Bettie Skrevet 20. mai 2007 #61 Del Skrevet 20. mai 2007 Det var ikke bare vestlandet som var heldig med været 17.mai. Her østpå hadde vi også bra vær 17.og plaskregn 18.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. juni 2007 #62 Del Skrevet 22. juni 2007 Ærlig talt - helt nede på side 4 Skal vi :slåss: eller skal vi Her regner det idag, men det gj'kke noe. Da slipper jeg hvertfall å vanne ute. Dagens aktiviteter :kaffe: eller eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. juni 2007 #63 Del Skrevet 22. juni 2007 WTF!!! Jeg tror sannelig at Mie har regnet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 4. august 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 4. august 2007 *plutselig tilbake* Evigheter siden jeg har vært her! Rett og slett. Har hatt nesten data-vegring og det har vært godt med en pause. Den begynte litt ufrivillig egentlig, for PC`en min bestemte seg for å gå til streik. Noen uker uten tilgang til bærbar PC gjorde nok sitt til at jeg ble "kg-avvent". Og så har det vært ferie og vi har vært på farten i 4 uker, men nå skal hverdagen begynne igjen - det skal bli både godt og vondt. Godt - fordi jeg nå bare suller rundt og er vanvittig lat og unyttig, vondt - fordi det betyr at det er slutt på late morgenstunder (er vel egentlig helst formiddagsstunder..) Ute bøtter det ned så kraftig at jeg tror drukningsfaren er reell. Trasige greier dette juliværet. Jeg har ikke størst grunn til å klage siden vi har vært mye på farten, men nå er det skikkelig høstvær ute. Høst er flott, men det er absolutt for tidlig enda. På den annen side så har den ikke mye å klage over den som ikke kan klage over annet enn været. Kanskje jeg burde bruke dagen til å oppdatere garderoben min litt? Rett og slett litt shopping? Men jeg vet ikke helt om jeg orker, tror jeg må vente til midjemålet slutter å bære så mye preg av sommerpils, grillmat og lørdagsgodter hver kveld. Skal oppdatere meg litt på diverse dagbøker her inne i løpet av kvelden, litt koselig egentlig - å ikke ha andre planer for dagen enn å surfe på KG. Lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 5. august 2007 #65 Del Skrevet 5. august 2007 Håper du har hatt en fin ferie. Nå er det snart slutt på latskapen her også. Det ser ut til at tilbake-på-jobb = strålende-vær. Hadde ihvertfall vært helt typisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. august 2007 #66 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 5. august 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 5. august 2007 Kjekt å se dere igjen! Helgen har flydd - går fikk vi uventet besøk og det resulterte i at kvelden ble lang, natten kort - og dagen i dag preget av en til dels kraftig hodepine. Tror jeg begynner å bli gammel, i hvertfall er jeg påfallende mer redusert dagen derpå for tiden enn hva jeg pleide å bli før - og det til tross for at jeg egentlig drikker mindre. Vitsen med det da?? I morgen skal det bli sommer sies det, derfor har jeg smurt selvbruner på leggene og strøket et sommerskjørt. Hvis værmannen lurer meg nå igjen skal han få høre det, jeg blir skikkelig sur hvis jeg har strøket klær til ingen nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. august 2007 #68 Del Skrevet 6. august 2007 Vel overstått "sommer"ferie. Her skulle det også bli sommer. Og hvis det betyr at det ikke regner så veldig mye, så stemmer det kanskje? Spiller ingen trille egentlig, ettersom jeg skal jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 6. august 2007 Sommer her i dag. Veldig sommer. Sikkert fordi jeg har vært på jobb. Men pytt sann - fikk gått lang tur i ettermiddag og lot hage være hage. Hagen hadde nemlig trengt en ryddings - den har vært på selvvokst siden før ferien, det eneste jeg har gjort er å drepe en snegl eller tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. august 2007 #70 Del Skrevet 6. august 2007 "Alle" klager over invasjonen av drepersnegler her i DK, men jeg har heldigvis ikke sett så mange hos oss. Så går jeg ikke akkurat rundt å leter etter dem heller da. De holdt på å dåne på jobben når jeg fortalte at jeg hverken ga dem salt, kokene vann eller hakket dem i to med en spade (grøss). Blir det for ille kan jeg vel alltids leie en exterminator eller noe sånt... Det skulle forøvrig vært min første dag på jobb etter ferien i dag også. Aldri så galt er det da godt for noe at ferien ikke ble som planlagt i år. Koslig å "se" deg igjen foressten. Det er en stund siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 6. august 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg plukker endel snegl, men langt i fra så systematisk som et par av mine pensjonist-naboer gjør. De har virkelig gått til krig, og skuler litt over gjerdet til oss som har litt andre ting å gjøre om dagen også - sånn f.eks være på jobb.. Å dele dem i to med spade har jeg forsøkt, men det er bare ekkelt, mye bedre å salte dem. *ond, men ikke barbarisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 6. august 2007 #72 Del Skrevet 6. august 2007 Salte snegler :klø: Er det før dere spiser dem det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 7. august 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 7. august 2007 Sneglesnadder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. august 2007 #74 Del Skrevet 7. august 2007 Sneglesnadder? Snadder og snadder fru Blom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. august 2007 #75 Del Skrevet 7. august 2007 Snegler er vel en delikatesse? Litt salt og pepper gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. august 2007 #76 Del Skrevet 8. august 2007 Og hva gjør så du her på denne tiden av døgnet Hæææhhh - svar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 8. august 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 8. august 2007 Og hva gjør så du her på denne tiden av døgnet Hæææhhh - svar da Jeg liker når du er litt sånn streng, Usikker. Gidder du få meg marsj i seng før klokken passerer midnatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 8. august 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 8. august 2007 Og siden jeg likevel er her kan jeg skryte av at jeg har beveget meg ordentlig i dag. Trent faktisk. Egentlig var det ganske deilig, i hvertfall når jeg kom over "nå dør jeg" følesen. Og nå som jeg sitter i sofakroken med en stor tekopp og beina på bordet er det rett og slett bare deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. august 2007 #79 Del Skrevet 8. august 2007 Te? Te er jo ikke kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. august 2007 #80 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg liker når du er litt sånn streng, Usikker. Gidder du få meg marsj i seng før klokken passerer midnatt? Marsj i seng Det er :søvn: Så - kom deg avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå