Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei Skal på en fest der temaet er superhelt/superstjerne. Har dere gode forslag til hvem jeg kan 'være' og hvordan jeg kan kle meg og sminke meg for å bli 'en eller annen' på en mest mulig enkel måte? Som dere skjønner, jeg er ikke overbegeistret for idéen... Liker helst å gå på fest som meg selv! Så jeg trenger hjelp! Takk. Mvh. superstjerne for en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 Den lille sorte Eller bar mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 26. februar 2003 #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeffifer Lopez ville jeg vært! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Med en litt gammeldags kjole, en stor blond parykk, masse sminke og to enorme bryster så blir du Dolly Parton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 27. februar 2003 #5 Del Skrevet 27. februar 2003 Spørs om du er mann/kvinne jente/gutt. Gutt/mann: Tja...eminem må jo være enkelt, låne pappas bukse og genser, bruke egen caps eller lue, så er du der. Jente/kvinne: finne frem en gammel topp fra da du var ca 8 år, den dekker vel omtrent brystregionen, helt perfekt. Låne din mor sitt bunadssjal, slenge det rundt hoften, ha på deg noen heftige stayups. Kan du være hvem som helst ..og bustete hår, det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #6 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg var på en kjendisfest en gang, og der var det mange kongelige: Victoria, Mette-Marit og Sonja. To jenter stilte som Beck og Posh-Spice. Mens ei jente hadde kledd seg ut som Lara Croft i shorts, fjellstøvler, ryggsekk og lang flette nedover ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #7 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg kledde meg ut som Morticia fra Addams Family til Halloween engang- jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet på en fest i hele mitt liv. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå