Gå til innhold

Nytt nick? ...tør du...

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix

Kevin, ja. Han var jo en kollega av Subuccus, og forsvant herfra fordi samboeren hans hadde lest om all dritten han skrev om seksuallivet deres.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, holder en knapp på Kevin. Hvis det var ham var det en fiffig avslutning. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Jeg outer meg selv som Hedda Gabler og LoisLane. Ingen stor hemmelighet, akkerat.

Det hadde ikke jeg fått med meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg outer meg selv som Hedda Gabler og LoisLane. Ingen stor hemmelighet, akkerat.

Det visste jeg :) Først var du LoisLane, så HeddaGabler og nå Magica

LoisLane ville vel egentlig aldri ha skrevet akkerat men akkurat :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoisLane ville vel egentlig aldri ha skrevet akkerat men akkurat :erter:

:ler: (kanskje hun bare skryter på seg at hun var Lois ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hubba
Jeg sa at jeg var skauta i en annen tråd her :ler:

var det pent gjort

syns ikke du skal gjøre det overfor den som laget den tråden

fy fy :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin, ja. Han var jo en kollega av Subuccus, og forsvant herfra fordi samboeren hans hadde lest om all dritten han skrev om seksuallivet deres.

Kollega av meg var han ikke. Jobbet som vekter på den tiden, mulig han også gjorde det? Men jeg ante ikke hvem fyren var. Husker dramaet, da.

Endret av Succubus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da siden dere (og særlig Hui) ber så pent om å få vite det, :sjarmor: så skal jeg si det: Denne tulleprofilen som kollegaen og jeg hadde det gøy med når vi kjedet oss på jobb var Mr.Mann_ . (ingen som husker han? Han var jo en skikelig flørt.) Avataren er visst borte nå, men det var en skikkelig klyse-avatar av en muskuløs mann som lå i positur på en sandstrand.

Har hatt en mannlig tulleprofil helt alene også, KG-spøkelset. Men det ble visst ikke så mange innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye nicket mitt forteller faktisk hva det gamle nicket mitt er. Det er en frase, liksom. Så nå kan dere gjette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye nicket mitt forteller faktisk hva det gamle nicket mitt er. Det er en frase, liksom. Så nå kan dere gjette.

Det var lett å skjønne hvilke nick du hadde før.

Selv var jeg care i mange år. Så sluttet jeg å være her en god stund. Så ble jeg lillesøster. Men nå er jeg care igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...