Gjest DyneTryne Skrevet 19. mars 2007 #41 Del Skrevet 19. mars 2007 Då reknar eg med at du var Lancomeman også ← Dette ringer kraftige bjeller! La meg søke og se ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 19. mars 2007 #42 Del Skrevet 19. mars 2007 Hah nei nå husker jeg! Det var ikke meg, men jeg hadde en finger med i spillet. Bruker fra kg på min msn som lagde den for WW trengte jo en dame må vite ;D Ja jeg hadde Helga, og bilde av meg selv i gassmaska :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 19. mars 2007 #43 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg var ... bare en MIL.. igjen... Nei, jeg var ikke HAN, men kos dere damer. Jeg skal sove snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 19. mars 2007 #44 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvem her er det som styrer Kaya83 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. mars 2007 #45 Del Skrevet 20. mars 2007 Har bare vært meg jeg, helt siden det eldgamle forumet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. mars 2007 #46 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg lagde også en tråd som gjest hvor jeg var blitt låst inne på rommet av mamman min. Jeg fikk så dårlig samvittighet etter hvert, men oioiii hvor moro jeg hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mars 2007 #47 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg lagde også en tråd som gjest hvor jeg var blitt låst inne på rommet av mamman min. Jeg fikk så dårlig samvittighet etter hvert, men oioiii hvor moro jeg hadde det. ← Den var morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 21. mars 2007 #48 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg lagde også en tråd som gjest hvor jeg var blitt låst inne på rommet av mamman min. Jeg fikk så dårlig samvittighet etter hvert, men oioiii hvor moro jeg hadde det. ← HAHA jeg lo mye av den tråden! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 21. mars 2007 #49 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har fått mange PM-er og meldinger fra folk om det er jeg som har vært endel av de mest outrerte - men det er DyneTryne som står for de, gitt. Men det har vært, og er, falske profiler og innlegg i omløp, både av undertegnede og av andre. Er jo så kjedelig her for tiden, så da må man sprite opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 21. mars 2007 #50 Del Skrevet 21. mars 2007 Og hvem av dere var parispoop, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 21. mars 2007 #51 Del Skrevet 21. mars 2007 Hah, jeg vet hvem! Send meg en PM så skal jeg gi dem som lurer på dette mitt kontonummer og krav om et lite beløp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 21. mars 2007 #52 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg lagde også en tråd som gjest hvor jeg var blitt låst inne på rommet av mamman min. Jeg fikk så dårlig samvittighet etter hvert, men oioiii hvor moro jeg hadde det. ← det var for dårlig gjort.... jeg som synest så synd på deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. mars 2007 #53 Del Skrevet 21. mars 2007 Og hvem av dere var parispoop, da? ← Men hvorfor slettet di den Han var jo vanlig jooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 22. mars 2007 #54 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg lagde også en tråd som gjest hvor jeg var blitt låst inne på rommet av mamman min. Jeg fikk så dårlig samvittighet etter hvert, men oioiii hvor moro jeg hadde det. ← var det deg! Ja,ja, det ble en laaaang tråd, jeg svarte jeg også faktisk men da tror jeg at jeg hadde et annet nick! Tror jeg lurte fælt på hvorfor du ikke hadde ødelagt denlåsen for lengst. Her er den tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=203742&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. mars 2007 #55 Del Skrevet 22. mars 2007 var det deg! Ja,ja, det ble en laaaang tråd, jeg svarte jeg også faktisk men da tror jeg at jeg hadde et annet nick! Tror jeg lurte fælt på hvorfor du ikke hadde ødelagt denlåsen for lengst. Her er den tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=203742&hl= ← Ja den var morsom. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 22. mars 2007 #56 Del Skrevet 22. mars 2007 Her er den tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=203742&hl= ← Utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. mars 2007 #57 Del Skrevet 22. mars 2007 det var for dårlig gjort.... jeg som synest så synd på deg..... ← Unnskyld. Men se det positive i det. Hvis jeg en gang blir innestengt på rommet av en eller annen så vet jeg nå hvordan jeg kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. mars 2007 #58 Del Skrevet 22. mars 2007 var det deg! Ja,ja, det ble en laaaang tråd, jeg svarte jeg også faktisk men da tror jeg at jeg hadde et annet nick! Tror jeg lurte fælt på hvorfor du ikke hadde ødelagt denlåsen for lengst. Her er den tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=203742&hl= ← Ja den tok av. Jeg holdt på å drite meg ut meg mange ganger da. da folk kom med diverse tips osv osv. Tror jeg kjeda meg veldig den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. mars 2007 #59 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja den var morsom. :-D ← *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 22. mars 2007 #60 Del Skrevet 22. mars 2007 Unnskyld. Men se det positive i det. Hvis jeg en gang blir innestengt på rommet av en eller annen så vet jeg nå hvordan jeg kommer ut. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå