Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?


Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

svart bukse i blankt stoff, svart genser med 3/4 ermer, svart undertøy, svarte strømper og et bredt halsband av fløyel med anheng av en klassisk barokkdame i profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
I dag har jeg en stilig, men litt skitten caps med reklame for Video'n på Brandbu, og en rød/grønn rutete skjorte, med en kledelig, litt slitt svart skinnvest over.

Pluss en hvit joggebukse, og tresko.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Jeg har på meg hvitt undertøy, beige linbukse og en gammel lintopp (hvit) med noen broderier - den ser litt hippieaktig ut! (har arvet den).

Skal bare sitte hjemme og lese til eksamen. Kommer nok til å skifte når jeg skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på lunsj i en lyseblå topp og brune linbukser og lyseblå, semskede slip-in sko.

Nå er jeg hjemme igjen med beige innebukse, jeansskjorte, briller og oppsatt hår.

Ingen sminke i dag - d e i l i g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

To håndklær. Rett fra dusjen, selvsagt. Straks blir det mer klær, men hva vet jeg ikke enda. sminke har jeg bevisst avstått fra de siste dagene (det er nemligså dumt å være påjobb, ikke noe å reparere med, ikke tilgang på speil, ha øyensminke, og gråte (noe jeg lett gjør når jeg får vite at mormor ligger nærmest for døden. Nå går det bedre, så nå er det ikke så trist lengre, og i morgen kommer vel sminken frem. Da skal jeg til legen også, og på kvelden, atter en tur med buss med fotballsupportere. (ja, min andre for sesongen, lagets andre bortekamp for sesongen, og det er min andre på livsbasis, og den siste jeg har planlagt for sesongen)

Hmm, det ble mye om hva jeg skal ha på meg senere (eller situasjonene i alle fall) men det er fordi det er så lite å si om min påkledning akurat NÅ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens antrekk:

Rød bomullstopp fra Donna Karan

Jeans kjøpt i Barcelona

Delikat, men ikke-ekslusivt undertøy (hvitt)

Hvite sokker

Hår:

Løst, ikke spesielt styla

Sminke:

Mascara

Dekkstift

Eight Hour Cream på lepper

Solpudder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

dongribukse og hvit topp. Skal ha ei lita tynn sort jakke utenpå, nå som vi skal ut og gå tur, bare i tilfelle det blir kjølig, og fordi toppen er litt liten ellers (bare skuldre er det for tidelig til på sesongen enda, mener jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett av ankellangt skjørt og topp i gul silk-look

Gul BH og truse

Hudfarget stay-up

Fint sminket

Venter en venninne til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens antrekk: Sort undertøy, sort armybukse, rød topp med gotisk skrift, stripete multi-colour-knestrømper, kutøfler. Litt av hvert, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rød cordbukse, grønn/blå/rød rutet flannelskjorte og...må kikke etter...jepp; lilla/burguner/blå stripete sokker. Pluss slippers. Husker ikke fargen på trusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se etter. Ingen bh?

Det var da pokker til nysgjerrighet på deg, kjerring!

Ok, ok, skal vi seee...Surprise! Det var den hvite. BH? Aldri. :angst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå? Eh....arbeidsuniform....mørk blå genser og lysere blå bukse :o Men den skal av bare jeg klarer å rive meg vekk fra forumet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...