Gjest graceland Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er altfor feit. Hjelper Reductil? Erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Gikk ikke ned i vekt, men mål rundt mage, hofte, rumpe og lår, ble vel 4-5 cm mindre på et par mnd. Det beste med pillene var at jeg mista hele sukkerbehovet.. Kunne sitte med en skål smågodt på fanget uten å røre en eneste bit.. Så av akkuratt den grunn kunne jeg godt tenke meg å gå lengre på dem.. Vet om flere da som har gått ned 5-10 kg på to mnd! Tror slikt varierer fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 22. mars 2007 #3 Del Skrevet 22. mars 2007 Hæ? Er det mulig å ikke bli frista av smågodt??? Da tror jeg at jeg skal bli religiøs asså... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. mars 2007 #4 Del Skrevet 22. mars 2007 Når du spiser de pillene der blir du ikke frista av noesomhelst godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå