Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #21 Del Skrevet 17. mars 2007 Det hender at den ene av de dukker opp enda. På den andre skrev jeg bare 2 innlegg eller noe. Åh, det hadde vært artig å hilse på en av tulleprofilene dine! ← Jeg har de ikke lenger. Det var Is og Yoghurt, som sammen skulle bli smoothies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 17. mars 2007 #22 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har bare vært tulleprofiler før :-D ← Jeg å. Er en del av dem så orker ikke ramse opp hele røkla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. mars 2007 #23 Del Skrevet 17. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! ← Var du Skauta og waterwaves? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 18. mars 2007 #24 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg kjedet meg en del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mars 2007 #25 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg å. Er en del av dem så orker ikke ramse opp hele røkla. ← Noen kan du vel si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 18. mars 2007 #26 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg var Freckles før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. mars 2007 #27 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg kjedet meg en del! ← Då reknar eg med at du var Lancomeman også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. mars 2007 #28 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg var Freckles før. ← Var du? Hadde du ein sjiraff som avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. mars 2007 #29 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Eg har vore Nivea, Moonbeam og Årolilja, men har aldri sletta meg. Endret 18. mars 2007 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. mars 2007 #30 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dette er alle de nick jeg har gått under med .King James,,, King James I,,, King James II, King James III. King James IV King James V. King James VI, Keiser James... James. Keiser Konstantin Trajan Cicero.. Jebediah... Judas Isakiot. Dracula.... Raskolnikov... Valiant Thor. fyrst myskjin,, Casanova Løytnant Cedric Rueben, Rasputin Philipp av Lichtenberg Tolstoy Så det er en del Endret 21. mars 2007 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 19. mars 2007 #31 Del Skrevet 19. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! ← Du glemte Helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 19. mars 2007 #32 Del Skrevet 19. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! ← Var det du som var tante olm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 19. mars 2007 #33 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Noen kan du vel si? ← Jente18aar blandt annet. Som måtte bli 19 i følge dere en eller annen gang. Ellers en tråd om at man blir for vid av tamponger som jeg skrev for mange år siden. Finnern ikke igjen. Endret 19. mars 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2007 #34 Del Skrevet 19. mars 2007 Jente18aar blandt annet. Som måtte bli 19 i følge dere en eller annen gang. Ellers en tråd om at man blir for vid av tamponger som jeg skrev for mange år siden. Finnern ikke igjen. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 19. mars 2007 #35 Del Skrevet 19. mars 2007 ← *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2007 #36 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jente18aar blandt annet. Som måtte bli 19 i følge dere en eller annen gang. Ellers en tråd om at man blir for vid av tamponger som jeg skrev for mange år siden. Finnern ikke igjen. ← Gøy! Uff, jeg har aldrig turt å si det til noen, men jeg og en venninne la engang inn en tråd om ei jente som plagdes sånn, fordi hun ikke fikke det til å gå med typen sin, men at derimot når han hadde sovnet så gikk hun i kjøleskapet og tilfredsstilte seg selv med en gulrot. Dette skjedde nesten hver gang og hun hadde dårlig samvittighet for mannen, at hun tente mer på enn gulrot enn han. Tråden ble veldig delt, de som tok dette alvorlig, og de som bare tulla og flirte. Fikk så dårlig samvittighet tilslutt at vi skrev at dette bare var tull. Alle ble jo veldig sure og tråden ble slettet. Jeg var redd for at jeg skulle bli oppdaget og utestengt i lang tid etterpå. Jeg skjønner altså at dette var fryktelig barnslig og dumt, helt på kanten, eller kanskje over... Har ikke gjort noe lignende siden altså! Endret 19. mars 2007 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 19. mars 2007 #37 Del Skrevet 19. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! ← Jeg visste om nesten alle disse, men ikke at det var du som var Skauta! Du har glemt noen da Jente18aar blandt annet. Som måtte bli 19 i følge dere en eller annen gang. ← var det deg! Var ikke det hun som tilstadig var nyforlovet på nytt, med samme mannen og skreiv de merkligste innleggene her? Mener det var en tråd der hun skrev at typen hadde så store baller og at du syns det var et problem! --- Jeg har også hatt et annet nick her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 19. mars 2007 #38 Del Skrevet 19. mars 2007 Var du? Hadde du ein sjiraff som avatar? ← Søte giraffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. mars 2007 #39 Del Skrevet 19. mars 2007 Gøy! Uff, jeg har aldrig turt å si det til noen, men jeg og en venninne la engang inn en tråd om ei jente som plagdes sånn, fordi hun ikke fikke det til å gå med typen sin, men at derimot når han hadde sovnet så gikk hun i kjøleskapet og tilfredsstilte seg selv med en gulrot. Dette skjedde nesten hver gang og hun hadde dårlig samvittighet for mannen, at hun tente mer på enn gulrot enn han. Tråden ble veldig delt, de som tok dette alvorlig, og de som bare tulla og flirte. Fikk så dårlig samvittighet tilslutt at vi skrev at dette bare var tull. Alle ble jo veldig sure og tråden ble slettet. Jeg var redd for at jeg skulle bli oppdaget og utestengt i lang tid etterpå. Jeg skjønner altså at dette var fryktelig barnslig og dumt, helt på kanten, eller kanskje over... Har ikke gjort noe lignende siden altså! ← Sånn er jo gøy! Har man ikke bedre å gjøre så KG-horer man seg :hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2007 #40 Del Skrevet 19. mars 2007 Sånn er jo gøy! Har man ikke bedre å gjøre så KG-horer man seg :hoho ← Jo, vi hadde det i alle fall utrolig morsomt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå