Gjest Reven Skrevet 22. mars 2007 #61 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja den tok av. Jeg holdt på å drite meg ut meg mange ganger da. da folk kom med diverse tips osv osv. Tror jeg kjeda meg veldig den dagen. ← Og så så morsomt som det var å klekke ut råd, det ene villere enn det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. mars 2007 #62 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Og så så morsomt som det var å klekke ut råd, det ene villere enn det andre. ← Haha, tviler ikke. Da satte dere meg i beita. "Røykvarsler, hva er det ...nei det har jeg ikke?" Endret 22. mars 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. mars 2007 #63 Del Skrevet 22. mars 2007 Den der var veldig morsom Tiit Var ikke du inne og ga råd som deg selv også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. mars 2007 #64 Del Skrevet 22. mars 2007 Den der var veldig morsom Tiit Var ikke du inne og ga råd som deg selv også? ← Tviler ikke. ja, mange smileys på en gang her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastafan Skrevet 22. mars 2007 #65 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Tviler ikke. ja, mange smileys på en gang her ja... ← Du er sikkert en kreativ sjel. Kanskje du skal skrive en bok? 10 poeng til deg i alle fall! Jeg har papir og maskin her i min bolig. Kanskje jeg kan idestøtte deg. Du må være selvstendig sterk kvinne! Mvh Rastafan Endret 22. mars 2007 av Rastafan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 23. mars 2007 #66 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Du er sikkert en kreativ sjel. Kanskje du skal skrive en bok? 10 poeng til deg i alle fall! Jeg har papir og maskin her i min bolig. Kanskje jeg kan idestøtte deg. Du må være selvstendig sterk kvinne! Mvh Rastafan ← Okey. Jeg er herved blitt utplukket som forfatter. Takk. jeg føler meg beæret. Hva slags bok skal jeg skrive da? Ideer ser jeg frem til. ;D ps: jeg møter dine krav. Endret 23. mars 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 23. mars 2007 #67 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har hatt noen tulleprofiler, og en profil hadde en kompis og meg sammen, hvor vi liksom skulle være drømmemannen. Men kutta etterhvert, da profilen ble for populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #68 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har hatt noen tulleprofiler, og en profil hadde en kompis og meg sammen, hvor vi liksom skulle være drømmemannen. Men kutta etterhvert, da profilen ble for populær. ← Kan du ikke fortelle hvem han var? Så nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #69 Del Skrevet 23. mars 2007 Kan du ikke fortelle hvem han var? Så nysgjerrig ← Kafka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 23. mars 2007 #70 Del Skrevet 23. mars 2007 Nei, det er lenger siden enn Kafka, tror ikke så mange husker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #71 Del Skrevet 23. mars 2007 Nei, det er lenger siden enn Kafka, tror ikke så mange husker han. ← Si det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #72 Del Skrevet 23. mars 2007 Dame43 låter kjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 23. mars 2007 #73 Del Skrevet 23. mars 2007 Si det da! ← Næhæi! Jeg sier A men ikke B bare for å pirre deg. Jeg er en sadist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. mars 2007 #74 Del Skrevet 23. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! ← Det var det eg skjønte, at det var du som måtte vera tante Olm. Tante Olm var jammen ikkje heilt god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2007 #75 Del Skrevet 23. mars 2007 Nei, det er lenger siden enn Kafka, tror ikke så mange husker han. ← Da vet jeg ikke hvem det er. Var i alle fall helt sikker på at det ikke var Kafka. Gøy forresten! Du burde virkelig si det, eller så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #76 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Dere er jammen søte da... og fint at jeg aldri prøvde blind date med tulleprofilen til Subbucus og vennen hennes. Gjorde noen av dere andre den tabben? Endret 23. mars 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #77 Del Skrevet 23. mars 2007 Næhæi! Jeg sier A men ikke B bare for å pirre deg. Jeg er en sadist. ← Faen. Må jeg slikke støvlettene dine for at du skal si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #78 Del Skrevet 23. mars 2007 Det var sikkert Waco. Det ville lignet Subbucus (beklager dame, men du har et vanskelig nick) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 23. mars 2007 #79 Del Skrevet 23. mars 2007 Næhæi! Jeg sier A men ikke B bare for å pirre deg. Jeg er en sadist. ← Guran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #80 Del Skrevet 23. mars 2007 Sliter litt med at du sa at han ble så populær... Hvaff??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå