Gå til innhold

Miestetisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, jeg er enig. Hvis jeg glemmer meg bort og kommer i skade for å kjøpe julegodter, må de straks spises slik at jeg ikke er begynt på julefeiring for tidlig. *glup*

Det som ikke var så glupt var å lage veldig deilig middag halvannen time før trening. Tipper Jalapenos Fuentes kommer til å plage meg om en pitteliten stund når jeg er i full sving.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Full sving liksom....

Plutselig tettet nesen seg fullstendig, det føles nå som om hele hodet er potta tett og jeg hutrer og fryser. Drev og skiftet til treningsklær, men tok meg selv i å undre meg over hva jeg egentlig tenkte på - så tok jeg på meg en slafsebukse og la meg på sofaen i stedet. Har ikke angret et sekund på det. Forsøkte å lese litt i boken min (det haster å lese den ut, det ryktes nemlig at bokklubben har sendt meg Stieg Larssons siste bok), men øynene mine føles som sandpapir.

Stakkars meg! (beklager selvmedlidenheten, men jeg føler det ligger litt helbred i å klage litt..)

Planer for resten av kvelden er å bli værende under pleddet i sofaen og sørge for at flammen i peisen ikke dør ut. Uff da. Det er et slit.

Skrevet

Det høres ut som det er en skikkelig høstforkjølelse på gang. Det var nok lurt å bli hjemme under teppet istedet for å dra på trening.

Håper formen er bedre i morgen!

Hvis ikke så hjelper det kanskje med litt julegodteri. ;)

Skrevet
Forsøkte å lese litt i boken min (det haster å lese den ut, det ryktes nemlig at bokklubben har sendt meg Stieg Larssons siste bok)

Jeg holder også på å ni-lese for å bli ferdig med boka mi før Stieg ligger i postkassa (boka i alle fall). For dette har vi venta på så leeeenge!

Og slapp av.. en klok dame jeg kjenner pleier å si at slike småsykdommer gjerne er bare misforståelser. Nemlig!

Skrevet

Syk nå kommer ikke på tale! Jeg har faktisk vært skikkelig forkjølet i høst, og sånt skal ikke ramme en to ganger på en og samme høst.

Nei, dette må gå over! Jeg skal snart legge meg, å legge seg klokken ti er nesten like fornuftig, lurt og vondt som å ta tran - ergo blir fort frisk. Med vondt skal vondt fordrives.

Heldigvis er jeg ikke hest, da hadde jeg vel blitt skutt.

Skrevet
Og slapp av.. en klok dame jeg kjenner pleier å si at slike småsykdommer gjerne er bare misforståelser. Nemlig!

Lurer på det Lea, om ikke vi kjenner samme dama :klø:

Jeg har vært på do 10 ganger jeg nå, i løpet av siste 30 minutter.............slå den a :fnise:

Skrevet
Jeg har vært på do 10 ganger jeg nå, i løpet av siste 30 minutter.............slå den a :fnise:

Ikke tale om! Den rekorden kan du ha for deg sjøl!

:fise:

Skrevet

Mulig at vi kjenner samme kloke-dame Usikker.

Senga er for pyser forresten... Jeg nekter å legge meg før Stieg blir med meg til sengs.. nesten.

Skrevet

11 ganger *oppdaterer*

Seng - what's that :klø:

Skrevet

Kjipt, håper du er bra igjen, Usikker. Tror det der med meg bare var et blaff, føler meg fin nå. Litt tett i topplokket (enkelte vil hevde at alt er som det bruker å være), men det satser jeg på at går fort over. Bihule-tull vil vi ikke ha.

I morgen kommer Andrea på besøk sies det. Hun skal visst blåse flettene av oss her vest. *skalker luker og bunkrer ved* Siden man alltid er så usikre når man varsler uvær syntes jeg man burde safe litt og være på den sikre siden, jeg foreslår følgende advarsel: Alle i Bergen bør holde sengen til langt ut på formiddagen i morgen, og bør deretter tilbringe minst to timer i sofaen med varm kaffe for å vurdere været før de våger seg ut. Føles det guffent ute bør man holde seg innendørs resten av dagen.

Det er jo greit å være på den sikre siden?

Skrevet

Tror kanskje Andrea lurer litt i krokene her også, det blåser i allefall rimelig heftig her. Tror jeg går for advarselen din i morgen, bare sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jepp! :juhu:

Synes det er skikkelig hardt å komme seg opp om morgenen for tiden, så all ekstra søvn er tiltrengt!

Skrevet

Hardt å komme seg opp om morgenen?? Neeeida.. det er klin pokkers umulig!

Skrevet

Det verste er jeg syntes ikke det blir nevneverdig enklere selv om jeg legger meg i anstendig tid. Halv sju er halv sju uansett om jeg har lagt på puten i fem eller åtte timer; det er gørrtidlig. De minuttene som går fra vekkerklokken ljomer og til jeg står i dusjen (ofte opp til 20 min..) er jeg helt uten hjerne. At det kommer seg når jeg bare kommer meg ut av sengen og under rennende vann, at det i teorien er bedre å sove tyve minutter ekstra for så å stå opp på direkten enn å ligge å snooz-terrorisere meg selv og andre - alt det er helt klart for meg nå, men i morgen tidlig er det blåst vekk.

En annen ting som ofte er blåst bort er at det er smart å legge seg tidlig tross alt. Jaja. Når jeg blir gammel kommer jeg vel uansett til å stå opp klokken seks hver dag, året rundt. Gamle folk ligger ikke og drar seg om morgenen vel?

Skrevet

Kjenner godt til det der med at absolutt all sunn fornuft er borte når vekkerklokka ringer og det eneste som står i hodet er: SOVE! Det hjelper ikke uansett hvor fornuftige planer jeg legger om kvelden. Prøver å legge meg tidlig jeg også, men i den grad det lykkes så hjelper det ikke så veldig mye her heller. :sukk:

Heldigvis er det snart helg!

Jeg SKAL forøvrig ligge og dra meg når jeg blir gammel om jeg er trøtt eller ikke!!

Skrevet

Jeg skal sove til ti i hvert fall, jeg skal drikke champagne når jeg gidder og jeg skal snu meg etter ungdommer på femtini. Dèt skal jeg gjøre når jeg blir en gammel dame. :fnise:

Skrevet

Det skal jeg også. Når jeg blir gammel skal jeg sove på trass! Bare fordi jeg KAN.

Resten av tiden skal jeg råkjøre gåstol og chatte på nettet med nicket "jente18".

Skrevet

:fnise: Det hadde i grunnen vært absurd nok hvis jeg tok i bruk "jente18" nå.

Drittvær ute, fyr på peisen inne. Stieg, dvs egentlig Lisbeth og Mikael, kom i postkassen min i dag. Heldigvis er det nesten helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...