Gå til innhold

Nytt nick? ...tør du...

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt

Også jeg som beskyldte Yme for å være Tante Olm men så vare det deeeg dynetrynet. jeg blir også lurt ja. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Nå lurer jeg på om det var bare jeg som visste at Tante Olm var DyneTrynet!

Jeg spillte jo på lag med TanteOlm hele veien jeg da, og KJEFTA på xxxxxxxx som sladdra på TanteOlm (inne på Ris og Ros)

Tante Olm og jeg drikker til stadig eksklusiv vin fra noen meget eksklusive rådyre glass :vin:

Tante Olm var for fin til å være her inne - det er visst ikke lov det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meinar eg skreiv i ein tråd, der utestengelsen til tante Olm vart diskutert, at eg var sikker på at ho måtte vera Dyne Tryne. Men eg kan ikkje finna den tråden igjen. Er den sletta, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Meinar eg skreiv i ein tråd, der utestengelsen til tante Olm vart diskutert, at eg var sikker på at ho måtte vera Dyne Tryne. Men eg kan ikkje finna den tråden igjen. Er den sletta, eller?

Den ble stengt den tråden - hvorfor, ja si det..........

Jeg skal se om jeg finner den jeg :)

Gi meg 4 sekunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne
Det var det eg skjønte, at det var du som måtte vera tante Olm. :ler:

Tante Olm var jammen ikkje heilt god.;)

Hhee beklager jeg satte sinne i kok :--D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhee beklager jeg satte sinne i kok :--D

Kan ikkje akkurat seia at eg vart sint, for eg skjønte jo heile tida at tante Olm var ein tulleprofil.;) Men eg innrømmer at eg vart litt irritert på henne likevel! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, alltid bare vært meg jeg da ... Eller, jeg var jo gjest mange ganger før jeg valgte å registrere meg :)

Men det som er skremmende er at mange av de tulleprofilene enkelte her har vært har jeg ikke forstått har vært tulleprofiler, bare litt eh ... merkelige folk som virket som de var høy på noe og med utrolig dårlig språk og altfor mange skrivefeil ... naiv, jeg?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Hm, alltid bare vært meg jeg da ... Eller, jeg var jo gjest mange ganger før jeg valgte å registrere meg :)

Men det som er skremmende er at mange av de tulleprofilene enkelte her har vært har jeg ikke forstått har vært tulleprofiler, bare litt eh ... merkelige folk som virket som de var høy på noe og med utrolig dårlig språk og altfor mange skrivefeil ... naiv, jeg?! :sjenert:

Nei, egentlig ikke. For hva av folk finnes det ikke her ute i verden?

Det kan godt hende at en eller annen merkelig profil her er sann, og jeg velger å gå ut i fra det (hvis ting ikke er for opplagt).

Jeg har blitt lurt av tulleprofiler her jeg også, og som en jeg viste tulletråden min til sa: Det kunne ha vært sant. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende at en eller annen merkelig profil her er sann, og jeg velger å gå ut i fra det (hvis ting ikke er for opplagt).

Jeg har blitt lurt av tulleprofiler her jeg også, og som en jeg viste tulletråden min til sa: Det kunne ha vært sant.  :ler:

Jeg er en levende tulleprofil, å du gikk rett på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kalte meg for Jennifer den første tida jeg var her, men ble fornærmet når de gjorde om dagbokoppdelingen og skiftet nick. :ler:

Innser nå at jeg bør skaffe meg minst en tulleprofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt lurt av tulleprofiler her jeg også, og som en jeg viste tulletråden min til sa: Det kunne ha vært sant.  :ler:

Bra det ikke bare er meg ;)

Jeg også går jo ut fra at profilene her er sanne, til det motsatte er bevist- om profilen ikke er helt på trynet usansynlig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Aldri hatt noen tulleprofil jeg - men jeg skjønner at det burde jeg hatt. :sjarmor:

Succubus: si hvem du var da... pleaseeee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

kaazan ble jo laget 23, og hennes profil var før kafka tilogmed...

var det kevin? Ikke dorian iallfall for han fant jeg på nettby, han har fyren i avataren min på filer tilogmed :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...