Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ja, det ser jeg ofte, særlig her på kg. "Underjordiske kviser"? Hos meg er kvisene på huden og har lite med over eller under jorda å gjøre. Endret 19. mars 2007 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. mars 2007 #2 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du aldri hatt slike vonde kuler på haken som nekter å komme til overflaten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #3 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du aldri hatt slike vonde kuler på haken som nekter å komme til overflaten? ← Jo, men da er de under huden min, ikke under jorda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 19. mars 2007 #4 Del Skrevet 19. mars 2007 Jo, men da er de under huden min, ikke under jorda. ← Strengt tatt er de vel ikke under huden, men i huden, bare lenger nede i huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #5 Del Skrevet 19. mars 2007 Strengt tatt er de vel ikke under huden, men i huden, bare lenger nede i huden? ← De har i hvert fall ingenting med jorda å gjøre. Ja, de er vel bare lenger ned i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå