Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere kjerring-mailen som verserte for noen år siden ? Det var en lang liste som viste eksempler på hvilke ting en typisk kjerring gjorde ; som å vise frem bilder av balkongplanene sine på jobben, synes at Sonja hadde mange artige hatter, synes at rekecocktail var en festlig forrett og at nier`n på kino ble for seint.

Skal vi lage en ny en ? F.eks:

Du er kjerring når du ergrer deg over vårlyset for da synes det hvor lenge det er siden vinduene dine ble pusset.

Når du alltid har med et par ekstra sko i veska i tilfelle regn.

Når du for alltid har valgt din frisyre, kort, lettstelt og praktisk.

Når du aldri går i byen etter stengetid for det er så mye rart som foregår nå for tiden.

Noen som har flere forslag ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du husker værmeldinga for flere dager.

Når du husker forskjellen på værmeldinga på TV torsdag som gjaldt søndag, og værmeldinga for søndag i lørdagsavisen

Når du tror andre syns det er like spennende å snakke om værmeldingene som du syns.

Når du syns synd på en mann som må være alene hjemme en hel ettermiddag og derfor må lage sin egen middagsmat

Skrevet

Når man ikke lenger går ut blandt folk med sminke,

lar seg bli grå mus

(gjelder kun om man faktisk var flinkere før)

Når man går inni butikker i kjøpesenter med sykkelhjelm. Sykkelen står utenfor, der burde man legge hjelmen i sekken el no.

Skrevet

Når man snakker mye og engasjert om gardiner og håndarbeid.

Når man ikke kan møte venner, fordi det er vaskedagen.

Når man syter over mannen som aldri bidrar i husarbeidet.

Skrevet

Når man synes dorulldukker er fine og praktiske på toalettet.Og ikke bare for å ha selv, men må jo produsere mengder av disse og gi til alle man kjenner i julegave slik at også de får nyte denne fantastiske oppfinnelsen!

Hallo... det er ikke alt som KAN lages som BØR lages......

Skrevet

...og når man synes "puseteppe" rundt do og tilsvarende trekk på dolokket er en god idè.

Gjest Frances
Skrevet

Når man setter potteplanter på høyttalerne

Skrevet
Når man setter potteplanter på høyttalerne

... og lysestaker på TV'n.

Skrevet (endret)

Når du tror andre syns historier om dine barn, fjerne slektinger og sykdommer er umåtelig interessante.

Når man setter fram sin nybakte kake på foreldremøtet og beklager seg sterkt over at den nå ikke ble helt slik den skulle være.

Endret av fil
Skrevet (endret)

Når man tror at alle andre også setter pris på tyllduker og gir det bort til enhver anledning.

Når man står opp grytidlig i helgene for å støvsuge. (Et lite spark til naboen min. :sjarmor: )

Når man høylytt under en familiemiddag må legge ut om helseplager.

Når man legge en heklet duk på tv'n.

Endret av Kaffekoppen
Skrevet
:forvirret: Og når man er så lite vant med å gå ut at "jenteturen" på byen arter seg som Grete Waitzløpet på sitt verste...
Skrevet

Når man helst vil ha med mannen når man skal handle.

Man er litt engstelig for å kjøre på E6 og for å kjøre feil i rundkjøringer.

Man kjøper alt i mørkeblått for det står jo til alt.

Ikke bruker negllakk for det er sikkert skadelig, og så simpelt som det ser ut!

Vet akkurat hva man skal ha til middag hele neste uke.

Går helst med praktiske sko uten høye hæler.

Liker ikke svømmebasseng da man sikkert kan pådra seg mange sykdommer der.

Skrevet

Når du kommenterer at nå er det jammen lenge siden naboen har skiftet gardiner.

Skrevet

Når det første og eneste de forteller deg, er at de fikk tak i billig kjøttdeig igår og stod hele kvelden og stekte opp kjøttkaker.

:sprettoy:

Gjest baby-E
Skrevet

Når man kjører fra matbutikk til matbutikk for å få handlet alt på tilbud.

Skrevet
Når det første og eneste de forteller deg, er at de fikk tak i billig kjøttdeig igår og stod hele kvelden og stekte opp kjøttkaker.

Jeg heter Leo og jeg er kjerring. Jeg har nemlig kjøpt et større antall frosne høner som jeg skal koke kraft på i kveld. Snakker om det gjør jeg også siden høner er fantastisk god mat som i tillegg er billig :ler::ler::ler:

Skrevet
Jeg heter Leo og jeg er kjerring. Jeg har nemlig kjøpt et større antall frosne høner som jeg skal koke kraft på i kveld. Snakker om det gjør jeg også siden høner er fantastisk god mat som i tillegg er billig :ler:  :ler:  :ler:

:ler: Men du snakker helt sikkert om mange andre ting også......... :ler:

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Du er kjerring når du ergrer deg over vårlyset for da synes det hvor lenge det er siden vinduene dine ble pusset.

Her er jeg skyldig, gitt.

Når du alltid har med et par ekstra sko i veska i tilfelle regn.

Kjæresten min er en kjærring. :ler:

Når du for alltid har valgt din frisyre, kort, lettstelt og praktisk.

Heldigvis ikke. *puh*

Noen som har flere forslag ? ;)

Damer med langt hår satt opp i en ball helt på toppen. Også kalt grorud-palma.

De bruker også en gedigen hårstrikk som "alle" gikk i på 90-tallet. Nydelig. :forvirret:

Skrevet

Når man trykker på knappen for grønn mann uten å se om den lyser fra før

Når man ler nervøst i situasjoner hvor man skal lære seg nye ting, og bruker mer tid på å fortelle sidemannen at man "må ha ting inn med teskje" enn å faktisk lære det man skal.

Skrevet

Når misjonær er det eneste man gidder i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...