Tiqa Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg er sykemeldt, dermed hjemme hele dagen... Kjeder meg ihjel. Tenkte derfor å ta igjen noen av de filmene jeg aldri så... Har du noen forslag? Jeg skal begynne med Saving Private Ryan i dag... Glad i action, krigsfilmer o.l., men også litt humor eller andre ting. Skrekkfilmer sovner jeg av, det samme med StarWars-ting, så det er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 Sett "we were soldiers"? En utrolig gripende film............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 26. februar 2003 #3 Del Skrevet 26. februar 2003 Saving private Ryan ... Jeg husker jeg likte den......en helt forferdelig rå åpning. Vel Jeg er imidlertid ikke den største fan av Spielberg. Og jeg er heller ikke noen stor Tom Cruise fan. To minuser gir pluss, heter det......og dette slår til med ettertrykk i "minority report".....som var dritbra. Se den du...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #4 Del Skrevet 26. februar 2003 Lei filmene til Kieslowsky; Rød, Hvit, og Blå (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2003 Takk for at du minnet meg på "We were soldiers", Eowyn! Hadde helt glemt den. Og Milo, skal teste ut Minority Report jeg også, selv om Tom Cruise er kjip. Lisa-Beth: hva slags filmer er det? Type/genre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 26. februar 2003 #6 Del Skrevet 26. februar 2003 Roxbury Nights ( hvis du vil sitte deg godt tilbake i sofaen og le hemningsløst av en banalt komisk film ) Snikende Tiger, Skjult Drage (er veldig delte meninger om den filmen) Selv synes jeg den var underholdene Lock, stock and two smoking barrels( Tror du på skjebnen? ) An interview with a vampire( Scarymooovie med futt i ) The day before christmas ( Ufattelig bra laget "animasjonsdukketegne"-film ) Kommer sikkert på fler...har en del i hodet, men husker søøren meg ikke tittelen!! GRRR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 27. februar 2003 #7 Del Skrevet 27. februar 2003 Snatch div. Tarrantino-filmer Fight Club om du liker mafia-filmer så er Millers Crossing vedig bra From Hell (om Jack the Ripper) Mange av filmene Birthe nevner er på min "liste" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 27. februar 2003 #8 Del Skrevet 27. februar 2003 Reservoir Dogs , så den i natt! Quentin Tarantino. En syyyyyyk film. Hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. februar 2003 #9 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg kan nok en gang anbefale "Don't say a word" med Michael Douglas i spissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå