Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har nytt nick. Før het jeg "Asparges til Daglig", men jeg var ikke så lenge her inne på forumet. Men jeg har vært her som gjest og forstår at noen savner gamle brukere som kanskje ennå er her inne. Jeg har også forstått at noen brukere sletter seg selv ofte, men alltid kommer tilbake. Har du vært her før og hvorfor vil du ikke røpe ditt gamle nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 Når folk starter på nytt med nytt nick er det sikkert fordi de vil starte med blanke ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2007 #3 Del Skrevet 17. mars 2007 Bellatrix, du har rett, men jeg tror jeg kjenner deg igjen pga jeg har lest endel her inne som gjest. Jeg husker ikke det gamle nicket ditt, og valget av logo kan være tilfeldig, men likevel tror jeg at jeg husker deg, både på måten du skriver på og på de trådene du svarer på... Det gjelder ikke mange brukere, men jeg tror jeg husker deg (jeg husker ikke at du forandret nick og jeg var ikke ofte på kg på noen år. Jeg spekulrer ikke i hvem du var før, hvis du har byttet nick, men det var ikke spørsmålet i denne tråden. Å spekulere her er feil, det kan man gjøre på kammerset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #4 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, det stemmer at jeg har hatt andre nick. Mange husker meg nok som Fighter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #5 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har bare vært tulleprofiler før :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #6 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har bare vært tulleprofiler før :-D ← Kan du si noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #7 Del Skrevet 17. mars 2007 Trude trompet er den jeg husker, De andre er fra før jeg ordentlig registrerte meg. Ellers er det alltid gøy som gjest av og til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #8 Del Skrevet 17. mars 2007 Og PEN&DEILIG for litt siden, men den ble sletta med engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 17. mars 2007 #9 Del Skrevet 17. mars 2007 Trude trompet er den jeg husker, De andre er fra før jeg ordentlig registrerte meg. Ellers er det alltid gøy som gjest av og til :-D ← Var det DEG? Du fikk meg ofte til å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. mars 2007 #10 Del Skrevet 17. mars 2007 Har sletta meg selv mange ganger og byttet nick for hver gang. Har vært på KG i 2 år egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #11 Del Skrevet 17. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #12 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja den var gøy :-D Jeg er KG-hore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #13 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har også hatt to tulleprofiler, men de kan jeg ikke si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #14 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har også hatt to tulleprofiler, men de kan jeg ikke si ← Jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2007 #15 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg var visst to tulleprofiler jeg også, men jeg ga meg etter to innlegg fra hver av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 17. mars 2007 #16 Del Skrevet 17. mars 2007 nei og nei! Pterodactylkake, dustehue, nisse, towelie, SKAUTA, tante olm, mikkel, mann13, ferskvannsblekksprut, waterwaves, ravn, gothetellerannet. Jææææh! ← Tenk at du var Skauta, morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #17 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg sa at jeg var skauta i en annen tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. mars 2007 #18 Del Skrevet 17. mars 2007 Har bare alltid vært meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 17. mars 2007 #19 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg spekulrer ikke i hvem du var før, hvis du har byttet nick, men det var ikke spørsmålet i denne tråden. Å spekulere her er feil, det kan man gjøre på kammerset...← De som har veldig god tid kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mars 2007 #20 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har hatt dette nicket i mange år, men hadde et annet på det gamle forumet. Det eldgamle altså. Brukerne jeg husker fra den gangen var Milla, SexySadie, Hypnotic, Sølvpilen, Polyanna og en del andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå