - Bok 1 Nord og sør - Bok 2 Anne of Green Gables Anne of Green Gables: The Sequel Anne of Green Gables: The Continuing Story Emma Mansfield Park Sense & Sensebility Middlemarch Our Mutual Friend War and Peace Under the Greenwood Tree The Norman Conquests Mill On The Floss Jane Eyre (2006) Jane Eyre (1983) Jane Eyre (1973) Rosamunde Pilcher's Coming Home Victoria & Albert Jewels 1 Jewels 2 Clarissa Arisocrats He Knew He Was Right Angels in America Persuasion (1971) David Copperfield (1999) The Julekalender Lorna Doone Reckless The Buccaneers The House of Cards Trilogy Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mars 2007 #8 Del Skrevet 24. mars 2007 Gilmore girls (det som er kommet ut hittil) Charmed (cd-er, men likevel) Futurama Buffy the vampire slayer The Simpsons Fleksnes Sex and the city Band of Brothers Taken Nå må det sies at noe av dette har samboeren kjøpt, men vi deler jo alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 24. mars 2007 #9 Del Skrevet 24. mars 2007 Sex and The City Coupling (den britiske) Arrested Development Stargate SG-1 The Office (den britiske) Smallville (det som er kommet ut) Og det er hva jeg husker i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 24. mars 2007 #10 Del Skrevet 24. mars 2007 Foreløpig har jeg kun Landsbylegene på DVD. Planlegger å utvide med Lonesome Dove og House MD i den nærmeste framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 25. mars 2007 #11 Del Skrevet 25. mars 2007 Har bare The OC og sesong 1 av One Tree Hill jeg.. Skal kjøpe meg flere serier når pengene rekker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 25. mars 2007 #12 Del Skrevet 25. mars 2007 Har Friendsboksen og Sex og Singelliv-boksen. Gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 26. mars 2007 #13 Del Skrevet 26. mars 2007 Har sex og singelliv boksen. Ønsker meg Friends! Hvor mye koster denne og hvor finnes den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. mars 2007 #14 Del Skrevet 26. mars 2007 du finner den helt sikkert på Amazon eller play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 26. mars 2007 #15 Del Skrevet 26. mars 2007 sex og singelliv-skoboxen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 26. mars 2007 #16 Del Skrevet 26. mars 2007 Red Dwarf. Og ønsker meg Buffy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. mars 2007 #17 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har - Friends - Sex og singelliv. Har lyst på Ugly Betty, Greys anatomy og House. Må nesten se ferdig sex og singelliv først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 27. mars 2007 #18 Del Skrevet 27. mars 2007 Frustrerte fruer Greys anatomy Sex og singelliv Friends The OC The L word One Tree Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire Skrevet 27. mars 2007 #19 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Har alle Six Feet Under-sesongene - den eneste TV-serie man noen gang vil behøve! (Skulle gjerne ha hatt spesialutgaven i form som en gravstein med alle sesongene inni...) Okei da, skal innrømme at jeg også har alle sesongene av Little Britain og alle episodene av barndomstegneserien Wiily Fog (den tegnede versjonen av Jorden rundt på 80 dager). Endret 27. mars 2007 av Spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 28. mars 2007 #20 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg har "Sex og Singelliv" (skoboksen) og sesong 1-5 av "Sopranos". Sistnevnte holder jeg på å se nå for tiden - og har fullstendig dilla! Gruer meg litt til når jeg er ferdig med alle episodene... Hører alle skryter sånn av "Six feet under", så vurderer og slå til å kjøpe den serien og. Jeg har imidlertid ikke sett én eneste episode. Noen som har en formening om jeg vil like den (hva er den sammenlignbar med?)...? Endret 28. mars 2007 av Betsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå