Mie Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #441 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå har jeg to ganger forsøkt å poste lange innlegg her, men jeg ramler av nettet i det jeg trykker på svar. (feil her hos oss i dag) Denne gangen nøyer jeg meg med en kjapp oppsummering; jeg har sjåppet i dag også. Fire ting med dyr før-pris og billig nå-pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 12. januar 2008 I morgen skal det ryddes her! Det står for mange ting plassert rundtforbi. Vi har kjøpt et par nye halv-store ting, vi fikk litt (helst til kjøkkenet) til jul og jeg har kjøpt litt saker &t ting nå på salg. En ting inn, en ting ut har blitt omdefinert til mange saker inn, mange saker plasseres der hvor det overhodet ikke hører hjemme. Kaos. Skal lage klart en Fretex-forsending, men også klare å plassere en stol på et barnerom hvor det ikke er plass til en stol, ergo må noe annet ut, men jeg vet ennå ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. januar 2008 #443 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde også planer om å rydde idag - men hva skjedde?? Joda, kjeller'n full av dritt igjen............... Er noe feil ute i kummen hvor liksom dritten skal forsvinne fra - og ikke hope seg opp, slik at det kommer opp igjen hos meg............ Så skulle jeg rense avløpet på vasken ved siden av vaskemaskinen da - etter å ha tørket opp litt møkk og dritt. Får gjort det - men hva skjer da? Jo, jeg klarer ikke å skru sammen delene igjen. Som om atte det skulle være en heksekunst Men - tydeligvis er det det, eller - det vil si, jeg er'kke sterk nok i "klypa". Lurer på om den snille naboen kan låne meg "klypa" si i morgen jeg............... skulle så sårt ha vasket litt klær Pga det inntruftne ble jeg jo dritt-sur (står i stil med den dritten i kjeller'n) - også ga jeg f*** i det jeg skulle gjøre - og sovnet på sofaen i stedet. Resultat: Jeg har ei stue uten en eneste duk, men en haug med røde jule-duker som ligger i en stol. Hvordan får man en haug med røde juleduker til å forsvinne a - sånn helt av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 13. januar 2008 Mnja, man kan jo slenge et pledd over dem? Eller legge dem under stolen kanskje? Den der kjelleren din misunner jeg deg forresten ikke, det høres skikkelig kjipt ut å få kjelleren full av dritt! Jeg er kvalm. Føler meg bilsyk. Blærk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. januar 2008 #445 Del Skrevet 13. januar 2008 Kvalme er en uting. Håper det gir seg raskt. Å sjåppe dyre ting billig - det er avgjort en god ting, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Formen er bedre i hvert fall, men jeg er fremdeles litt susen. Først fikk jeg hodepine, så ble jeg kvalm - sånn hodepine-kvalm på en måte, og nå er jeg egentlig bra, men det prikker litt foran øynene mine. Har litt problemer med å fokusere og kjenner både hodepine og kvalme ligge på lur bak der et sted. Går nok fort over. I morgen er det mandag og ny uke. Mot slutten av uken skal jeg ha treningstime med instruktør på treningssenteret hvor jeg går. Har gått der i flere år, men utelukkende på timer i sal (styrke med stang, step, spinning o.l) nå har jeg lyst til å få et styrketreningsprogram som kan gjennomføres på egen hånd etter en spinningtime. Endret 13. januar 2008 av Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #447 Del Skrevet 19. januar 2008 Nytt styrketreningsprogram=Mie så stiv at hun går som en kalv. Det er skikkelig ille, jeg har vondt i absolutt hele kroppen. Siden det pleier å være verst etter to dager, og det var i går jeg var på trening, så tenker jeg morgendagen skal bli en fest. Jaja. Jeg er på jakt etter ny parfyme og har vært i parfymeri og snust i dag. Våget meg inn i det lokale parfymeriet med best utvalg, våget fordi det vanligvis jobber et troll av et jålespetakkels der inne. Hun er direkte skummel, men i dag var det en særdeles hjelpsom ung jente der så da tok jeg turen inn. Endte opp med at jeg nok trenger to nye - en til mørke kvelder dager og kveldsbruk ellers, og en annen til sommeren. Versace Crystal Noir tror jeg i hvert fall blir kjøpt, er litt mer usikker på hva jeg skal gå for som sommerduft. Det grønne eplet fra DKNY er frisk og god, uten at den er for søt, men jeg vet ikke helt.. Var ikke i sommmerfrisk modus i dag så det var langt lettere å falle for en mer krydret duft i dag. Bestiller jeg fra Strawberry blir prisen 197.. Det er et sjansespill sånn i forhold til fortolling, jeg må finne ut hvilke kurset tollvesenet bruker slik at jeg er sikker på å komm under 200 kroners grensen. *jåledukke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. januar 2008 #448 Del Skrevet 19. januar 2008 Styrketrening skal jo kjennes, da. Jeg føler meg alltid litt flink når jeg kjenner at jeg har trent i hvert fall. Dufter er vanskelig, da, og sommerduft er ikke akkurat det som er i mitt hode nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg må nok kjenne på de aktuelle duftene mange flere ganger før jeg bestemmer meg. Har noen impulsive kjøp bak meg, de fleste befinner seg i kategorien bomkjøp. Tipper at jeg ender opp med å kjøpe i hvert fall en av parfymene i parfymeriet her heller enn i tax-free eller på nett... Får litt dårlig samvittighet av å utnytte parfymeriene til å finne en duft, for så å kjøpe et annet sted. Ny uke i morgen! Det har vært en fin helg, og så vidt jeg tror blir neste uke en ganske så vanlig uke. Erfaringsmessig blir uken bedre hvis jeg har et par ting på stell; få nok søvn (viktig), holde huset sånn noenlunde ryddig underveis, planlegge litt i forhold til middager og hva jeg skal ha på meg neste dag. Søvn er jeg ok på for tiden, huset er jo et fellesprosjekt med de andre her, klær..nei, der er jeg dårlig gitt og middager blir litt for ofte planlagt på vei hjem fra jobb. Denne uken vil jeg ha salt torsk en dag og det MÅ jo planlegges litt, min hverdagsbutikk har nemlig ikke den slags eksklusive saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #450 Del Skrevet 20. januar 2008 O lykke! Jeg fikk positiv tilbakemelding på mail nettopp; en greie som har hengt over meg som en mare i en mnd nå er i boks, godkjent og i orden. *fornøyd med seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. januar 2008 #451 Del Skrevet 20. januar 2008 Ha ei fin uke da Mie min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #452 Del Skrevet 25. januar 2008 Uken har vært produktiv! Jeg har fått en masse ting gjort og er strålende fornøyd med det. Har hatt endel på meg i januar som jeg virkelig gruet meg for, og jeg bestemte meg på forhånd for at når alt var vel i havn skulle jeg være bekymringsløs og lykkelig. Vel, jeg har atter en gang fått bekreftet at godt i gang er halve jobben. Det som er gruefullt er følelsen av å ikke ha helt kontroll, ikke vite helt om en mestrer. Men når en er i gang er det jo bare en utfordring og når man står fast så lærer man og så blir det så innmari deilig og motiverende når man får til. Noterer bak eget øre at standhaftighet i forhold til leggetider virkelig gjør at jeg er mer opplagt på dagtid. Mer opplagt, mer effektiv og blidere, mer stabil i humøret. De siste dagene har vært litt unntak for jeg har lest ferdig en spennende bok, men hvem bryr seg nå som det er helg. I morges fant jeg forresten ut at det var en god idè å slå av vekkerklokken da den ljomet halv sju, at jeg bare forsov meg en halvtime er rene underet. Å forsove seg en halvtime er forresten skikkelig rævva. Egentlig er det bedre å forsove seg med stil når man først skal gjøre det. En halvtime betyr jo ingenting annet enn at alt må gjøres dobbelt så fort som vanlig, det garanterer en bad-hair-day og antrekk som overhodet ikke er ment å forlate huset i. Arbeidsdagen blir ikke kortere, tvert i mot er man gjerne på jobb ti minutter før man ellers bruker å være, nettopp fordi man har fortet seg slik. Ikke kan man gå før heller, for man har hauger med jobb som skal gjøres, men siden man har glemt å slå på hjernen under bad-hair`et så går alt meget sakte og man gjør gjerne en feil eller to. Men nå er det helg og da kan man ikke forsove seg. Forvåkne seg er det vel ikke noe som heter, ikke at jeg tror det ville skjedd meg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. januar 2008 #453 Del Skrevet 26. januar 2008 Det burde vært noe som het å forvåkne seg. Ikke at det er et stort problem for meg. Å forsove seg litt er ikke moro, - det blir bare stress. Det er bedre å gjøre det skikkelig når man først gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #454 Del Skrevet 27. januar 2008 Trøtt! (Skyldes inntak av endel Irish Coffee utover natten i går..) Da jeg omsider kom meg i seng var det ikke et søvntog å spore på timesvis. Tror jeg blundet litt i syvtiden, men våknet etter et par timer og følte at en maurtue hadde tatt bolig i kroppen min. Sovnet sittende her i ettermiddag, men ble heldigvis vekket av telefonen etter et kvarters tid - det betyr at det er håp for at tidligere omtalte søvntog treffer meg kraftig nå om litt. Jeg blir sjelden, nesten aldri, fyllesyk, men til gjengjeld så får jeg knapt blund på øyet når det har vært alkohol innvolvert, dagen derpå bli det derfor laber uansett. Det gjør jo selvsagt ikke saken bedre å helle i seg en masse kaffe i kombinasjon med alkohol heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. januar 2008 #455 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg er stikk motsatt jeg. Høyt alkoholinntak = sove i 12 timer. Etter at jeg begynte å drikke masse vann (husker det nesten alltid) og ta et par smertestillende før jeg legger meg blir jeg heldigvis sjelden skikkelig fyllesyk heller. Håper du får sove godt i natt! Endret 27. januar 2008 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. januar 2008 #456 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er så sjelden jeg har et høyt alkoholinntak at jeg nesten ikke husker hvordan dager der på fortoner seg, men jeg mistenker at den er rimelig slækk, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. februar 2008 #457 Del Skrevet 18. februar 2008 Trøtt! Nå - har sleeping beauty snart sovet ferdig eller.......... Savner hennes skriblerier nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. februar 2008 #458 Del Skrevet 18. februar 2008 Støtter forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. mai 2008 #459 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor er du blitt av, Mie???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. mai 2008 #460 Del Skrevet 1. mai 2008 Som det står i den hellige skrift Camilla; "Let så skal du finne" Lurer på om Mie er klar for litt snart jeg *sjekker flytider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå