Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #1 Skrevet 26. februar 2003 Må ta en pause fra KG for en stund; uker, måneder.... Har så mye å gjøre mht. studier og KG "stjeler" mye av min oppmerksomhet..... :cry: Have fun!!! Lisa-Beth
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #2 Skrevet 26. februar 2003 Synd; men gleder meg til du kommer tilbake
Bohemia Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Jeg tar også en pause fra KG pga. mye å gjøre RL. De som har sendt meg PM i det siste får svar på FREDAG. Takk for meg inntil videre.
Tusenfryd Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 KG er vanedannende, ingen tvil om det. Håper dere snart kommer tilbake
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2003 #5 Skrevet 27. februar 2003 Må ta en pause fra KG for en stund; uker, måneder.... Har så mye å gjøre mht. studier og KG "stjeler" mye av min oppmerksomhet..... :cry: Have fun!!! Lisa-Beth Så synd, Lisa-Beth. Men: jeg skjønner så altfor godt hva du mener. Bør vurdere det samme selv.
Megan Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 KG er vanedannende' date=' ingen tvil om det. [/quote'] Ja, herregud! Hadde ikke internetttilgang i nesten to uker (=2 uker uten KG) og fikk jo gjort sååå mye mer! Røyking har jo blitt en sykdom nå, så kanskje på tide at enkelte her kommer seg til legen pga KG-syndromet, som jo er akutt avhengighet og forvrengt tidsoppfatning...
Gjest Cruella Skrevet 4. mars 2003 #7 Skrevet 4. mars 2003 Så lenge varte den pausen.... :oops: Eier ikke viljestyrke..... fikk abstinenser... Lisa-Beth
Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #8 Skrevet 4. mars 2003 Så lenge varte den pausen.... :oops: Eier ikke viljestyrke..... fikk abstinenser... Lisa-Beth Lisa-Beth - dagen er ikke helt den samme uten KG :blunke:
Melian Skrevet 6. mars 2003 #11 Skrevet 6. mars 2003 Så lenge varte den pausen.... :oops: Eier ikke viljestyrke..... fikk abstinenser... Lisa-Beth Godt å ha deg tilbake, men jeg må helt ærlig si jeg ikke merket du var borte da... Kjenner meg igjen i begge problemstillinger! Men du kan klare det... kanskje. Ikke kutt ut helt, men sammenlagt tid man tilbringer her inne. Da blir det lettere. Jeg har klart meg i noen måneder uten, men så sprekker jeg. OBS Ikke gå i fella å erstatte kg med sjokolade! That's just another addiction. Er det noen som har klart det? Noen der ute som som kan svare?
Gjest Cruella Skrevet 6. mars 2003 #12 Skrevet 6. mars 2003 Jeg var bare "borte" i 5 dager, Melian! Det er en del diskusjoner som har pågått her den siste tiden som gjør meg litt irritert, så tror ikke det skal være så vanskelig å korte ned tiden jeg bruker her en smule... Skal ikke erstatte den med sjokolade, selv om en stor plate melkesjokolade fra Freia, kald fra kjøleskapet, får en til å glemme alt annet... Lisa-Beth
Fakse Skrevet 6. mars 2003 #13 Skrevet 6. mars 2003 Jeg har også prøvd å kutte KG. Var helt borte en stund, innom bare litt i en periode, men nå er jeg visst her igjen. Du minnet meg på at jeg ikke burde være det ja. Men fra i morgen av, DA er det slutt! *Tar en stor slurk viljestyrke og prøver på nytt*
Gjest Cruella Skrevet 6. mars 2003 #14 Skrevet 6. mars 2003 Nå sitter jeg her med BÅDE melkesjokolade OG KG! :oops: Hvor svak kan man bli??? Lisa-Beth
Fakse Skrevet 6. mars 2003 #15 Skrevet 6. mars 2003 Oi...sjokolade? *Løpe i kjelleren.* Har lov..jeg er syk i dag...men i morra altså!
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2003 #16 Skrevet 6. mars 2003 Forsvinner gjengen, eller? Ja, KG - Dagen er ikke helt den samme uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå