tuji Skrevet 10. april 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 10. april 2007 Hvis de gjør det, vil jeg ikke vite det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 10. april 2007 #142 Del Skrevet 10. april 2007 Hvis de gjør det, vil jeg ikke vite det! ← Enig. Det er masse mamma skal være glad hun ikke vet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. april 2007 #143 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Enig. Det er masse mamma skal være glad hun ikke vet.... ← Nemlig. Vi tulla masse om det da vi var sammen i påska. Søsteren min var med i tensing, og hun var med på mye verre ting enn det jeg var som fjortis, og jeg gikk ikke på noe kristelig i den alderen (og jada, festene jeg nevnte ovenfor var omtrent da....). Så kan dere jo gjette hvem foreldrene mine var mest bekymret for.... Endret 10. april 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. april 2007 #144 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har alltid bare vært snill jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. april 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 11. april 2007 Det var i Ten Sing jeg lærte å røyke, så at man er med der er ingen garanti for god oppførsel. Jeg brukte Ten Sing-kortet for alt det var verdt. "Kan jeg få være ute til to, det er miljøkveld med Ten Sing?" osv... Men nå har jeg jo blitt en knakandes kjekk jente, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. april 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 11. april 2007 God formiddag til meg selv og alle andre! I dag er jeg: 1) Lei av allergi/forkjølelse 2) Klar for å bli ferdig med en jakke jeg så kjekt sa at jeg skulle strikke i en fei 3)Kald på tærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. april 2007 #147 Del Skrevet 11. april 2007 Heisle på deisle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. april 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 11. april 2007 Heisle på deisle! ← Dette må være en svært lokal variant av røverspråket eller noe. Driver du med noe fornuftig og/eller spennende i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. april 2007 #149 Del Skrevet 11. april 2007 Dette må være en svært lokal variant av røverspråket eller noe. Driver du med noe fornuftig og/eller spennende i dag? ← Nånei, du, dette er Tufslas og Viflas diasosiolekt, du vet de små raringene med trompetnese som bor i en busk i Mummidalen. L. er vel stor nok til originale Mummifortellinger snart? Ikke bare de juksejapanske tegneseriene. Ellers skriver jeg prosjektsøknad til Størst av alt idag. Det er jeg en racer på, har fra før skrevet to som har blitt innvilget (en lokal og så det prosjektet jeg driver med nå). Morsomt? Spennende? Eh. Travelt vaffal, og så nå som sola skinner og alt. Har mer lyst til å drive med tull og tøys. Imorgen får vi lønn, da skal det kjøpes et eller annet ytterplagg. Parkas eller trench, heller mot det siste. Førstnevnte har lett for å bli levjete og så får jeg litt åttitallsvibber på det, hadde en rød en fra Jackpot i glanstida. Neste helg drar jeg og mannen til Spania med jobben. Kollegaen og jeg driver og googler etter en eventuell Camperbutikk i deb byen vi skal til. Vil ha skoooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. april 2007 Forfatter #150 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg heier på trenchcoat. Skal kjøpe meg en selv i helgen, siden den Madonnadesignede ikke var noe fin og må sendes tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. april 2007 #151 Del Skrevet 11. april 2007 Da er spørsmålet: Svart eller kaki? Prøvde en kaki en i Ålesund i påska, men er usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. april 2007 #152 Del Skrevet 11. april 2007 Kaki!! Det er jo vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. april 2007 #153 Del Skrevet 11. april 2007 Men jeg blir litt bleik og blass i noen av kakivariantene, derav tvilen. Må tråle butikker og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. april 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 11. april 2007 Ikke velg den lyseste kakifargen, men en mørkere beige. Hvor går forresten skillet mellom beige og kaki, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. april 2007 Forfatter #155 Del Skrevet 12. april 2007 I dag har jeg som misjon å redde to nabokatter. Vi har en småluguber nabo, og han har stukket av for flere uker siden fordi noen er etter ham. Han har to stakkars små katter på under ett år, som bare går for lut og kaldt vann. Det eneste han har gjort er å la verandadøren stå på gløtt sånn at de kan gå inn (noe som er galskap, siden hva som helst kan skje). Jeg hadde ikke tenkt å leke reddende engel denne gangen (har vært borti sånt mange ganger før), men jeg klarer ikke å se på de to små som går rundt uten mat og kos. Så i dag kjøper jeg inn mat, og ser om jeg finner noen som kan omplassere dem. Jeg kan ikke ta dem inn i huset pga allergi, men mat skal de i hvert fall få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. april 2007 #156 Del Skrevet 12. april 2007 Åååå... stakkars små. Vi hadde en sånn katt på ferie ifjor, den var så utsulta at da sønnen min ga han en liten sjølfiska dassmort, spiste den hver smitt og smule av fisken. Jeg blir så forbanna på sånne folk som behandler dyrene sine sånn. Det høres ut som et hyggelig naboskap, ja. Tjo og hei for kommunale boliger. Kanskje lurt av mannen å stikke av dersom noen er etter ham. Alt kan skje. Leste du i avisene denne uka om han som fikk to år for å ha spikret en annen fyr (eksen til dama hans) fast i en kommode? Gjett hvor de gutta kom fra, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. april 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 12. april 2007 Det leste jeg ikke. Var det her i traktene, kanskje, siden du spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. april 2007 #158 Del Skrevet 12. april 2007 Det leste jeg ikke. Var det her i traktene, kanskje, siden du spør? ← Der jeg kommer fra. Noen av mine kjekke skolekamerater. Enda en grunn til å la unga vokse opp i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. april 2007 #159 Del Skrevet 12. april 2007 Leste du i avisene denne uka om han som fikk to år for å ha spikret en annen fyr (eksen til dama hans) fast i en kommode? Gjett hvor de gutta kom fra, da? ← Ja, herlighet det er en stygg historie. Men hva med damen som bare sto og så på da? Men altså, nå vet jeg jo plutselig hvor du vokste opp og der er det ikke bare greit altså. Vi vurderer å flytte over broen og inn i den kommunen, men frykter nynorsk på skolen der (Ja, jeg er da tross alt erke demma jente, med bokmål på skolen ) Nei det var jo innom og hilse på Tuji jeg skulle ja. Savner late dager på KG, og det etter 2 arb.dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. april 2007 Forfatter #160 Del Skrevet 12. april 2007 Nynorsk er da ingen grunn til å la være å bosette seg et sted! Dessuten går det sikkert an å velge. Aaaaanyways. Det er litt kjedelig når du jobber, Jerle... I morgen skal jeg fly med Widerøe - o skrekk! Jeg elsker ikke å fly, og hvilken dag og dato er det i morgen? Jo, fredag 13. Får håpe det kommer noe bra ut av det, som for eksempel et huskjøp. Nå må jeg pakke sakene mine, har dårlig tid i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå