Gjest loolaa (ikke pålogget) Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Kansje dette er gammel nytt, men alle som vil beholde håret sitt, les her: http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...3/1044277457.52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Oj, dette var skummelt. Heldigvis bruker jeg ikke slik no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg bruker viva soft color 2 ganger i måned :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Dette visste jeg om. Mener å huske at en ung jente også fikk hevelser i ansiktet også. Dette er for mange år siden. Er glad for at jeg har sluttet å farge håret. Da har jeg vært heldig som ikke har opplevd noe sånt på de 10 årene. Men lurer på om man også for allergiske reaksjoner ved bleking ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå