Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2007 #101 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Kevin, ja. Han var jo en kollega av Subuccus, og forsvant herfra fordi samboeren hans hadde lest om all dritten han skrev om seksuallivet deres. Endret 26. mars 2007 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 26. mars 2007 #102 Del Skrevet 26. mars 2007 Mulig jeg løste saken fortere enn han Columbo med beige frakken og sigar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. mars 2007 #103 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, holder en knapp på Kevin. Hvis det var ham var det en fiffig avslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 26. mars 2007 #104 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg outer meg selv som Hedda Gabler og LoisLane. Ingen stor hemmelighet, akkerat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 26. mars 2007 #105 Del Skrevet 26. mars 2007 Å ja, jeg har jo vært Tove Lie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 26. mars 2007 #106 Del Skrevet 26. mars 2007 for meg var det hemmelighet! Jeg har savnet dine jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 26. mars 2007 #107 Del Skrevet 26. mars 2007 De forsvant med et *poff*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. mars 2007 #108 Del Skrevet 26. mars 2007 Memento .. Lois. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. mars 2007 #109 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg outer meg selv som Hedda Gabler og LoisLane. Ingen stor hemmelighet, akkerat. ← Det hadde ikke jeg fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #110 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg outer meg selv som Hedda Gabler og LoisLane. Ingen stor hemmelighet, akkerat.← Det visste jeg Først var du LoisLane, så HeddaGabler og nå Magica LoisLane ville vel egentlig aldri ha skrevet akkerat men akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 28. mars 2007 #111 Del Skrevet 28. mars 2007 LoisLane ville vel egentlig aldri ha skrevet akkerat men akkurat ← (kanskje hun bare skryter på seg at hun var Lois ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hubba Skrevet 4. april 2007 #112 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg sa at jeg var skauta i en annen tråd her ← var det pent gjort syns ikke du skal gjøre det overfor den som laget den tråden fy fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. april 2007 #113 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Kevin, ja. Han var jo en kollega av Subuccus, og forsvant herfra fordi samboeren hans hadde lest om all dritten han skrev om seksuallivet deres. ← Kollega av meg var han ikke. Jobbet som vekter på den tiden, mulig han også gjorde det? Men jeg ante ikke hvem fyren var. Husker dramaet, da. Endret 4. april 2007 av Succubus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 4. april 2007 #114 Del Skrevet 4. april 2007 LoisLane ville vel egentlig aldri ha skrevet akkerat men akkurat ← Den var skrevet med fullt overlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2007 #115 Del Skrevet 4. april 2007 Den var skrevet med fullt overlegg. ← Det sier de alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. april 2007 #116 Del Skrevet 4. april 2007 Ok, da siden dere (og særlig Hui) ber så pent om å få vite det, så skal jeg si det: Denne tulleprofilen som kollegaen og jeg hadde det gøy med når vi kjedet oss på jobb var Mr.Mann_ . (ingen som husker han? Han var jo en skikelig flørt.) Avataren er visst borte nå, men det var en skikkelig klyse-avatar av en muskuløs mann som lå i positur på en sandstrand. Har hatt en mannlig tulleprofil helt alene også, KG-spøkelset. Men det ble visst ikke så mange innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2007 #117 Del Skrevet 5. april 2007 Det nye nicket mitt forteller faktisk hva det gamle nicket mitt er. Det er en frase, liksom. Så nå kan dere gjette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. april 2007 #118 Del Skrevet 5. april 2007 Det nye nicket mitt forteller faktisk hva det gamle nicket mitt er. Det er en frase, liksom. Så nå kan dere gjette. ← Det var lett å skjønne hvilke nick du hadde før. Selv var jeg care i mange år. Så sluttet jeg å være her en god stund. Så ble jeg lillesøster. Men nå er jeg care igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2007 #119 Del Skrevet 5. april 2007 Det var lett å skjønne hvilke nick du hadde før. ← Fortell da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avensis Skrevet 5. april 2007 #120 Del Skrevet 5. april 2007 Innrømmer å ha vært her før - men ønsker blanke ark..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå